طرز تهیه ساندویچ بمب

طرز تهیه ساندویچ بمب قیمت ساندویچ بمب طرز تهیه ساندویچ غول فیلم ساندویچ بمب ساندویچ بمب هسته ای طرز تهیه ساندویچ هات داگ پنیری طرز تهیه ساندویچ خمپاره طرز تهیه ساندویچ هات داگ غذای بمب

ساندویچ بمب یکی از انواع ساندویچ های جدید بین المللی است که دارای کالری بالایی می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ بمب در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
نان باگت گرد۴ عدد
سس تندبه میزان لازم
سس خردلبه میزان لازم
پنیر گودا۴ ورق
کالباس۲۵۰ گرم
پنیر پیتزا۳۰۰ گرم
سوسیس۲۵۰ گرم
قارچ۱۰ عدد

طرز تهیه ساندویچ بمب

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ بممب خوشمزه در ابتدای کار، قارچ ها را شسته یا پوست می کنیم و به صورت اسلایسی خرد می کنیم، سپس درون یک تابه مناسب می ریزیم. در ادامه تابه را روی حرارت می‌گذاریم و قارچ را تفت می‌دهیم.

مرحله دوم

در این مرحله قارچ را به خوبی تفت می دهیم تا آب آن کشیده شود، سپس پنیر پیتزا (آموزش درست کردن پنیر پیتزا در منزل) را به قارچ اضافه می کنیم و به آرامی تفت می دهیم تا پنیر پیتزا به طور کامل آب شود.

مرحله سوم

در این مرحله نان های باگت را باز کرده و قسمت خمیر آنها را خارج می کنیم. در ادامه یک لایه ژامبون، یک لایه قارچ و پنیر پیتزا، یک لایه سوسیس و سس درون نان باگت قرار داده و آنرا فشرده می کنیم تا برای لایه بعدی جا باز شود.

مرحله چهارم

حالا مجددا یک لایه ژامبون، یک لایه از قارچ و پنیر آب شده و یک لایه سوسیس روی هم می چینیم تا نان پر به طور کامل پر شود. در ادامه فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا به طور کامل گرم شود.

مرحله پنجم

در این مرحله یک ورقه پنیر گودا را روی مواد درون ساندویچ قرار می دهیم. در ادامه هر ساندویچ را درون یک لایه فویل آلومینیومی می پیچیم، سپس ساندویچ ها را درون سینی فر قرار داده و درون فر قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا اجازه می دهیم ساندویچ ها به مدت ۱۰ دقیقه درون فر بمانند تا پنیر گودا و پنیر پیتزا به طور کامل ذوب شوند. سپس ساندویچ را از فر خارج کرده و در ظرف مورد نظر به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.