بازیِ بُرد بُرد با سفر به جزایر جنوبی در فصلی که هوا بس ناجوانمردانه سرد است!

منبع: گهر

137

1400/9/10

13:10


“بسیار سفر باید تا پخته شود خامی” هر چه که در این نیم بیت عمیق شویم هم هیچ نشانه‌ای از این نمی‌بینیم که سفرها باید محدود به تابستان و ایام گرم سال و تعطیلات و… باشند. اصلا سفر که محدودیت ندارد. کافی است سری پر شور داشته باشی و جیبی نسبتا پر پول و البته پای رفتن.

بازیِ بُرد بُرد با سفر به جزایر جنوبی در فصلی که هوا بس ناجوانمردانه سرد است!, جدید 1400 -❤️ گهر

سفر در فصل زمستان طعم دیگری دارد. کافی است بدانیم به کدام شهر سفر کنیم و بتوانیم به راحتی در آن شهر ویلا یا سوئیت و یا انواع دیگر اقامتگاه را اجاره کنیم. آن وقت است که لحظه‌های آخر سفر تازه متوجه می شویم که چقدر زود تمام شد و ما حتی گذر زمان را هم حس نکردیم، چه رسد به سرمای طاقت فرسای زمستان. همانجاست که به این فکر می کنیم که در این سفر حتی بیشتر از سفرهای تابستانه و عیدانه بهمان خوش گذشته و تازه این فکر در سرمان می افتد که از این به بعد برای زمستان‌هایمان هم برنامه سفر بچینیم.

بهترین شهرها برای سفر در فصل زمستان

جزیره زیبای کیش یکی از شهرهایی است که برای سفرهای زمستانی شدیدا پیشنهاد می شود. شما می توانید در فصل زمستان با کوله باری سبک و بدون نیاز به حمل لباس های زمستانه و سنگین به جزیره کیش سفر کنید و بعد از اجاره سوئیت در کیش رسما سفرتان را آغاز کنید و اوقات خوشی را برای خودتان و همسفرانتان رقم بزنید. همانطور که می دانید معمولا سفر به کیش در تابستان توصیه نمی شود؛ چراکه هوای جزیره در تابستان شدیدا گرم و غیر قابل تحمل می شود، اما در زمستان خبری از سرما و برف و بوران نیست. شما می توانید با خیال راحت به سواحل زیبای جزیره بروید و حتی به تفریحات آبی مشغول شوید.

در جزیره کیش آنقدر سرتان با تفریحات متنوع گرم می‌شود که وقت هم کم می‌آورید. در طول سفر دغدغه‌ی تفریح و خوش گذرانی نخواهید داشت.

یکی از مصائب زمستان شب های سرد و طولانی آن است. حالا که قصد سفر کرده‌اید نگران سرمای شب هم نباشید. برای گردش شبانه یک پلیور یا بافت نازک کفایت می کند. بارتان را زیاد سنگین نکنید. با خیال راحت به سمت ساحل بروید، قدم بزنید، دوچرخه سواری کنید و به تماشای جنگ‌های شبانه بنشینید.

یکی دیگر از شهرهایی که برای سفرهای زمستانی توصیه می‌شود جزیره قشم است. حتما تا به حال در اطرافتان بسیاری را دیده‌اید که برای خرید ارزان تر به جزیره قشم می روند. ممکن است فکر کنید قشم تنها برای خرید مناسب است، اما اینطور نیست. اگر در فصل زمستان هوای سفر به سرتان زد جزیره قشم را در لیست اولویت هایتان قرار دهید.

شما با سفر به این جزیره بکر آن هم در فصل زمستان که کمتر کسی به سفر می‌رود، گویی به یک جزیره شخصی پا گذاشته‌اید که مالک و صاحب آن خودتان هستید. محلی‌ها که سرشان به کار خودشان است و جز مهربانی از آن‌ها نمی بینید. تعداد مسافران هم در فصل زمستان آنقدر زیاد نیست که شلوغی و هیاهو به وجود بیاورد. پس اگر به دنبال جایی دنج برای چند روزی آرامش و ریلکس کردن می‌گردیدو از هیاهوی زندگی شهری خسته شده‌اید، جزیره قشم انتخاب درستی است.

آب و هوای جزیره قشم در فصل زمستان به قدری مطبوع است که بهتان قول می‌دهم بعد از سفر اصلا دلتان نخواهد برگردید. اما یادتان نرود پیش از سفر برای اجاره سوئیت در قشم اقدام کنید. قدم زدن در سواحل زیبا و شتر سواری و اسب سواری در کنار ساحل، تصاویر به یاد ماندنی و زیبایی را در ذهن شما حک خواهد کرد. پس معطل نکنید. دست به کار شوید و اسباب و وسایل لازم را بردارید و مهیای سفر شوید.

اقامت مقرون به صرفه در فصل های سرد تر

بازیِ بُرد بُرد با سفر به جزایر جنوبی در فصلی که هوا بس ناجوانمردانه سرد است!, جدید 1400 -❤️ گهر

از آنجایی که در فصول سرد سال معمولا رخوت و سستی گریبان همه‌مان را می‌گیرد، کمتر کسی می‌تواند بر این مسئله‌ فائق بیاید و بار سفر ببندد. به همین دلیل در اکثر شهرها برای جذب بیشتر مسافران در این فصل‌ها تمهیداتی اندیشیده می‌شود و مردم و مسئولین همزمان به فکر راه چاره هستند. چراکه جذب مسافر به شهر برای هر دو منافع مشترکی در پی دارد.

یکی از این راه‌ها کاهش قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌هاست. اما در جنوب مسئله فرق می کند. در جنوب کشور به دلیل مطبوع بودن هوا در فصل زمستان معمولا قیمت اقامتگاه ها بیشتر می شود. اما نگران نباشید. لیدوماتریپ برای این هم چاره ای دارد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت لیدوماتریپ، انواع اقامتگاه ها را با قیمت های متفاوت ببینید و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. پس در سفرهای زمستانه خیالتان از بابت اقامت هم راحت باشد.

لیدوماتریپ، همراهی مطمئن در سفرهای زمستانی

بازیِ بُرد بُرد با سفر به جزایر جنوبی در فصلی که هوا بس ناجوانمردانه سرد است!, جدید 1400 -❤️ گهر

وبسایت گردشگری لیدوماتریپ امکان اجاره ویلا و انواع اقامتگاه را در تمام شهرها و اکثر روستاهای کشور برای شما فراهم آورده است. به طوری که شما می‌توانید بعد از ورود به سایت و انتخاب شهر مقصدتان، تنها در چند دقیقه اطلاعات مربوط به انواع اقامتگاه‌ها (ویلا، سوئیت، هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی) را مشاهده کنید. بعد از مطالعه‌ی اطلاعات کامل شامل محدوده مکانی، ویو، امکانات، تعداد اتاق خواب، ظرفیت، تعداد دفعات رزرو و نظرات مسافران قبلی و نیز بعد از مشاهده‌ی تصاویر مربوط به هر اقامتگاه تصمیم خود را بگیرید و اقامتگاه مورد نظرتان را رزرو کنید.

همچنین اگر در مسیر انتخاب و رزرو اقامتگاه به مشکلی برخوردید می توانید با شماره موجود در سایت که مربوط به تیم فروش و پشتیبانی لیدوماتریپ هستند تماس حاصل فرمایید و به صورت ۲۴ ساعته از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو