در اپ تست نت کاربر امکان ثبت نام از طریق گزینه ورود با گوگل را دارد. همچنین کاربر بلافاصله پس از ثبت نام در اپ تست، به‌طور خودکار به سطح یک کاربری ارتقاء می‌یابد و اجباری برای طی کردن فرایند احراز هویت ندارد. 

امکان دیگر، شارژ شدن فرضی موجودی به میزان پنج میلیون تومان است تا افراد امکان معامله تست را تجربه کنند و با کار در نوبیتکس آشنا شوند. 

با وجود این تغییرات، کاربر در صورت تمایل می‌تواند به‌منظور آشنایی با فرایند احراز هویت نوبیتکس، آن را تجربه کند، اما نیازی به وارد کردن اطلاعات واقعی وجود نداشته و اطلاعات به صورت خودکار تایید خواهد شد.

کسانی هم که کلاس‌های آموزشی ارز دیجیتال برگزار می‌کنند می‌توانند به راحتی از این اپ استفاده کنند و شاگردانشان را برای معامله آزمایشی و تست، به این اپ راهنمایی کنند. دریافت اپ شبیه ساز از دو بستر کافه بازار و مایکت درحال حاضر امکانپذیر است و به‌زودی گزینه دانلود، به سایت نوبیتکس نیز اضافه خواهد شد. 

برنامه شبیه ساز نوبیتکس را می توانید از مایک و کافه بازار دانلود کنید. برای خرید و فروش امن بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس ثبت نام کنید.