کاشت مو به روش sut با خط رویش طبیعی و اسکن و آنالیز رایگان در کلینیک کاشت مو VIPKasht

کاشت مو به روش sut با خط رویش طبیعی و اسکن و آنالیز رایگان در کلینیک کاشت مو VIPKasht


152

1400/9/10

14:53


کاشت مو به روش sut با خط رویش طبیعی و اسکن و آنالیز رایگان در کلینیک کاشت مو VIPKasht

سلامت نیوز: کاشت مو به روش sut از جمله روش‌های نوظهوری است که در راستای انجام طبیعی‌‎ترین کاشت با تراکم بالا در کلینیک‌ کاشت مو VIP انجام می‌شود. در طی این روش کلیه‎‌ی تجهیزات کاشت، ارتقا یافته و تکنولوژی‌‎های روز دنیا برای موفقیت بیشتر در این زمینه و افزایش زیبایی ظاهری فرد و البته کاهش نیاز به ترمیم مجدد مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کاشت مو به روش SUT حداکثر تلاش برای حفظ گرافت‌‎های برداشته انجام شده و سرعت انجام کاشت به واسطه‎‌ی تجهیزات به کار رفته افزایش پیدا می‌کند تا فرد در طی زمان کوتاه‎‌تری دوره‎‌ی بهبودی خود را طی کند. به همین دلیل است که می‌توان گفت در روش کاشت مو SUT بخش عظیمی از اشکالات موجود در روش‎‌های پیشین اصلاح شده و پیوند مو با دردسرهای کمتری صورت می‌‎پذیرد.

کاشت مو sut کلینیک vip

آشنایی با روش‎‌های کاشت مو و چگونگی انجام آن‎‌ها در کلینیک‌‎های پیوند مو

شناخت روش ‎‌های کاشت مو و کسب اطلاعات در خصوص نحوه‌‎ی اجرای آن‎‌ها و تفاوت‎‌هایی که با یکدیگر دارند، سبب می‌شود تا متقضایان کاشت با سهولت بیشتری و البته سرعت بالاتری بتوانند مناسب‎‌ترین روش کاشت را از میان کلیه‎‌ی روش‌‎های موجود انتخاب کرده و در نتیجه‎‌ی انجام آن، با موهایی پرپشت‌‎تر رو به رو شوند. به همین دلیل لازم دانستیم که جهت افزایش سطح اطلاعات شما عزیزان به بررسی روش‎‌های متفاوت پیوند مو و مزایا و یا ایراداتی که بر آن‎‌ها وارد است بپردازیم.

پیوند مو به روش FUT و مزایا و معایب انجام این روش در کلینیک ‎‌های کاشت مو

در طی این روش بانک مو (منطقه‎‌ای که دارای موهای پرپشت‌‎تر با ریزش موی کمتر است) شناسایی شده و پس از برداشت میزان مشخصی از مو بر اساس ناحیه‌‎‎‌ای که به پیوند مو احتیاج دارد، ناحیه‎‌ی اهدا کننده یا همان بانک مو بخیه زده شده می‌شود. در ادامه‌‎، نوار فولیکول مو به گرافت‎‌های متفاوتی تقسیم شده و در ناحیه‎‌ی مورد نیاز قرار داده می‌شود. مراحل کاشت مو در این روش تنها در یک جلسه انجام شده و موهای کاشته شده همانند موی طبیعی فرد رشد نموده و ظاهر طبیعی را برای فرد به ارمغان خواهند آورد. اما در طی این روش ممکن است بیمار به سبب زخم‌‎‌های ایجاد شده عفونت یا التهاب را تجربه نماید که به همین سبب این روش به عنوان یک روش تهاجمی با دوره‎‌ی بهبودی طولانی می‌‎شناسند که فرد بهتر است برای جلوگیری از ایجاد خطرات، ارتباط خود را با پزشک حفظ نماید.

پیوند مو به روش FIT و مزایا و معایب این روش کاشت در کلینیک‌‎های کاشت مو

کاشت مو FIT برخلاف نوع FUT به دلیل عدم ایجاد جراحت در پوست سر به روشی کم تهاجم با دوره‌‎ی بهبود کوتاه‌‎تر شناخته شده و مناسب برای افرادی که مراحل اولیه‎‌ی ریزش موی خود را تجربه می‌کنند می‎‌باشد. در طی این روش پس از برداشت تعداد مشخصی از واحدهای فولیکول مورد نیاز، در طی یک جلسه به پیوند کلیه‌‎ی گرافت‎‌های ایجاد شده می‎‌پردازند. البته این روش به دلیل هزینه و وقت‌گیر بودن و طولانی بودن مرحله‎‌ی پیوند مو، به عنوان روشی مناسب برای کاشت مو پیشنهاد نمی‌شود و بهتر است از این روش برای کاشت سیبیل و ابرو و یا ناحیه‎‌ی کوچکی از سر استفاده شود.

عکس کاشت مو sut کلینیک vip

کاشت مو به روش SUT و مزایا و برتری‎‌های این روش پیوند مو نسبت به سایر روش ها

یکی از مباحثی که در کاشت مو sut به شدت دنبال شده است استفاده از تجهیزات مدرن در جهت کاهش جراحت‎‌ها و کوتاه‎‌تر کردن طول جلسه‌‎ی کاشت و دوره‌‎ی بهبود بیمار به نسبت روش‌‎های پیشین می‎‌باشد. در طی این روش‎‌ها فولیکول‌‎های مو به واسطه‎‌ی ابزارهای پیشرفته از ناحیه‌‎ی اهدا کننده استخراج می‌شوند و با کمک ابزارهای مخصوصی نیز گرافت‎‌های ایجاد شده که گاه میزان آن 14000 تار مو هم می‌‎رسد (بسته به ناحیه‌‎ی مدنظر) در طی مدت زمان کوتاهی پیوند زده خواهند شد. مهم‌‎ترین مزیتی که برای کاشت مو به روش sut می‌توان عنوان نمود امکان کاشت با تراکم سه برابر بیش‌تر از روش‌‎های fut و fit می‌‎باشد.

در تکنیک‌‎های کاشت مو که در طی این روش به انجام می‌رسد بیمار با حداقل هدر رفت مو مواجه می‌‎باشد؛ چرا که در طی برداشت فولیکول‌‎ها و فریز نمودن آن‎‌ها، موها به طور کامل سالم مانده و با مهارت پزشک بر روی ناحیه‌‎ی سر، سیبیل و ابرو قرار داده می‌شوند. در این روش فرد به طور معمول با محدودیت در انجام فعالیت‎‌های روزمره مواجه نمی‌شود و نیازی به دریافت مرخصی‌های چند روزه نیست چرا که این روش تنها بی‌حسی موضعی انجام شده و نواحی که گرافت از آنجا برداشته شده سوراخ‌‎های کوچکی هستند که هیچگونه درد و خون ریزی را برای فرد حاصل نمی‌کنند و پس از 7 الی 14 روز معمولا بهبود پیدا می‌کنند.

ویژگی‎‌ها‎‌ و مزایای کاشت مو به روش sut در کلینیک کاشت موی vip

در کلینیک کاشت مو vip نیز به سبب افزایش رضایت مشتریان و موفقیت هر چه بیشتر جراحی‌‎های انجام شده، از جدیدترین ابزارهای پزشکی استفاده شده و پزشکان متخصص این مجموعه به واسطه‎‌ی این ابزارها در کلیه‎‌ی مراحل کاشت مو از طراحی خط رویش تا برداشت فولیکول و پیوند آن سعی در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‎‌تری برای رسیدن به موهای طبیعی را دارند.

در کلینیک کاشت vip در جلسات مشاوره به کمک دستگاه‌‎های لیزری، خط رویش به صورت طبیعی و میزان تراکم گرافت‎‌های مورد نیاز برای هر ناحیه سر تعیین می‌شود تا در هنگام کاشت مو با کمک خطوط تعیین شده پزشک به صورت دقیق‌‎تری به تقسیم بندی گرافت‌‎ها و قرار دادن آن‎‌ها در سر اقدام نماید و بتواند حداکثر تراکم ممکن را به ناحیه مدنظر پیوند بدهد.

از جمله مزایای کاشت مو در کلینیک vip می‌توان به سرعت بالای کاشت و توجه دقیق به تراکم پذیری گرافت‎‌ها و عدم نیاز به کوتاهی مو برای کاشت موهای ناحیه‌‎ی هیرلاین و شقیقه اشاره نمود. خوب است بدانید که برای اطمینان مشتریان در این کلینیک خدمات کاشت دارای ضمنات نامه مادام العمر بوده و کلینیک از جراحی‌‎های انجام شده پشتیبانی خواهد نمود

ترتیب کلیه‌‎ی مراحل انجام کاشت موی طبیعی در کلینیک تخصصی و مجهز وی آی پی به روش SUT

در این بخش سعی نمودیم با بررسی ترتیب مراحل کاشت مو شما را از روند یک کاشت موفق آگاه کنیم

  • معاینات اولیه و مشاوره‎‌ی تخصصی توسط پزشک متخصص و انجام آزمایشات لازم به توصیه‎‌ی پزشک

در مرحله‌‎ی اول کاشت مو پزشک با بررسی بانک مو و منطقه‌‌ی ‎دارای ریزش و عمق ریشه‌‎ی مو و وضعیت کشسانی پوست سر به انجام معاینات بالینی می‌‎پردازد که انجام این معاینات و مشاوره‎‌های اولیه در کلینیک vip کاملا رایگان خواهد بود. در طی این معاینات در صورتی که بیمار در قسمت پشت سر از بانک موی کافی بهرمند نباشد، پزشک به بررسی وضعیت موی سینه، بازو و یا ریش می‌پردازد که بعد از بررسی دقیق معاینات و انجام مشاوره با بیمار و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص علت ریزش و چگونگی ریزش و مواردی از این قبیل، آزمایشاتی را برای ارزیابی دقیق وضعیت بدن بیمار پیشنهاد می‌کند تا از چگونگی وضعیت بدن وی آگاهی پیدا نمایند. پس از انجام معاینات با استفاده از دستگاه‎‌های لیزری و کامپیوتری مناسب‌ترین خط رویش و تعداد گرافت‎‌های مورد نیاز و در نتیجه هزینه‎‌ی نهایی مشخص می‌شود و کف سر، (در صورتی که منطقه مدنظر فقط شقیقه وهیرلاین نباشد) تراشیده می‌شوند و سپس استریل می‌شود.

  • تزریق بی‌حسی و آماده‌سازی پوست سر برای برداشت تعداد مشخصی گرافت از منطقه بانک مو

همانطور که در طول متن نیز اشاره نمودیم در طی کاشت مو طبیعی به روش sut بیمار کاملا بیهوش نشده و کاملا هوشیار می‎‌باشد که پزشک تنها برای عدم ایجاد هیچگونه احساسی در هنگام برداشت گرافت‎‌ها به بی‌حسی منطقه مدنظر می‌‎پردازد.

  • برداشت میزان مشخصی از فولیکول مو از منطقه اهدا برای قرار دادن در منطقه‎‌ی مورد نیاز

پس از تراشیدن موی سر و انجام بی‌حسی، با استفاده از دستگاه‎‌های مشخص گرافت‌‎ها از ناحیه‌‎ی اهدا خارج می‌شوند. در طی برداشت به واسطه‎‌ی دستگاه‎‌های مخصوص، تعداد بالایی از گرافت ظرف مدت زمان کوتاهی استخراج می‌شود. این مرحله از مراحل بسیار حساسی است که نیازمند دقت و مهارت بالای پزشک می‎‌باشد. چرا که در صورت هرگونه بی‌دقتی، فولیکول‌‎های موی اهدا شده آسیب دیده و در نتیجه مراحل کاشت مو طولانی‎‌تر شده و موهای اهدا شده کم پشت‎‌تر خواهند بود.

  • شروع کاشت و جای‌گذاری و انتقال فولیکول‌‎های برداشته شده از منطقه اهدا به منطقه مورد نیاز

برای قرارگیری فولیکول‌‎های برداشته شده به منطقه‌ی مدنظر و مشخص شده بر اساس طراحی لیزری، شکافی با عمق مشخص 7/0 میلیمتر ایجاد می‌شود و فولیکول‌‎های برداشته شده در منطقه‎‌ی مشخص قرار داده می‌شوند. این فولیکول‌‎ها در مناطق پشت و وسط سر به صورت چندتایی و در مناطق خط رویش برای ایجاد حالت کاملا طبیعی به شکل تکی کاشته می‌شوند.

روش های کاشت مو کلینیک وی آی پی

چه کسانی نمی‌توانند کاندیدهای مناسبی برای کاشت مو به روش sut در کلینیک vip باشند؟

پاسخ به این سوال نیازمند شناخت شرایط هر شخص و وضعیت تاسی وی بوده و پزشک متخصص با بررسی و معاینات لازم می‌تواند به این موضوع که آیا شما فرد مناسبی برای انجام کاشت مو به روش sut هستید یا خیر پاسخ دهد. اما به طورکلی برخی از افراد چون کسانی که دارای الگوی تاسی مشخصی نیستند و یا دارای التهابات کنترل نشده‎‌ای هستند، همچنین افرادی که به داروهای بی‌حسی دارای حساسیت بوده و یا مبتلا به بیماریهای ویروسی از قبیل: ایدز و هپاتیت هستند و همینطور اشخاصی که ناراحتی پوستی مانند: پسوریازیس، لوپوس، لینکن پلان و .... نمی‌توانند گزینه‎‌ی مناسبی برای انجام پیوند مو تلقی شوند.

جهت انجام کاشت مو به روش SUT می‌توانید به سایت کلینیک کاشت مو vip به آدرس clinic-vip.com مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو