دانلود بازی MXGP 2021 برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی MXGP 2021 برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

135

1400/9/10

20:45


اولین رای باشید!

بازی MXGP 2021 برای علاقه‌مندان موتورسواری عرضه شده است و می‌توانید بالاخره آن را تجربه کنید. موتور خود را گرم کرده و برای واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین تجربه آماده شوید. می‌توانید کلاه خود را بسته و سوار بر موتور به سراغ مسیرهایی بروید که مهارت شما را نیاز دارند. می‌توانید قهرمان واقعی این رقابت‌ها بوده و در نهایت به یک تیم رسمی بپیوندید. با این تیم می‌توانید از دسته دوم رقابت‌ها کریر خود را شروع کرده و کم کم با مهارت خودتان را به لیگ اصلی برسانید. این بازی پیشرفت‌های اساسی را نسبت به نسخه‌های قبلی داشته است و می‌توانید قراردادهایی را تیم‌ها و حامیان مالی امضا کنید.

MXGP 2021 PC-CODEX

دانلود-بازی-MXGP-2021

در این بازی مهارت‌های واقع بینانه خود را می‌توانید به نمایش گذاشته و با پرش‌های بلند و زیبا، نشان دهید که کاملا لیاقت حضور در این فصل از رقابت‌ها را دارید. می‌توانید حامیان مالی بهتری جذب کرده و از لوازم جانبی در مسیرهای قهرمانی خود استفاده کنید. آهنگ‌های نمادین این رقابت‌ها به‌صورت رسمی نواخته می‌شود و می‌توانید حس خوبی از بازی را داشته باشید. رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کرده و اجازه ندهید که کسی جلودار شما برای قهرمانی باشد. می‌توانید هیجان انگیزترین رقابت‌ها را توسط بازیکنان دیگر هم شاهد باشید. بازی محدودیت خاصی ندارد و می‌توانید موتور خود را سفارشی سازی کنید.

مناظر جدید را می‌توانید کشف کرده و مهارت‌های خود را تقویت کنید. در بازی MXGP 2021 رقابت‌های چندنفره هم وجود دارد و در کنار رویدادهای جذابی می‌توانید به سراغشان بروید. می‌توانید افق‌های تازه‌ای را با دیگر دوستان خود باز کرده و تعامل را به حد نهایی‌اش برسانید.


info

All the power of Motocross in your hands: the new MXGP 2021 is finally here! The official MXGP videogame is ready to show you what it’s made of: warm up your engines and get ready for the most realistic, exciting two-wheeled experience ever!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 Home (x64)

Processor: Intel Core i5-4590

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 Home (x64)

Processor: Intel Core i7-6700 / AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 / Radeon RX 580

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو