رویداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در HR Tech  توسط شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه جوانه و شرکت دیوار با همکاری مرکز رشد دانشگاه شریف در ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. 

شرکت سرمایه‌گذاری جوانه -بازوی سرمایه‌گذاری هلدینگ هزاردستان- قصد دارد در این رویداد زمینه‌های همکاری استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان را با شرکت دیوار معرفی کند. دیوار بزرگ‌ترین فضای کاریابی آنلاین ایران است و روزانه ۶۳۰۰ آگهی استخدام در آن منتشر می‌شود. در این رویداد موضوعات مورد علاقه دیوار برای همکاری و سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها به‌صورت ارائه معکوس (Reverse Pitch) به مخاطبان و علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. 

برنامه رویداد ارائه معکوس جوانه

در ابتدای این رویداد شهرام شاهکار، مدیر ارشد اجرایی دیوار، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه و در مورد استراتژی‌های بلند مدت و رویکرد نوآوری باز در دیوار صحبت خواهد کرد. همچنین شمیم طاهری، مدیر تحلیل داده‌های اقتصادی‌، بعد از ارائه تحلیلی از اقتصاد بازار کار ایران در دهه ۹۰، به‌خصوص در دوران پسا کرونا و نقش دیوار را در این بخش از اقتصاد ارائه خواهد کرد.

در ادامه این رویداد پیمان کاظمی، مدیر محصول استخدام دیوار به همراه شیوا شریف‌پور، طراح تجربه کاربری دیوار، با ارائه داده‌ها و گزارش‌های آماری از بخش استخدام، مسائل و چالش‌های این شرکت را در قالب ارائه معکوس (Reverse Pitch) به مخاطبان ارائه خواهند کرد. بخش پایانی این رویداد هم پنلی برای گفت‌وگو درباره فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری با حضور اوژن غنی‌زاده، معاونت محصول دیوار، علی نقی‌زاده، مدیر بخش استخدام دیوار و آرین افشار، مدیر سرمایه‌گذاری جوانه برگزار می‌شود.

از مخاطبان این رویداد می‌توان به استارت‌آپ‌هایی اشاره کرد که در حوزه استخدام و کاریابی فعالیت می‌کنند و نیاز به جذب سرمایه دارند یا برای همکاری با دیوار پیشنهادهای مشخصی دارند. همچنین افراد کارآفرینی که ترجیح می‌دهند استارت‌آپ خود را داشته باشند و گوشه چشمی هم به حوزه HR-Tech دارند، می‌توانند با شرکت در این رویداد در این‌باره اطلاعات بیشتری کسب کنند و با شرایط و روش‌های جذب سرمایه از جوانه آشنا شوند. در صورت علاقه‌ می‌توانید از طریق لینک زیر در این رویداد که به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود ثبت نام‌ کنید.

لینک ثبت نام: http://bia2safa.net/goto/web/url/2801946