قیمت BMW سری ۷ ۲۰۲۰ مشخص شد!

منبع: فوت و فن

202

1400/9/11

10:48


سری ۷ کمپانی BMW به عنوان مدل سدان پرچم‌دار خط تولید این شرکت هرگز با قیمتی پایین روانه‌ی بازار نمی‌شد.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که مدل جدید این خودرو پس از به روز شدن و برخورداری از پنجره‌های مشبک بزرگ‌تر چه قیمتی خواهد داشت؟

طبق برگه‌ی قیمت جدید مختص بازار آمریکا که به وسیله‌ی این کمپانی منتشر شده شروع قیمت مدل جدید سری ۷ از ۸۷٫۴۴۵ دلار آغاز خواهد شد.

ورژن پایه‌ی این خودرو یعنی مدل ۷۴۰i معادل ۸۶٫۴۵۰ دلار قیمت گذاری شده که با یک هزینه‌ی ضروری ۹۹۵ دلاری تحویل خودرو همراه خواهد بود.

این رقم تقریباً سه هزار دلار بیشتر از قیمت  مدل کنونی این خودرو بوده و این در حالیست که قیمت منتشر شده تنها مدل پایه‌ی این خودرو که به یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربو شارژ و یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب مجهز است را‌ شامل خواهد شد.

با انتخاب سیستم سواری دو دیفرانسیل در مدل ۷۴۰i xDrive با یک هزینه‌ی ۹۰٫۴۴۵ دلاری (که شامل هزینه تحویل خودرو نیز می‌شود) مواجه شده و از همان خروجی قدرت‌ ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۳۰ پوند فوتی برخوردار خواهید شد.

با انتخاب مدل هیبرید پلاگین ۷۴۵e xDrive iPerformance از خروجی قدرت و گشتاور ۳۸۹ اسب بخار و ۴۴۲ پوند فوت بهره خواهید برد اما این انتخاب حداقل با یک هزینه‌ی ۹۶٫۵۴۵ دلاری همراه خواهد بود.

گزینه‌ی بعدی لیست مدل ۷۵۰i است که به یک موتور ۴٫۴ لیتری هشت سیلندر توربو دو قلو با توان تولید ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ پوند فوت گشتاور مجهز می‌باشد.

این خودرو همچنین به صورت پیش فرض از سیستم سواری xDrive نیز برخوردار است اما در مجموع هزینه‌ای برابر با ۱۰۳٫۶۴۵ دلار را در پی خواهد داشت. در صدر لیست ورژن‌های مختلف این خودرو مدل پرفورمنسی M760i xDrive به چشم می‌خورد.

مدل M760i که به یک موتور ۶٫۶ لیتری دوازده سیلندر توربو دو قلو با خروجی قدرت ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۷ پوند فوت مجهز است با قیمت ۱۵۸٫۶۹۵ دلار که شامل هزینه‌ی تحویل خودرو نیز می‌شود عرضه می‌گردد، اما این رقم بدون در نظر گرفتن مالیات ۱۷۰۰ دلاری که به دلیل مصرف سوخت بالای این خودرو به آن تعلق می‌گیرد، برآورد شده است.

کمپانی BMW سری ۷ خود را به طور رقابتی و در تضاد با رقبای اصلی خود قیمت گذاری کرده است. کمپانی آئودی مدل A8 L خود را کمی ارزان‌تر و با قیمت ۸۴٫۷۹۵ دلار عرضه می‌کند که خروجی قدرت مشابهی را ارائه داده و در ورژن ۵۵ TFSI نیز گشتاور بیشتری را در اختیار می‌گذارد.

از طرفی کمپانی مرسدس بنز نیز مدل S450 خود را کمی بیشتر و با قیمت ۹۲٫۲۴۵ دلار روانه‌ی بازار می‌کند. مدل AMG S63 کمپانی مرسدس بنز که قیمت آن از ۱۵۰٫۵۴۵ دلار آغاز می‌شود کمی ارزان‌تر از مدل M760i قیمت گذاری شده (با خروجی مشابه)، اما مدل دوازده سیلندر S65 بسیار بالاتر و با قیمت ۲۳۰٫۴۹۵ دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو