ان اف تی سرمایه فیلم مارتین اسکورسیزی را فراهم می کند/ استودیوهای تولید فیلم NFT

منبع: ایران آرت

92

1400/9/11

14:17


به‌تازگی «استودیوهای تولید فیلم ان‌اف‌اتی» راه‌اندازی شده تا از طریق آن فیلم‌هایی ساخته شود که به‌طور کامل سرمایه‌شان از طریق رمزارز «ان‌اف‌تی» تامین شود.

ایران آرت: «نیلز جول» تهیه‌کننده فیلم‌های مارتین اسکورسیزی، «یک بال و یک دعا»، نخستین فیلم هالیوودی را که سرمایه آن به‌طور کامل توسط رمزارزهای «ان‌اف‌تی» تامین می‌شود، خواهد ساخت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «نیلز جول» که تهیه‌کننده فیلم «مرد ایرلندی» نیز بوده، امیدوار است بتواند سرمایه فیلم «یک بال و یک دعا» (A wing and a a Prayer) را از طریق فروش توکن‌های غیرمثلی(رمزارزهای ان‌اف‌تی)  بسازد.

«ان‌اف‌تی»ها اخیرا به‌طور بسیار ویژه‌ای مورد توجه تهیه‌کنندگان سینمایی قرار گرفته‌اند.

نیلز جول که اکنون با اسکورسیزی در ساخت فیلم وسترن و حماسی «قاتلان گل ماه» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو در حال همکاری است، به‌تازگی «استودیوهای تولید فیلم ان‌اف‌اتی» را راه‌اندازی کرده تا از طریق آن بتواند فیلم‌هایی بسازد که به‌طور کامل سرمایه‌شان از طریق رمزارز «ان‌اف‌تی» تامین می‌شود.

نیلز جول به هالیوود ریپورتر می‌گوید: ما در میانه مسیر دوران ‌گذاری بزرگ و مهم در دنیای صنعت سرگرمی هستیم، امروزه کمپانی‌هایی که به شیوه‌های مرسوم در ساخت فیلم‌ها سرمایه‌گذاری می‌کردند و مالکیت آثار سینمایی را به‌عهده می‌گرفتند، به‌تدریج جای خود را به شرکت‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی تولید و پخش فیلم می‌دهند.

استودیوهای ان‌اف‌تی در حال ترسیم استراتژی‌های آینده‌نگری است که تحول مثبتی را در صنعت جهانی ساخت فیلم‌ها ایجاد خواهد کرد و فاصله میان تماشاگران نویسندگان و کارگردانان بزرگ را کم خواهد کرد.

نیلز جول، به‌تازگی قرار‌دادی با یک کمپانی سرمایه‌گذار رمزارز ان‌اف‌تی، مستقر در لندن، منعقد کرده و به موجب این قرار‌داد، در ازای اختصاص 20درصد از سهام استودیوهای «ان‌اف‌تی» به کمپانی مذکور، 1میلیون دلار برای فیلمسازی در این استودیوها سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو