ویدئو: بانوی محبوب گلاب آدینه و آدری هپبورن

منبع: ایران آرت

238

1400/9/11

21:56


روزهای جدید نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه که با استقبال مخاطبان‌ مواجه شده است، پیش‌فروش می‌شود.

ایران‌آرت: نمایش «بانوی محبوب من» به نویسندگی آلن جی لرنر و بازنویسی متن و کارگردانی گلاب آدینه از روز پنجشنبه بیستم آبان ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که تاکنون نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده و قرار است از تاریخ یکشنبه چهاردهم آذر ماه با تغییر زمان اجرا از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان تماشاگرانش باشد؛ پیش‌فروش روزهای جدید خود را در سایت تیوال آغاز کرده است.

1637375540000-4473

به گزارش ایران‌آرت «بانوی محبوب من» که بر اساس فیلم موزیکال برنده اسکار «بانوی زیبای من» با بازی آدری هپبورن و رکس هریسون، نوشته و طراحی شده است؛ داستان یک استاد آواشناسی‌ست، که به همراه دوست زبان‌شناس خود، شرط می‌بندد که می‌تواند دختری گل‌فروش‌ و عامی را تبدیل به بانویی متشخص کند، که در میهمانی‌های اشرافی بدرخشد.

این اثر نمایشی کاری از گروه تئاتری مروارید با نقش‌آفرینی اصلی رضا عمرانی، نورا هاشمی، جلیل فرجاد، امیر غفارمنش، میلاد ورجاوند، شبیر پرستار، گلشید بحرایی؛ به آهنگسازی و تنظیم ویلیام نیری و طراحی حرکات موزون مهرداد آبجار از ۲۰ آبان تا ۳۰ دی‌ماه هر روز در سالن اصلی تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو