باتری گوشی شیائومی با چه گارانتی بخریم؟

منبع: دانش‌چی

124

1400/9/12

13:39


گارانتی نیتا سرویس تضمین بادکردگی باتری های اصلی شیائومی

باتری گوشی شیائومی

گوشی‌های شیائومی به دلیل کیفیت خوب قطعات در کنار قیمت‌ مناسب در این روزها توانسته‌اند مشتریان ثابت خود را پیدا کنند. از آنجایی که شیائومی پس از سامسونگ و اپل، توانسته است سومین شرکت بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان شود،

شاید بخواهید کمی اطلاعات بیشتر در مورد گوشی‌های این برند بدست آورید. شاید ندانید که این شرکت بیشتر به خاطر گوشی‌های میان‌رده‌اش با قیمت رقابتی شناخته می‌شود، اما در واقع شیائومی مجموعه‌ای است عظیم از گوشی‌‌های موبایل با مدل‌های ارزان‌قیمت تا پرچم‌داران فوق‌العاده قدرتمند در سطح بالاترین گوشی‌های رده بالای اپل.

گوشی موبایل شیائومی

شرکت شیائومی یک شرکت الکترونیکی است که در شهر پکن چین واقع شده است. این شرکت که کار خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است سهم بزرگی از بازار چین و دنیا را در زمینه تولید لوازم الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، در دستان خود گرفته است. شرکت شیائومی گوشی‌های خود را تحت برندهای فرعی بسیاری از جمله برند Mi پرچم‌دار، و برند Redmi ارزان قیمت، Pocophone میان‌رده و برندهای Black Shark که متمرکز بر گیم و بازی هستند، عرضه می‌کند، که هر کدام از این برندها دارای چندین مدل دستگاه هستند.

شرکت شیائومی با اینکه ممکن است در زمینه موبایل نسبتاً تازه وارد باشد، اما گوشی‌های شیائومی اغلب دارای مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر، به همراه قیمت‌ پایین‌تر از آنچه کاربر انتظار دارد است. اگر ارزش پول را می‌دانید و به دنبال خرید گوشی موبایل خوب هستید، شیائومی یک انتخاب عالی نسبت به گوشی‌های اپل، سامسونگ و هوآوی است.

گفتنی است گوشی‌های شیائومی همچون Xiaomi Mi 11، Xiaomi 11T ، Xiaomi Mi 11 Lite ، Xiaomi Redmi Note 9 و Xiaomi Redmi Note 10S طیف وسیعی از برچسب‌های قیمتی را از ارزان‌قیمت تا فوق‌گران قیمت دارند. همچنین گوشی‌های شیائومی به همراه قابلیت‌هایی کارآمد همچون دوربین‌هایی قوی و با کیفیت بالا، باتری‌های بادوام و فست شارژ و بسیاری موارد دیگر توانسته‌اند همواره اسباب رضایت و علاقه کاربران به این برند را فراهم می‌سازند.

باتری گوشی شیائومی

در مورد باتری گوشی شیائومی

همانگونه که گفته شد شیائومی در گوشی‌های خود از باتری‌های با کیفیت از نوع لیتیومی و اکثرا فست شارژ استفاده می‌کند. باتری‌های گوشی شیائومی از نوع باتری‌های لیتیوم یون و یا لیتیوم پلیمر هستند که علاوه بر سبک و قابل شارژ بودن، دارای طول عمر مناسب و قابلیت نگهداری شارژ بسیار قابل توجه و آسیب رسانی کم به محیط زیست هستند.

گارانتی باتری گوشی شیائومی

گارانتی باتری گوشی شیائومی

با وجود کیفیت خوب باتری‌های شیائومی، بعد از چندین سال استفاده و در اثر استهلاک به حال نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. بنابراین اگر زمانی فرا رسید که دیگر از عملکرد باتری‌ گوشی‌های موبایل خود رضایت کافی نداشتید، می‌توانید باتری اصل و یا حتی کپی را به همراه گارانتی از فروشگاه‌های مرتبط و معتبر خریداری کنید. البته گفتنی است در صورت استفاده درست و صحیح از باتری‌های شیائومی، به راحتی سال‌ها قابل استفاده هستند اما در صورت وجود برنامه‌های مخرب و بی‌استفاده، زیاد بودن روشنایی و نور صفحه نمایش، استفاده از گوشی در زمان اتصال به شارژ، و همچنین استفاده از تصاویر روشن برای پس زمینه و برخی موارد دیگر می‌توانند موجب خرابی و یا کاهش عمر باتری گوشی شیائومی شوند.

باتری‌های گوشی‌ موبایلِ فروشگاه اینترنتی گوشی جانبی از گارانتی نیتا سرویس، که یک گارانتی شرکتی معتبر است بهره‌مند هستند. همانطور که می‌دانید گارانتی معتبر باعث راحتی خیال کاربر در هنگام خرید کالا می‌گردد و نشانه‌ای از اعتبار و کیفیت کار شرکت است.

گارانتی نیتا سرویس در زمینه ضمانت و گارانتی باتری موبایل فعالیت دارد و تنها گارانتی موجود در کشور است که ضمانت بادکردگی باتری را برعهده می‎‌گیرد. این خدمات شامل تمام باتری‌های گوشی موبایل با برندهای موجود در فروشگاه است. لازم به ذکر است شرایط و مواردی که شامل استفاده از گارانتی ۱۲ ماه تعویض نیتا سرویس می‌شوند به شرح روبه هستند:

۱) بادکردگی باتری در زمان استفاده از آن

۲) خالی شدن شارژ باتری در زمان استفاده

۳) روشن نکردن دستگاه توسط باتری در صورت استفاده.

اما موارد خارج از گارانتی شامل ضربه خوردگی و آسیب فیزیکی، از بین رفتن لیبل باتری نیتا سرویس و همچنین تعمیرات و شستگی باتری گوشی موبایل است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو