ویل اسمیت جیندا پینکت اسمیت

برای تحریم ویل و جیدا پینکت اسمیت از مصاحبه با ژورنالیست‌ها یک شکواییه راه‌اندازی شده و در حال حاضر نزدیک به ۲۴۰۰ مرتبه امضاء شده است. «دکستر مورالس» این شکواییه را ۲۶ نوامبر راه‌اندازی کرده است.

ستاره «مردان سیاه‌پوش» (Men in Black) اخیراً کتاب خاطرات خود تحت عنوان «ویل» (Will) را منتشر کرده و جزئیاتی از روابط زناشویی غیرمرسوم خود با جیدا، فانتزی «حرمسرای دوست‌دخترها»، تجربه مواد روان‌گردان، و رابطه پیچیده با پدرش گفته است.

پینکت اسمیت نیز در مصاحبه‌هایی ادعا کرده است که اسمیت از نظر جنسی نمی‌تواند او را راضی کند. او در برنامه اینترنتی خودش در فیسبوک (Red Table Talk) اعتیادش به پ*رنوگرافی، الکل، اکستاسی، ماریجوانا و رابطه جنسی گفته است.

اسمیت در کتاب خاطراتش اعتراف می‌کند که به رابطه همسرش با «توپاک شکور» رپر درگذشته حسادت می‌کرده و دیوانه‌وار شیفته «استاکارد چنینگ» بازیگر آمریکایی بوده است. پینکت اسمیت رابطه جنسی با «آگست السینا» رپر را نیز تأیید کرده است. اسمیت در بخشی از کتاب خاطراتش می‌گوید: «با زنان بسیار زیادی رابطه جنسی داشتم، و این به حدی با وجودم ناسازگار بود که به رضایت جنسی واکنشی روان‌تنی [یا سایکوسوماتیک] نشان می‌دادم.» او اضافه می‌کند که رابطه جنسی «به معنای واقعی کلمه باعث می‌شد حالت تهوع بگیرم و گاهی حتی بالا بیاورم.»

یکی از امضاءکنندگان شکواییه در Change.org می‌نویسد: «ماجرای بالا آوردن آخرین چیزی بود که می‌شد تحمل کرد.» کاربر دیگری می‌نویسد: «همه ما خسته شده‌ایم.» یا کاربری دیگر: «همه‌چیز را نباید به شکل عمومی اعلام کرد.»

اسمیت اخیراً در «شاه ریچارد» (King Richard) بازی کرده و تحسین منتقدین را برانگیخته است.