عرضه محدود ساعت هوشمند ZenWatch ایسوس از ماه آینده

منبع: فوت و فن

133

1400/9/13

09:37


عرضه محدود ساعت هوشمند ZenWatch ایسوس از ماه آینده


اما متاسفانه طبق شایعات منتشره توسط منابع خبری VR-Zone، ایسوس هنوز نتوانسته خط تولید انبوه این محصول را با موفقیت راه اندازی کند و ماه آینده تعداد بسیار محدودی از آن راهی بازار خواهد شد.
 
اگر اخبار دریافتی درست باشند، نباید انتظار داشت که ایسوس به این زودی‌های ذن‌واچ را در خارج از تایوان عرضه نماید. هنوز هیچ اطلاعات تکمیلی در خصوص مشکلات ایسوس و دلایل تاخیر احتمالی عرضه ساعت هوشمند این شرکت منتشر نشده است.
 
طبق اعلام ایسوس، ساعت هوشمند ذن‌واچ از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد و درون آن یک چیپ اسنپدراگون ۴۰۰ قرار دارد که توان لازم برای سیستم‌عامل Android Wear را تامین می‌کند. نمایشگر ۱.۶۳ اینچی این ساعت از نوع AMOLED بوده، رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل دارد و با گوریلا گلاس ۳ محافظت می‌شود. این ساعت هوشمند موفق به کسب رده بندی IP55 از نظر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار شده است. ذن‌واچ قرار است در دو رنگ نقره‌ای و طلایی قرمز به بازار عرضه گردد.
 
و نکته پایانی اینکه ذن‌واچ ایسوس با قیمت ۱۹۹ یورو به بازار می‌آید. تنها باید امیدوار باشیم که مشکلات تولید انبوه آن به زودی رفع شده و ایرادی در زنجیره توزیع پیش نیاید.
 
 
عباس واحدی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو