ساعت مچی گران قیمت رامبد جوان خبرساز شد

ساعت مچی گران قیمت رامبد جوان خبرساز شد


منبع: روزیاتو

133

1400/9/13

11:09


ساعت مچی گران قیمت رامبد جوان خبرساز شد

ساعت مچی گران قیمت رامبد جوان خبرساز شد

شاید هنوز یک هفته از جنجال ویدیوی رامبد جوان نگذشته بود که این بار تصویر ساعت مچی وی خبرساز شد. ساعتی که آقای جوان بر مچ دارد ساعت برند Drive de Cartier است با قیمت ۷۴۷۰ دلاری که با قیمت دلار امروز (۱۳ آذر) قیمتش می رود بالای ۲۰۰ میلیون تومان.

ساعت مچی رامبد جوان

البته این که یک سلبریتی ساعت لوکس دستش کند چیز عجیب و غیرعادی ای نیست. چه این که در اکثر کشورهای جهان یکی از شاخصه های سلبریتی ها زندگی لوکس آن هاست. مثلا زمانی که جان تراولتا بازیگر هالیوودی در اوج قرار داشت، یک هواپیمای بزرگ شخصی داشت. بسیاری دیگر از فعالان صنعت سرگرمی هالیوود نیز اغلب عمارت های بسیار بزرگ فوق لوکس دارند.

در دنیای ورزش هم به همین ترتیب است و مثلا کریستیانو رونالدو کلکسیون جواهرات و همچنین کلکسیون ماشین اسپرت دارد. و البته افراد زیادی این را تقبیح نمی کنند. دلیلش شاید این باشد که مدت هاست که فرهنگ سرمایه داری در تار و پود غرب تنیده شده و قاطبه مردم غرب آن را پذیرفته اند.

ساعت مچی رامبد جوان

اما چیزی که گاهی مردم ما را به شدت ناراحت می کند دورویی و ریای نهفته یا آشکار در حرف و عمل برخی از سلبریتی هاست. مثلا اگر کسی بگوید عاشق ایران است و دلش برای ایران می تپد، از او انتظار می رود که در بهبود آن بکوشد نه این که مدام برای خود و خانواده اش راه فرار مهیا کند.

ساعت مچی رامبد جوان

از این دست کم نداریم. اگر یک بازیگر مشهور بگوید: «آی آدم ها کمتر گوشت بخورید. گوشت قرمز زیاد باعث بروز امراض زیادی می شود. در رژیم غذایی تان سبزیجات بیشتری بگنجانید و…» کسی ناراحت می شود؟ مگر کم سلبریتی گیاهخوار در ایران و جهان داریم؟ حالا اگر همان بازیگر پس از گرانی عجیب و غریب گوشت در کشور بگوید: «گوشت کمتر بخورید. چه بهتر که گران شد، چون چیز خیلی خوبی نیست.» چطور؟

واکنش تند مردم شاید به این خاطر است که حس می کنند این ها نمکی است بر زخم شان. این که رامبد جوان ساعت ۲۰۰ میلیونی دستش کند شاید فی نفسه اشکالی نداشته باشد (هرچند این روزها که برخی ها به خاطر نداری مجبورند از خورد و خوراک شان بزنند به نظر عاری از اشکال هم نمی رسد!) اما سفارش مردم به امساک و نخوری در همین حال زیاد جالب به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید:

صحبت های جالب مهران مدیری درباره مار خانگی دو متری و کلکسیون ساعت هایش + ویدئو

کریستیانو رونالدو صاحب گران قیمت ترین ساعت رولکس تاریخ

۲۲ ورزشکاری که گرانقیمت‌ترین ساعت ها را می‌پوشند؛ از «کریستانو رونالدو» تا «رافائل نادال»

۱۳ ساعت مچی گرانقیمت و لوکس سلبریتی های مشهور و داستان خرید آن ها

واکنش سعید محمد به جنجال ساعت ۷۰۰ دلاری اش

خبرساز شدن ساعت مچی ۵۰۰ میلیون تومانی علی کریمی

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو