دانلود بازی The Divine Invasion برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی The Divine Invasion برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

71

1400/9/13

18:30


اولین رای باشید!

بازی The Divine Invasion یک تجربه ماجراجویانه و بسیار جذاب است که باید نقش یک شکارچی را در آن ایفا کنید. اهداف شما کاملا در بازی مشخص است و در ادامه جهان سورئال آن هم هیجان بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. می‌توانید ترکیبی علمی و تخیلی را در این بازی داشته باشید و بین رویاها و واقعیت حرکت کنید. می‌توانید به دنیایی از آسمان خراش‌ها وارد شده و در آن کاوش کنید. یک آزمایش اجتماعی در بازی برقرار است و دنیایی در مقابل خود خواهید دید که ارزش‌های اخلاقی سنتی و ناامیدانه همچنان در آن وجود دارد. شما باید با پیشرفت‌های تکنولوژیکی جلو رفته و آن‌ها را از جهل خارج کنید.

The Divine Invasion PC-PLAZA

دانلود-بازی-The-Divine-Invasion

بازی در عصر سایبرپانکی جریان دارد و میل تبدیل شدن به روح در آن بیش از هر چیز دیگری وجود دارد. می‌توانید انعکاسی از واقعیت را در بازی تجربه کرده و به سراغ حس‌هایی بروید که به شما در دستیابی بیشتر به روح کمک می‌کنند. فرقه‌های بسیاری در چنین دنیایی وجود دارند و هر کدام ممکن است دردسرهایی را در چنین جهانی ایجاد کنند. از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی می‌توانیم به تنظیماتی اشاره کنیم که امکان هرگونه تغییری در آن وجود دارد. تعداد زیادی از سلاح‌های گرم در بازی وجود دارد و باید در اکثر ماموریت‌ها از سلاح‌های ترکیبی و مهارت‌های رزمی خود بهترین استفاده را داشته باشید.

بازیکنان می‌توانند بارقه‌هایی از سبک MMORPG را نیز در بازی داشته باشید. فلسفه در بازی برقرار شده است و می‌توانید با یک تجزیه و تحلیل درست در بازی The Divine Invasion دقیقا سر بزرنگاه‌های اساسی سلاح خود را خارج کنید. بازی هنری است که عمیقا می‌توانید آن را درک کرده و جلو بروید.


info

«The Divine Invasion» is a science fiction adventure game where you play as a headhunter employed by mysterious masters, whose goals initially seem bizarre and surreal. It will all become clear, though, once our protagonist admits that while the technologies might be changing, the human heart is not. It is exactly the same as it was two thousand years ago.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 7, 8, 10 (x64)

Processor: Intel core i3

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660

DirectX: Version 11

Storage: 21 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 7, 8, 10 (x64)

Processor: Intel core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060

DirectX: Version 11

Storage: 21 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو