رعایت ۸۳درصدی پروتکل‌ها در این شهرستان

93

1400/9/13

19:12


سرپرست فرمانداری گرگان با بیان این که هدف ما افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان است، گفت: ۸۳ درصد از مردم گرگان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

رعایت ۸۳درصدی پروتکل‌ها در این شهرستان

به گزارش بهداشت نیوز، حجت یزدویی عصر شنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان، اظهارکرد: بیش از ۸۳ درصد مردم، اصناف فعال، کارگران و کارمندان ادارات شهرستان پروتکل‌های بهداشتی را در قالب طرح محدودیت‌های کرونایی رعایت می‌کنند و تلاش می کنیم این میزان را تا قطع زنجیره انتقال ویروس افزایش دهیم.

سرپرست فرمانداری گرگان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد جامعه هدف شهرستان حداقل یک دوز واکسن زدند، افزود: تاکنون ۳۳۲ هزار و ۳۷۶ دوز در نوبت اول و ۲۷۸ هزار و ۲۳۹ دوز در نوبت دوم به افراد واجد شرایط در مرکز استان تزریق شده است.

وی بیان کرد: همچنین تا کنون ۵۴ هزار و ۹۳۰ دوز واکسن طی دو مرحله به دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال تزریق شده که از این میزان ۳۲ هزار و ۸۶ دوز در نوبت اول و ۲۲ هزار و ۸۴۴ دوز در نوبت دوم بوده است.

یزدویی با تاکید بر اینکه روند واکسیناسیون در شهرستان باید تسریع و تسهیل شود، افزود: مرکز بهداشت با همکاری مخابرات، بسیج، دهیاری ها و بخشداری های تابعه نسبت به شناسایی افرادی که هنوز واکسیناسیون نشده اند، اقدام کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو