بهترین جاذبه‌های گردشگری لوکزامبورگ – بخش سوم

بهترین جاذبه‌های گردشگری لوکزامبورگ – بخش سوم


منبع: فوت و فن

129

1400/9/13

22:09


بهترین جاذبه‌های گردشگری لوکزامبورگ – بخش سوم

کشور لوکزامبورگ، کشوری کوچک با مساحتی حدود ۱۶۵۰ کیلومتر مربع و جمیعتی بیش از ششصد هزار نفر است. در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین جاذبه‌های گردشگری کشور لوکزامبورگ را به شما معرفی کنیم.


بهترین جاذبه‌های گردشگری لوکزامبورگ – بخش اول

بهترین جاذبه‌های گردشگری لوکزامبورگ – بخش دوم


۱۴- والفردانژ

Walferdange and its Castle

Walferdange and its Castle

قلعه والفردانژ تا اواخر قرن نوزدهم میلادی، محل اصلی اقامت دوک بزرگ بوده است و در وودی گرانوالد وود قرار گرفته است. این قلعه در یکی از مسیرهای اصلی گردشگری کشور لوکزامبورگ قرار گرفته است و همین آن را به مقصد گردشگری برجسته‌ای تبدیل می‌نماید. این قلعه فاصله کوتاهی از شهر لوکزامبورگ دارد. خود روستای والفردانژ، به لطف موقعیت مکانی خودش در دره آلزت، دارای مکان‌ها و مناطق دیدنی و چشم‌نوازی است. علاوه بر مناظر زیبا، این روستا بیشتر برای گل‌های رز خود شناخته می‌شود. همچنین، مکان باستانی بزرگی شامل یک ویلای رومی و یک قنات زیرزمینی در این روستا وجود دارند.

۱۵- کلیسای نوتردام

Notre-Dame Cathedral, Luxembourg City

Notre-Dame Cathedral, Luxembourg City

کلیسای نوتردام، کلیسایی کاتولیک و رومی است که در شهر لوکزامبورگ واقع شده است. این کلیسا در اوایل قرن هفدهم میلادی و به سبک گوتیک ساخته شده است. برخی از جنبه‌های معماری رنسانسی آن بعدا اضافه شدند. این کلیسای جامع دارای برج‌های عجیب و متمایزی است که در این تصویر بالا مشاهده می‌شوند. مجسمه‌هایی از فرشته‌ها در این کلیسا وجود دارند که قدمت آنها نیز به اوایل قرن هفدهم میلادی باز می‌گردد. علاوه بر این، یادبودی از مقاومت این کشور در جنگ جهانی دوم و قربانی آن در قبرستان این کلیسا قرار دارد.

۱۶- لاروشت

Larochette

Larochette

لاروشت، یک شهر قدیمی و ظریف است که در دره‌ای باریک و صخره‌ای قرار گرفته و پیرامون آن را جنگل‌ها احاطه کرده است. این شهر دارای دو قلعه قدیمی است که بخشی از آنها بازسازی شده است. این دو قلعه روی یک پرتگاه در بالای دره وایت ایرنز قرار دارند. شهر علاوه بر داشتن موزه‌ای صنعتی و چندین بنای تاریخی و باستانی، دارای محیطی قرون وسطایی است. این شهر دارای خیابان‌هایی قدیمی است که قدم زدن در درون آن را بسیار لذت بخش می‌کند. این شهر مکان بسیار خوبی برای شروع یک پیاده‌روی و کوه‌نوردی در درون صخره‌ها و جنگل‌ها است که در نهایت، به قلعه‌های میسیمبورگ و نومرلین ختم می‌شوند.

۱۷- بردورف

Berdorf

Berdorf

بردورف یکی از مناطق گردشگری اصلی در کشور لوکزامبورگ به شمار می‌رود. این منطقه روی یک دشت گسترده مشرف به دره‌های بلک ایرنز، سور و رودخانه‌های آیسباخ قرار گرفته است. مسیرهای جذاب و خوبی برای پیاده‌روی و کوه‌نوردی در این مناطق وجود دارند. در این تپه‌های صخره‌ای شما می‌توانید شاهد مناظری بسیار زیبا باشید. این منطقه حدود سیصد هکتار جنگل را در درون خود جای داده است. این مکان همچنین، منطقه بسیار محبوبی در میان صخره‌نوردان، عاشقان کوهنوردی و کمپ زدن در طبیعت است.

۱۸- قلعه بوفورت

Beaufort Castle

Beaufort Castle

بوفورت روی فلات منطقه مولرتال قرار گرفته است و بیشتر برای قلعه قرن دوازدهمی خود شناخته می‌شود. علاوه بر این، کلیسای نئو گوتیک در اینجا، شهرت بسیاری دارد. گرچه بسیاری از قلعه بوفورت امروزه به ویرانه تبدیل شده اما همچنان شگفتی و جذابیت خود را دارد. مسیرهای کوهنوردی و پیاده‎‌روی زیادی در این اطرف وجود دارند که به چشم‌اندازهای تماشایی متعددی ختم می‌شوند. علاوه بر این، گردشگران و مسافران می‌توانند در این اطراف شاهد صخره‌ها و دره‌های هیلباخ و ساوراخت باشند.

۱۹- قلعه ویاندن

Vianden Castle

Vianden Castle

ویاندن، یک شهر بسیار تماشایی است که در دو سمت رودخانه آور قرار گرفته است. قدمت این عمارت فئودال به قرن نهم میلادی باز می‌گردد و از لحاظ معماری بسیار بی‌نظیر است. دیوار بیرونی قرون وسطایی این شهر، پیرامون آن کشیده شده و دارای برج‌های دیدبانی متعددی است. جشنواره قرون وسطایی ویاندن هر ساله در هفته اول ماه اوت برگزار می‌گردد. این رویداد خانوادگی و دوستانه بیشتر برای تورنومنت‌های شمشیربازی، بازار و کمپ شوالیه‌های خود شناخته می‌شود. کلیسای این شهر نیز ارزش دیدن دارد. این کلیسا دارای دو شبستان است. این کلیسا در سال ۱۲۴۸ میلادی به سبک گوتیک ساخته شده است و از آن زمان، به طور کامل بازسازی شده است. موزه کوچکی در این شهر وجود دارد که آثار قابل توجهی از نقاشان قرن هیجدهم و نوزدهم میلادی را در خود جای داده است.

۲۰- پارک مرویو

Parc Merveilleux

Parc Merveilleux

پارک مرویو در شهر زیبای بتمبورگ قرار دارد که با پایتخت کشور لوکزامبورگ فاصله‌ای شش مایلی دارد. پارک مرویو در فاصله سه مایلی از مرز فرانسه قرار گرفته و هر ساله، گردشگران و مسافران زیادی را جذب خود می‌کند. این مرکز تفریحی، با جاذبه‌های و بخش‌های جذاب خود و همچنین رستوران‌ها، کافه‌ها و کنسرت‌های خود، تفریحات خوبی برای همه سنین و به خصوص، کودکان، ارائه می‌نماید. علاوه بر این، یک محوطه باغ وحش جالب توجهی وجود دارد که محل زندگی مجموعه بزرگی از پرندگان، خزندگان و پستانداران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو