منبع: دکوراسیون

373

1400/9/14

09:59


دکوراسیون اتاق لباس

اتاق لباس یا کلوزت روم از مهم ترین بخش ها در دیزاین داخلی خانه های امروزی به شمار می رود و این اتاق فضایی کاربردی را برای چیدمان انواع لباس و پوشاک و اکسسوری و … برای شما فراهم می کند. در ادامه با ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق لباس در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

طراحی دکوراسیون اتاق لباس

اتاق لباس به بخشی از خانه گفته می شود که به کمک روش های مختلف نظیر درب شیشه ای و دیوار و پارتیشن و … از سایر بخش های منزل جدا می شود و در این بخش از منزل تجهیزات مورد نیاز برای چیدمان انواع لباس و پوشاک فراهم می شود.

دیزاین دکوراسیون برای اتاق لباس

کهن استیل

دیزاین داخلی اتاق لباس

در اتاق لباس مجموعه ای از وسایل نظیر کمد لباس و جاکفشی و آینه قدی و دراور و میز کنسول و کمد مخصوص اکسسوری ها و … وجود دارد و علاوه بر این اتاق لباس در سال های اخیر وارد طراحی داخلی منازل شده است و در معماری مدرن نیز به آن توجه ای ویژه می شود.

توجه به ابعاد اتاق لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید متناسب با متراژ کلی ساختمان و تعداد کمدهای مورد نیاز برای چیدمان لباس و اکسسوری و … ابعاد این اتاق را مشخص نمایید. اگر فضای اتاق لباس کوچک است هرگز کمدهای زیادی را در فضای آن قرار ندهید زیرا محل رفت و آمد کم می شود و قطعا شما نتیجه خوبی را از بودن این اتاق نخواهید گرفت. وجود کمد های چند منظوره در اتاق لباس کوچک امکان چیدمان لباس ها و اکسسوری های زیادی را برای شما فراهم می کند و علاوه بر این نظم خوبی را در فضای اتاق لباس ایجاد می کند. در صورت تمایل می توانید در فضای اتاق لباس از کمد لباس دیواری استفاده نمایید و سایر وسایل نظیر میز کنسول و … را هم از بین طرح های دیواری انتخاب نمایید.

برای طراحی داخلی این اتاق همچنین بهتر است از پاف یا مبلمان در کنار کمد دیواری و رگال لباس استفاده نمایید تا در زمان پوشیدن کفش و لباس شرایط نشستن برای شما فراهم شود. طرح های پاف و مبل شزلون را می توانید با توجه به متراژ انتخاب نمایید.

دکوراسیون اتاق لباس با دیزاین شیک

دیزاین اتاق لباس

طراحی داخلی اتاق لباس به کمک ایده های خلاقانه

نورپردازی اتاق لباس

 

دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق لباس

دکوراسیون برای اتاق لباس

دکوراسیون شیک و کاربردی اتاق لباس

دکوراسیون زیبا و کاربردی اتاق لباس

دکوراسیون شیک اتاق لباس

طراحی دکوراسیون مخصوص اتاق لباس

طراحی داخلی اتاق لباس لوکس

طراحی دکوراسیون شیک برای اتاق لباس

دکوراسیون زیبا و کاربردی برای اتاق لباس

دکوراسیون داخلی کاربردی برای اتاق لباس

اجرای دکوراسیون داخلی

استفاده از درب شیشه ای در معماری مدرن گسترش پیدا کرده است و اگر شما تمایل دارید فضای اتاق لاکچری به نظر برسد می توانید درب کمد و درب اصلی اتاق را شیشه ای انتخاب کنید. این درب ها کشویی هستند و فضای کمی را اشغال می کنند برخی از آن ها نیز آینه ای می باشند و باعث می شوند تا فضای بیرونی اتاق مدرن و بزرگ تر به نظر برسد.

آینه قدی یکی دیگر از لوازم مورد نیاز در فضای اتاق لباس می باشد و بهتر است ابعاد آینه قدی را با توجه به اندازه اتاق انتخاب نمایید که در این صورت شرایط پرو لباس برای شما به راحتی امکان پذیر می شود همچنین آینه را باید در مکانی قرار بدهید که نورپردازی بهتری داشته باشد.

طراحی نورپردازی مناسب برای اتاق لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر میزان نور در این اتاق مناسب باشد فضای اتاق روشن تر به نظر می رسد همچنین نورپردازی باید به گونه ای انجام شود که فرد در زمان پرو لباس بتواند خود را به راحتی در آینه مشاهده نماید و علاوه بر این فضای اتاق جلوه خوبی را پیدا کند. 

دکوراسیون رنگ روشن اتاق لباس

طراحی داخلی اتاق لباس به کمک ایده های خلاقانه

طراحی زیبا و شیک اتاق لباس

طراحی داخلی اتاق لباس با روش هایی مناسب

طراحی شیک مخصوص اتاق لباس

دکوراسیون اتاق لباس رنگی

دیزاین برای اتاق لباس

دکوراسیون اتاق لباس قهوه ای رنگ

نورپردازی اتاق لباس

مدل های دکوراسیون مخصوص اتاق لباس

دیزاین برای اتاق لباس

طراحی داخلی اتاق لباس

طراحی دکوراسیون اتاق لباس با ایده های خلاقانه

در این مطلب ایده هایی برای دیزاین داخلی اتاق لباس را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو