واکنش نعیمه نظام دوست به شایعه ازدواجش با عمو پورنگ

واکنش نعیمه نظام دوست به شایعه ازدواجش با عمو پورنگ


منبع: روزیاتو

155

1400/9/14

13:08


واکنش نعیمه نظام دوست به شایعه ازدواجش با عمو پورنگ

واکنش نعیمه نظام دوست به شایعه ازدواجش با عمو پورنگ

نعیمه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون، به شایعه ی ازدواجش با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) واکنش نشان داد.

مدتی است شایعه ی ازدواج این دو در فضای مجازی مطرح شده و حالا نظام دوست در لایوی اینستاگرامی که از استانبول داشت به این شایعه پاسخ داده است.

او با خنده در اینباره گفت: «این موضوع پورنگ چیه در فضای مجازی راه انداختید؟ عمو پورنگ دوست و همکار عزیز منه، ما با هم ازدواج نکردیم. لطفاً از این شایعات بد دست بردارید. ایشون برادر منه، عزیز منه، پسر منه، ولی شوهرم نیست.»

او همچنین گفت مهاجرت نکرده و برای انجام کاری برای اولین بار به ترکیه آمده است.

نعیمه نظام دوست و داریوش فرضیایی از سال ۹۴ با بازی در مجموعه ی تلویزیونی «محله گل و بلبل» با یکدیگر همکاری داشته اند، همکاری ای که در فصل های بعدی این مجموعه نیز ادامه پیدا کرد. فصل جدید این مجموعه از شبکه دو سیما در حال پخش است.

  

داریوش فرضیایی، مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون که بیشتر با نام هنری اش، عمو پورنگ شناخته می شود، متولد مرداد ۱۳۵۲ در تهران و دارای مدرک کارشناسی در رشته ی گرافیک است. او از سال ۷۳ وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد. سپس در سال ۷۶ به تلویزیون راه یافت و با اجرا در برنامه های کودک رفته رفته به چهره ای شناخته شده بدل شد.

با آنکه تاکنون شایعات زیادی درباره ی ازدواج داریوش فرضیایی مطرح شده اما او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

نعیمه نظام دوست، متولد آبان ۱۳۵۳ در تهران است و دیپلم علوم تجربی دارد. نظام‌ دوست از سال ۷۰ کار بازیگری را در گروه‌ های آزاد تئاتر آغاز کرد. سپس با مجموعه ی «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان وارد تلویزیون شد. اولین تجربه ی سینمایی نظام دوست در سال ۸۶ با فیلم سینمایی «توفیق اجباری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی رقم خورد. نعیمه نظام دوست در سال ۹۲ به خاطر بازی اش در فیلم سینمایی «شهدخت، پرویز و دیگران» نامزد جایزه ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و دومین جشنواره فجر شد.

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. نظام دوست یک بار در مصاحبه ای علت ازدواج نکردن برخی بازیگران را شغل آن ها عنوان کرده بود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو