حتما پیش آمده که بخواهید دنبال یک درگاه پرداخت مناسب بگردید و ندانید از کجا شروع کنید، کدام شرکت خدمات بهتری دارد و چه چیزی باعث می شود تا یک درگاه پرداخت به درگاه دیگر مزیت داشته باشد و مورد انتخاب اکثریت قرار بگیرد.

این روزها شاید نام سیزپی را زیاد شنیده باشید حتی با جستجوی کلمه درگاه پرداخت در گوگل جزو سه پیشنهاد اول گوگل دیده باشید. سیزپی انتخاب اول کسب و کارها می باشد چرا که توانسته نیازمندی این کسب و کارها را بشناسد و راهکار متناسب با آن را ارائه کند.

در انتخاب یک درگاه پرداخت به چه نکاتی توجه می کنید؟ در اینجا به برخی موارد مهم اشاره می کنیم: 

اول آنکه این درگاه پرداخت از نظر امنیت چگونه می باشد؟ اولین سوالی که هر کس از خودش می پرسد. در مورد امنیت درگاه پرداخت سیزپی باید بگوییم که این درگاه، درگاه مستقیم بانکی است و تافته جدا بافته نیست، همچنین با مجوز رسمی بانک مرکزی به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی اقدام می کند و به این منظور تست های فنی و امنیتی را گذرانده است.

دوم آنکه آیا این درگاه مستقیم است یا درگاه واسط است؟ سیزپی با توجه به خط مشی خود صرفا درگاه پرداخت مستقیم ارائه می کند یعنی هیچ پولی به حساب سیزپی واریز نمی شود و کلیه وجوه طی سیکل ۲۴ ساعت شاپرک به حساب پذیرنده واریز می گردد. پس سیکل تسویه هم مهم است و مورد توجه قرار می گیرد. 

مورد سوم میزان پایداری یک درگاه پرداخت است، از آن جا که قطعی درگاه تجربه خوشایندی نیست بنابراین با مسیردهی هوشمند درگاه در سیزپی تمام سعی و کوشش بر آن است تا در صورت بروز مشکل، روی درگاه دوم، سوم و ... سوئیچ شود.

اگر انتخاب اول شما سیزپی باشد، در ادامه به گوشه ای از خدمات قابل ارائه می پردازیم با ما همراه باشید:

۱- اپلیکیشن درگاه پرداخت سیزپی، با توجه به اینکه استفاده از گوشی موبایل برای گزارش گیری از تراکنش های صورت گرفته راحت تر است بنابراین اپلیکیشن سیزپی (در حال حاضر برای گوشی های اندروید) از طریق کافه بازار در دسترس است و می توان خیلی راحت از تراکنش و وضعیت تسویه و موفق یا ناموفق بودن آن گزارش گرفت. 

۲- درگاه پرداخت اندروید، که با وب سرویس های سیزپی می توان درگاه را در اپلیکیشن پیاده سازی کرد. 

۳- قابلیت ارسال لینک پرداخت از طریق ایمیل، واتس اپ، اینستاگرام و غیره برای مشتری 

۴- قابلیت درج لوگو در صفحه پرداخت برای پذیرندگان و کسب و کارها

۵- امکان مذاکره در مورد کارمزدها برای مشتریانی که تعداد تراکنش بالایی دارند وجود دارد.

۶- تسهیم وجه و درصد بندی مبلغ هر تراکنش جهت تسویه با شرکا و ذی نفعان 

۷- راهکار صدور فاکتور آنلاین برای فروشندگان تلفنی 

۸- شراکت در کارمزد سیزپی (سیستم همکاری در فروش) از طریق معرفی کسب و کارها 

سیزپی

علاوه بر خدمات فوق باید گفت که سیزپی پشتیبانی 24 ساعته بابت خدمات ارائه می دهد این یعنی همراهی همیشگی کسب و کار. با کمک درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی به کسب و کار خود هویت ببخشید. جالب است بدانید سیزپی به رفع محدودیت کارت به کارت کمک می کند، یعنی اگر سابق بر این شماره کارت خود را برای مشتری ارسال می کردید و مشتری نهایتا تا ده میلیون تومان مجاز به کارت به کارت بود اکنون به کمک لینک پرداخت تا سقف 50 میلیون تومان قابلیت خرید دارد.

سایت های فروشگاهی از افزونه های رایگان پرداخت سیزپی استفاده می کنند و بدون دردسرهای برنامه نویسی سایت خود را به درگاه پرداخت متصل می کنند. اخیرا برای گرفتن درگاه پرداخت نیاز به کد رهگیری مالیاتی است، اگر در دریافت کد رهگیری دچار مشکل بودید می توانید به هنگام دریافت درگاه پرداخت کد رهگیری بگیرید اگر قبلا کد داشته اید و الان فراموش کرده اید به بخش بازیابی کد رهگیری مالیاتی در سایت سازمان امور مالیاتی مراجعه کنید.