دانلود و معرفی برترین بازی‌های  FPS (شوتر اول شخص) برای اندروید | بهمن ۹۶

دانلود و معرفی برترین بازی‌های FPS (شوتر اول شخص) برای اندروید | بهمن ۹۶


منبع: فوت و فن

162

1400/9/15

11:28


دانلود و معرفی برترین بازی‌های  FPS (شوتر اول شخص) برای اندروید | بهمن ۹۶

بی‌شک محبوب‌ترین سبک بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ اکشن  بوده است که خود به زیر شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود. دو زیر شاخه اصلی این سبک که وابسته به زاویه دید کاربر هستند FPS یا شوتر اول شخص و TPS یا شوتر سوم شخص محسوب می‌شوند که نه تنها برروی پلتفورم‌های اصلی بلکه اخیرا برروی سیستم عامل تلفن‌های هوشمند شامل اندروید نیز پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و متنوع‌تر شده‌اند. سبک شوتر اول شخص از سال‌های دور مورد علاقه کاربران بوده است و بدلیل محبوبیت بالای این سبک درمیان گیمرها تصمیم گرفتیم تا به معرفی برترین بازی‌های FPS برای سیستم عامل اندروید بپردازیم. اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان این سبک هستید و به دنبال پیدا کردن برترین انتخاب‌های موجود جهت تجربه این عناوین، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

Critical Ops

علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر اول شخص این خاط جمعی را دارند که می‌توانند برروی تلفن هوشمند خود برترین بازی‌های شوتر موجود را تجربه کنند چرا که در طی سال‌های اخیر شاهد عرضه شدن بسیاری از این بازی‌ها بوده‌ایم که به سادگی و بدون نیاز به کنترلرهای مخصوص کاربران می‌توانند تجربه کنند و از آن لذت ببرند. یکی از این بازی‌ها Cricital Ops نام دارد که در آن شما اجازه دارید به عنوان تروریست‌ها یا کانتر-تروریست‌ها بازی کنید. همچنین این بازی دارای بخش چند نفره آنلاین یا مولتی‌پلیر است که به شما این اجازه را می‌دهد تا با دیگر بازیکنان از سرتاسر جهان وارد رقابت شده و بازی کنید، از خصوصیات مثبت بخش چند نفره آن نیز می‌توان به عدم وجود پرداخت درون برنامه‌ای برای برهم خوردن بالانس یا تعادل بازیکنان اشاره کرد. Critical Ops مدت کوتاهی است که عرضه شده است و به همین دلیل ممکن است دارای مشکلات مختلفی باشد، اما تیم سازنده آن به مرور و با انتشار آپدیت‌های مختلف سعی در برطرف کردن این مشکلات دارند. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان و با وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی‌ استور دریافت کنید.


Dead Effect 2

Dead Effect 2 یک بازی شوتر تخیلی – ترسناک است که به شما اجازه می‌دهد از بین سه کارکتر موجود یکی را به دلخواه انتخاب کرده و وارد بخش داستانی شوید. در این بازی می‌بایست به دنبال پیدا کردن اسلحه‌های جدید، بالا بردن لول و از بین بردن دشمنانتان باشید. فضای تاریک بازی به همراه دشمنان بیگانه و هجوم آ‌ن‌ها دلایلی از ترسناک بودن سبک آن است. تمام کردن بخش داستانی بازی ۲۰ ساعت طول می‌کشد و در این حین می‌توانید از طراحی بصری زیبای آن نیز لذت ببرید. اگر دارای تبلت Nvidia Shield Device هستید گرافیک و پرفورمنس بهتری را تجربه خواهید کرد. Dead Effect 2 بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 


Guns Of Boom

Guns Of Boom یکی از محبوب‌ترین عناوین FPS اندروید است. استایل گرافیکی کارتونی بازی که شباهت زیادی به عناوین موفق کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها دارد یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت این بازی محسوب می‌شود. بازی دارای تنوع بالا اسلحه‌ها، نبرد آنلاین PvP و سیستم جعبه‌های جوایز است. شاید همین سیستم جعبه‌های جوایز را بتوان نقطه ضعف بازی دانست اما بجز این مورد تمام خصوصیات دیگر بازی فوق العاده هستند. وظیفه شما این است که به سمت دمشنان هدف گیری کنید تا بازی بصورت خودکار شروع به شلیک کند. بهمین خاطر می‌توان Guns Of Boom را یک بازی ساده اما سرگرم کننده محسوب کرد. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Hitman Sniper

اسم هیتمن برای تمامی دوست‌داران سبک شوتر آشناست و قطعا بسیاری از این افراد ساعت‌ها صرف گذراندن مراحل سخت این بازی برروی پلتفورم‌های مختلف کرده‌اند. Hitman: Sniper نسخه‌ای از این بازی است که مخصوص تلفن‌های هوشمند درنظر گرفته شده است و بطور مخصوص تمرکز خود را برروی صبر بازیکنان گذاشته است. شما در نقش یک اسنایپر یا تک تیر انداز وارد بازی می‌شوید که به دور از هیاهوها و زد و خوردهای معمول سری بازی‌های هیتمن شروع به کشتن اهداف مورد نظر می‌کنید. هدف اصلی شما این است که اهداف مشخص شده را بدون به صدا درآمدن زنگ خطر از پای دربیاورید و برای اینکار راه‌های مختلف و روش‌های متنوعی وجود دارد که انتخاب آنان همگی به دست خود کاربران است. Hitman: Sniper دارای ۱۵۰ مرحله است که با گذراندن آن‌ها و بدست آوردن پول کافی می‌توانید اسلحه خود را تغییر داده یا ارتقاء دهید. Hitman: Sniper را می‌توان جزو برترین بازی‌های شوتر اندروید محسوب کرد. شما می‌توانید Hitman: Sniper را با قیمت ۰٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Into the Dead 2

Into The Dead 2 یکی از بازی‌های جدیدتر اندروید با محوریت زامبی‌ها محسوب می‌شود. بازی دارای المان‌های رانر با مکانیزم‌های سروایول یا مقاومتی است. شما برای فرار از شر زامبی‌ها شروع به دویدن می‌کنید و باید تلاش کنید تا زنده بمانید. بازی به شما اجازه دفاع از خود و کشتن زامبی‌های مهاجم را می‌دهد، اما باید به خوبی فرار و مقاومت را با یکدیگر ترکیب کنید. علاوه بر حالت رانر و فرار از دست زامبی‌ها بازی چند حالت مختلف دیگر نیز دارد که شامل ماموریت‌های مختلف، چالش‌ها و حتی همراهان مختلف از حمله سگ‌ها در حین فرار می‌شود. گرافیک بازی نیز بسیار خوب است و از لحاظ ضعف فنی در آن دیده نمی‌شود. بازی سبکی کژوال دارد و صرفا برای یک سرگرمی چند ساعته پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید Into The Dead 2 را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


MADFINGER Games

Madfinger یکی از موفق‌ترین عرضه کننده‌های عناوین شوتر برای پلتفورم اندروید است که می‌توان از میان بازی‌های موفق و مشهور آنان به Shadowgun، Unkilled، Dead Triger 1 و ۲ و… اشاره کرد. Unkilled نام یک بازی اکشن، شوتر اول شخص است که توسط استودیو Madfire Games که سازنده سری بازی‌های Dead Triger است. Unkilled دارای ۱۵۰ مرحله داستانی، دو ماد مختلف برای بخش چند نفره آنلاین و تعداد بسیار زیادی اسلحه و آیتم‌های گوناگون برای جمع آوری است. همچنین مسابقات و رخداد‌های گوناگون، قابلیت‌های مختلف برای ارتقاء اسلحه‌ها و… نیز اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی گرافیک خارق‌العاده آن است که اگر دستگاه شما دارای یک پردازنده تگرا X1 باشد حتی بهتر نیز می‌شود! یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های اکشن اندرویدی با محوریت زامبی‌ها Dead Trigger 2 است که بروز رسانی‌های مداوم تیم سازنده آن موجب شده این بازی امروزه نیز یکی از برترین بازی‌های اندرویدی در این سبک محسوب شود و قدیمی بودن آن محسوس نباشد. بازی دارای ماموریت‌های بسیاری است که مکانیزم‌های شوتر اول شخص مناسب آن به همراه جلوه‌های بصری بسیار خوب موجب شده‌اند طی کردن آنان با لذت زیادی همراه باشد. علاوه بر ماموریت‌های اصلی بازی بصورت هفتگی برخی ماموریت‌های متنوع نیز به شما داده می‌شود که گذراندن آنان نیز می‌تواند سرگرم کننده باشد. علاوه بر بازی کردن بوسیله صفحه لمسی بازی می‌توانید از کنترلرهای اندرویدی نیز برای تجربه آن استفاده کنید. همانطور که گفته شد بازی دارای محتوای  زیاد و متنوعی است و در حین پیشروی در آن می‌توانید به جمع‌آوری آیتم‌های متنوع و مختلفی از جمله اسلحه‌ها مشغول شوید. Shadowgun نیز از جمله عناوین کلاسیک در میان بازی‌های شوتر محسوب می‌شود که دارای بخش تک نفره، چند نفره آنلاین و قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی است. شما می‌توانید تمام عناوین نام برده را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای در فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Modern Combat 5: Blackout

یکی از برترین عناوین چند ساله اخیر تلفن‌های هوشمند قطعا Modern Combat محسوب می‌شود که توانسته است به خوبی حس و حال یک شوتر اول شخص را برروی صفحه تلفن‌های هوشمند بازسازی کند. پنجمین قسمت این سری بازی‌ها که علاوه بر یک بخش تک نفره جذاب دارای مولتی‌پلیر فوق‌العاده‌ایست که در آن می‌بایست از بین ۷ کلاس موجود یک شخصیت را انتخاب کرده و با گذر زمان اقدام به باز کردن اسلحه‌ها و تجهیزات مختلف هر کلاس بکنید. البته مولتی‌پلیر بازی دارای برخی آیتم‌ها برای خرید درون برنامه‌ایست که موجب شده است بالانس آن تا حدودی به هم بخورد. در هر صورت این بازی هم اکنون بوسیله گیم‌پدها قابل بازی است و شما می‌توانید بصورت رایگان آن را از فروشگاه پلی‌استور دریافت کرده و از تجربه مولتی‌پلیر آن لذت ببرید.

 


Morphite

باز هم یک بازی شوتر اول شخص در سبک علمی – تخیلی مواجه هستیم که Morphite نام دارد. بازیکنان می‌توانند در خط داستانی بازی پیشروی کنند یا در دنیاهای جنریت شده توسط موتور بازی به گشت و گذار بپردازند. نسخه اصلی بازی دارای دو مرحله داستانی و قابلیت گردش در دنیای جنریت شده توسط بازی بصورت نامحدود است و برای دسترسی به امکانات نسخه کامل بازی می‌بایست از پرداخت درون برنامه‌ای آن استفاده کنید. از دیگر خصوصیات Morphite می‌توان به گرافیک ساده اما دوست داشتنی، مکانیزم‌های ساده، غول‌ها و مبارزات سخت و جذاب و پشتیبانی از کنترلرهای اندرویدی برای تجربه راحت‌تر اشاره کر. شما می‌توانید نسخه اصلی Morphite را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


NOVA Legacy

N.O.V.A. Legacy یکی از محبوب‌ترین عناوین fps یا شوتر اول شخص اندروید در سال ۲۰۱۷ است که توانسته همانند قسمت‌های پیشین این سری تم علمی – تخیلی خود را حفظ کند و درکنار تمام ویژگی‌های شناخته شده از این سری با اضافه کردن ویژگی‌های جدید این قسمت را بسیار جذاب‌تر از پیش کند. بازی دارای بخش تک نفره،  بخش آنلاین و مولتی‌پلیر، گرافیک فوق العاده، قابلیت‌های متنوع شخصی سازی و… است که همه برای یک بازی شوتر اول شخص امکاناتی مناسب و خارق العاده محسوب می‌شوند. بخش مولتی‌پلیر بازی به شما اجازه می‌دهد تا مسابقات شخصی خود را برگزار کنید و با دوستان خو به بازی بپردازید، همچنین بخش داستان آن کاملا بصورت آفلاین قابل تجربه است. شما می‌توانید N.O.V.A. Legacy را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


The Sun: Origins

یکی از عناوین جدید و موفق سبک شوتر که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد The Sun: Origin نام دارد که داستان آن در آینده رخ می‌دهد. دنیا تخریب شده و هرقسمت از آن بدست یک فرد اداره می‌شود. بازی دارای بخش داستانی و تک نفره، برخی المان‌های عناوین سروایول یا مقاومتی و المان‌های جذاب عناوین شوتر است. گرافیک نیز خوب است و می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد. شما می‌توانید برای تجربه بهتر بازی از گیم‌پد نیز استفاده کنید و این گزینه بهتری محسوب می‌شود چرا که عادت کردن به دکمه‌های برروی صفحه The Sun: Origin ممکن است کمی سخت و زمان‌بر باشد. شما می‌توانید The Sun: Origin را با قیمت ۱٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو