سریال «روزای بد به در» سعید آقاخانی جایگزین «نون خ ۳» می‌شود

سریال «روزای بد به در» سعید آقاخانی جایگزین «نون خ ۳» می‌شود


منبع: روزیاتو

67

1400/9/15

12:14


سریال «روزای بد به در» سعید آقاخانی جایگزین «نون خ ۳» می‌شود

سریال «روزای بد به در» سعید آقاخانی جایگزین «نون خ ۳» می‌شود

پس از به پایان رسیدن پخش «نون خ ۱»، «نون خ ۲» و «نون خ ۳» هر سه به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه آی فیلم، سریال «روزای بد به در» به کارگردانی سعید آقاخانی ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

سریال «روزای بد به در» طنزی اجتماعی است که در نوروز ۹۳ در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه ای برای شبکه ۳ سیما ساخته و از ابتدای نوروز پخش شد.

سعید آقاخانی

نویسندگی آن بر عهده ی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی اش با ایرج محمدی و مهرام مهام بوده است. بازیگران این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: هومن برق‌نورد، مهران غفوریان، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، لاچین دربندی، غلامرضا نیکخواه، کریم قربانی، بهشاد شریفیان، مهرناز بیات، محمدرضا شیرخانلو، حامد اخباری و امیررضا میرآقا.

سعید آقاخانی

داستان این سریال درباره ی اردشیر، سرایدار یک مدرسه است که به همراه خانواده اش برنامه ریخته تا مراسم عروسی پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند. اما به یکباره حکم بازنشستگی اش می آید و او و خانواده اش باید مدرسه را تخلیه کنند. همین امر باعث می شود تمام برنامه ریزی ها نقش بر آب شود. با این حال آن ها ناامید نمی شوند و همه دست به دست هم می دهند تا مشکل را حل و مراسم را برگزار کنند.

سعید آقاخانی متولد ۱۳۵۰ در بیجار و دانش آموخته ی تئاتر از دانشگاه تهران است. او در سال ۱۳۷۲ کارش را با بازیگری در تلویزیون و در مجموعه ی «پرواز ۵۷» به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد و کم کم در مدیوم سینما و نیز در کسوت های دیگری نظیر نویسندگی و کارگردانی خودش را آزمود و به موفقیت های خوبی دست یافت.

سعید آقاخانی در سال ۹۳ برای فیلم «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن، برنده ی سیمرغ بلورین «بازیگر نقش اول مرد» شد. وی در سال ۹۶ هم برای فیلم «کامیون» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی، نامزد سیمرغ بلورین «بازیگر نقش اول مرد» و در سال ۹۸ نیز نامزد جایزه ی «بازیگر مرد کمدی تلویزیونی» در جشنواره حافظ شد.

بیشتر بخوانید:

۳۰ سریال کمدی برتر تاریخ تلویزیون؛ از The Good Place تا South Park [قسمت اول]

۳۰ سریال کمدی برتر تاریخ تلویزیون؛ از The Office تا The Simpsons [قسمت دوم]

۱۵ سریال ترسناک دیدنی و برتر تلویزیون برای طرفداران ژانر وحشت [قسمت اول]

۱۵ سریال ترسناک دیدنی و برتر تلویزیون برای طرفداران ژانر وحشت [قسمت دوم]

۱۰ مورد از بهترین نقش آفرینی های بازیگران در سریال های تلویزیونی [قسمت اول]

۱۰ مورد از بهترین نقش آفرینی های بازیگران در سریال های تلویزیونی [قسمت دوم]

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو