توضیح درباره ادامه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی

منبع: برترین ها

114

1400/9/15

13:35


رییس پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره ادامه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی ارائه کرد.

ایلنا: رییس پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره ادامه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی ارائه کرد.

سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ادامه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی گفت: مشکل از آنجایی شروع شد که بدون هماهنگی و بدون رعایت ملاحظات ترافیکی نمایشگاه در مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی برگزار شد و به تذکرات و اخطارهای پلیس توجه نشد.

وی با بیان اینکه روز گذشته جلوی فعالیت نمایشگاه گرفته شد، خاطرنشان کرد: رسما کار نمایشگاه مختل شد اما با توجه به پیگیری‌هایی که از همان لحظه اعمال محدودیت صورت گرفت با حضور مسئولان وزارت صمت در ستاد راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مجاب شدند که این عدم هماهنگی از سوی آنها بوده است و باید از قبل هماهنگ می‌کردند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: عدم هماهنگی از طرف آن‌ها بوده و باید نقطه نظرات ترافیکی را رعایت می‌کردند. باید از قبل برای برگزاری نمایشگاه هماهنگ می‌کردند. برای برنامه کوتاه مدت باید رعایت ضوابط ابلاغ شده و در دراز مدت انتقال مجموعه را به شهرآفتاب در دستور کار خود قرار می‌دادند.

سردار حمیدی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که بین ما و مسئولان وزارت صمت انجام شد قرار شد ادامه کار نمایشگاه طی دو روز آینده تداوم داشته باشد و محدودیت رفع شود. ترافیک برای بعدازظهر پاسخگو نبود و امروز با تعهدات دادند که ساعت نمایشگاه تغییر کرد و در ساعت اوج ترافیک نمایشگاه تعطیل است، نمایشگاه عمدتا از صبح یعنی ساعت ۹ تا ۳ عصر برقرار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند محدودیت برگزاری نمایشگاه برداشته اشت اما برای عصر که پیک ترافیک است نمایشگاه اجازه فعالیت ندارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو