معرفی بهترین شرکت بازسازی ساختمان در ایران!

منبع: فوت و فن

111

1400/9/15

14:17


بهترین شرکت بازسازی ساختمان کدام است؟

هر بنایی پس از مدتی سکونت دچار مستهلک و دچار آسیب خواهد شد که پس از انجام مقداری تغییرات و تعمیرات،  مجدد قابل سکونت و استفاده خواهد شد که به مجموعه ای از این اعمال بازسازی ساختمان گفته می شود. حال این اعمال می توانند جزئی یا کلی باشند به این صورت که در روش کلی تمامی بخش های بنا و در روش جزئی تنها بخشی از داخل یا خارج از بنا مورد بازسازی قرار خواهد گرفت. توصیه می شود که پیش از اقدام به تعمیرات در ساختمان به یک شرکت بازسازی معتبر مراجعه نموده تا در خصوص ابعاد و هزینه تعمیرات مشاوره دریافت نموده و از خطرات احتمالی بازسازی آگاه شوید و در نهایت بتوانید با کمک آن ها بازسازی خانه خود را به بهترین نحو و کمترین هزینه انجام دهید. در ادامه این مطلب از بیلدیکو با ما همراه باشید تا شما را با مراحل بازسازی، هزینه بازسازی و … آشنا نماییم.

علل بازسازی آپارتمان

  • تخریب قسمت یا تمام بافت ساختمان
  • افزایش استحکام و مقاومت بنا در برابر شرایط محیطی مانند زلزله، سیل، آب و هوای نا مساعد
  • تغییر کاربری ساختمان
  • تغییر در دکوراسیون داخلی
  • ایجاد تنوع و انرژی مثبت در فضا
  • افزودن تجهیزات تکنولوژی و مدرن سازی محیط زندگی
  • فضا سازی به جهت استفاده بیشتر از متراژ

انتخاب شرکت بازسازی ساختمان مناسب

اگر قصد دارید پروژه بازسازی خود را به یک تیم متخصص بسپارید، در ابتدا بهتر است چند شرکت بازسازی ساختمان را در نظر داشته باشید سپس با مقایسه شرایط، نمونه کارها و میزان سابقه کار هریک، بهترین گزینه را انتخاب نمایید. شرکت معماری بیلدکو مجری کلیه خدمات بازسازی ساختمان شامل تخریب ساختمان­، بازسازی و نوسازی ساختمان ، تعمیرات ساختمان و پیمانکاری ساختمان­ های مسکونی، اداری سعی دارد پروژه­ های ساختمانی را در کم­ترین زمان و مناسب ترین هزینه طراحی و اجرا نماید. جهت مشاهده نمونه کارهای بازسازی ساختمان شرکت بیلدیکو به قسمت نمونه کارها در سایت مراجعه نموده و یا در مرحله مشاوره و برآورد هزینه بازسازی با ما تماس بگیرید و از پروژه های در حال انجام ما برحسب تصادف دیدن بفرمایید.

ضوابط ساخت و ساز شرکت بیلدیکو

۱-الزام رعایت ایمنی در کار مطابق با مبحث دوازده از آیین نامه مقررات ملی ساختمان

۲- سرعت بالا در اجرای کار با بالاترین دقت و کیفیت بالا

۳-پیروی از مباحث ۲۲ گانه ساختمان و استاندارد های مربوط به ایمن سازی ساختمن در برابر زلزله بر طبق آیین نامه ۲۸۰۰

۴- اجرای استانداردهای مربوط به حفظ محیط زیست

۵- بهره گیری از مصالح با کیفیت و مناسب شرایط اقلیمی هر منطقه

۶- در نظر گرفتن صرفه ی اقتصادی در تمامی مراحل اجرا و طراحی

۷- کمک گرفتن از نیروهایی مجرب و متخصص با تحصیلات آکادمیک

مراحل بازسازی ساختمان

مراحل بازسازی ساختمان

پس از مراجعه به شرکت بازسازی ساختمان بیلدیکو و دریافت مشاوره از کارشناسان لازم است تا مراحلی طی شود تا بازسازی خانه به بهترین نحو ممکن به اتمام برسد که این مراحل به شرح زیر است.

در نظر گرفتن نوع بازسازی

همان طور که می دانید بازسازی ساختمان انواع مختلفی داشته و با توجه به نوع کاربری فضا نحوه ی بازسازی و جزییات آن دارای تفاوت هایی خواهد بود. در ادامه به برخی از انواع بازسازی که توسط شرکت بیلدیکو قابل انجام است می پردازیم.

۱-  بازسازی اماکن عمومی

معمولا ساختمان اماکن عمومی باید دارای امکانات و تجهیزات به روز باشد بنابراین در بازسازی این گونه بناها علاوه بر نوسازی باید ساختمان را با استفاده لوازم تکنولوژی تجهیز نمود و در نهایت ساختمان را به یک بنای مدرن تبدیل کرد. همچنین تقویت و تعویض سیستم سرمایشی و گرمایشی، پارتیشن بندی منظم و مناسب و … تا حد زیادی می توانند به مرتفع کردن نیاز ارباب رجوعان و همچنین افزایش راندمان کاری کارمندان کمک کند.

۲- بازسازی آپارتمان مسکونی

به طور معمول در بازسازی خانه تنها ظاهر داخلی و بیرونی بنا مورد تعمیر، نوسازی و زیباسازی قرار می گیرد و تجهیزات و سیستم های مختلف مگر در صورت نیاز کارفرما مورد تغییر قرار نخواهد گرفت.

مشخص نمودن بودجه و هزینه بازسازی

اغلب کارفرمایان قصد دارند تا شرکت بازسازی، تعمیرات و نوسازی ساختمان را با کمترین هزینه انجام دهند. اما هزینه بازسازی به عوامل بسیاری از جمله میزان تخریب بنا، نوع بازسازی، میزان تغییرات درخواستی، میزان مقاوم سازی بنا، ابعاد بازسازی و … بستگی دارد. بیلدیکو به شما کارفرمایان محترم کمک می نماید تا از میزان تغییرات کلی بنا آگاه شوید و بر اساس بودجه بندی خود لیستی از الویت های بازسازی تهیه نمایید و بر اساس این لیست تصمیم بگیرید که کدام بخش احتیاج به صرف هزینه بیشتری نسبت به سایر بخش ها را دارا می باشد. به عنوان مثال تصمیم بگیرید که مقاوم سازی دیوار برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است یا استفاده از مصالح مرغوب و لوکس مانند سنگ های طبیعی .

در نظر گرفتن وضعیت سازه و انتظارات کارفرما

در ابتدا باید وضعیت بنایی که قصد بازسازی آن را دارید را از لحاظ استحکام و قدمت بررسی نموده و در صورت وجود نقطه ضعف آن ها را برطرف نمایید. سپس با توجه به انتظارات کارفرما در صورتی احتیاج به حذف یا اضافه نمودن قسمت هایی به بنا می باشد عملیات لازم را انجام داده و در تمامی مراحل سعی نمایید که سلیقه ی کارفرما را سر لوحه کار خود قرار دهید.

زیر سازی

همان طور که به آن اشاره شد بهتر است در ابتدای بازسازی ساختمان قدمت آن را مورد بررسی قرار داده و پس از آن در صورت بالا بودن عمر سازه پیش از بازسازی، عملیات زیرسازی مانند تعویض و نوسازی لوله کشی، سیم کشی و تجهیزات دیگر توسط شرکت بازسازی انجام پذیرد.

نازک کاری

نازک کاری ساختمان را می توان به دو روش انجام داد. در روش اول معمار نقشی در طراحی نداشته و نازک کاری بر طبق سلیقه و درخواست کار فرما صورت می گیرد. در روش دوم تمام مراحل طراحی و اجرای آن با توجه به سلیقه ی معمار صورت گرفته که معمولا نتیجه بهتری نسبت به روش اول خواهد داشت زیرا شرکت معماری با توجه به تجربه ای که در پروژه های مختلف کسب نموده است در مواقع مختلف می تواند بهترین تصمیمات را در مراحل مختلف بازسازی از جمله نازک کاری اتخاذ نماید.

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان شامل چه مراحلی می باشد؟

مشاوره با شرکت بازسازی ساختمان، نوع بازسازی، مشخص نمودن بودجه، تخریب ساختمان با کمک تیم مهندسی، بازسازی با توجه به نیاز های کارفرما، زیرسازی، نازک کاری و زیبا سازی ساختمان.

در مرحله زیر سازی چه قسمت هایی از بنا مورد بازسازی قرار می گیرند؟

سیستم لوله کشی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، و در صورت قدیمی بودن ساختمان بهتر است سیستم برق ساختمان نیز نوسازی شود، زیرا سیم کشی خانه در گذر زمان فرسوده خواهد شد و همین فرسودگی می تواند زمینه ساز خطرات مختلف باشد.

چگونه با کمترین هزینه به بازسازی خانه بپردازیم؟

برای ایجاد تنوع و تغییرات در فضای خانه می توان دیوار ها را رنگ آمیزی نمود یا برای بازسازی فضای آشپزخانه می توان با تعویض درب کابینت، خرید جزیره و یا نوسازی کانتر آشپزخانه تغییرات بسیاری را در فضای آن به وجود آورد.

انتخاب بیلدیکو به عنوان بهترین شرکت بازسازی ساختمان

پیداکردن یک شرکت و تیم تخصصی برای بازسازی ساختمان از مهم ترین موارد قبل از شروع بازسازی است. شما می توانید با مراجعه به سایت buildico.co و مشاوره رایگان شرکت بیلدیکو تمامی راهنمایی های لازم و برآورد هزینه بازسازی و … را بدست آورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو