علیرضا قربانی در ژنو و اشتوتگارت چه می خواند؟

منبع: ایران آرت

121

1400/9/15

21:56


«با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی عنوان یکی از پروژه‌های مهم و پرطرفدار علیرضا قربانی طی سال‌های اخیر است...

ایران آرت: پروژه موسیقایی «با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در کشورهای سوئیس و آلمان بار دیگر پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

علیرضا قربانی در توضیح این کنسرت‌ها نوشته است: «بعد از مدت‌های طولانی فرصتی دست داد تا بتوانیم تور کنسرت‌های «با من بخوان» را در خارج از ایران روی صحنه ببریم. همان طور که مطلع هستید ما در حال اجرای این پروژه در تهران بودیم که متاسفانه همه‌گیری این بیماری در ایران و تمام جهان شروع شد و تمامی برنامه‌های هنری تاکنون به تعویق افتادند. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود که تعداد برنامه‌های بیشتری در این سری از کنسرت‌ها داشته باشیم که متاسفانه به خاطر شرایط غیرقابل پیش بینی به وجود آمده اخیر بیشتر این کنسرت‌ها لغو یا به تاخیر افتاده‌اند. بنابراین فعلاً فرصت را مغتنم می‌دانیم که در تاریخ ۱۱ دسامبر در اشتورتگارت آلمان و ۱۶ دسامبر در ژنو سوییس میزبان شما هنردوستان باشیم.»

«با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی عنوان یکی از پروژه‌های مهم و پرطرفدار علیرضا قربانی طی سال‌های اخیر است که مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در قالب یک آلبوم منتشر و کنسرت‌های متعددی نیز از این پروژه پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«میدانی تو» با شهر ابوسعید ابوالخیر، «عاشقانه نیست» با شعر اهورا ایمان، «دلم گرفته» با شعر مریم مروج، «آمد خزان» با شعر مولانا، «الله مزار» با شعر محمد ابراهیم جعفری، «بوی گیسو» با شعر واقف لاهوری، «روزگار غریب» با شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی، «پل» با شعر احمد امیر خلیلی، «باغ اهورایی» با شعر حسین منزوی و «از خون جوانان» با شعر و آهنگ عارف قزوینی قطعاتی هستند که در آلبوم «با من بخوان» گنجانده شده بودند.

این آلبوم در ادامه پروژه «با من بخوان» است که آثار و اجراهای آن در سال ۹۸ با استقبال مخاطبان مواجه شد. علیرضا قربانی این کنسرت‌ها را در تهران و شهرهای مختلف روی صحنه برد. این در حالی بود که اجراهای «با من بخوان» در شهر تهران طی چندین سانس در بهار و تابستان روی صحنه رفت و قرار بود که این اجراها با رپرتوار متفاوت طی حدود سی سانس هم در فصل زمستان روی صحنه برود. اما ادامه شیوع ویروس کرونا موجب توقف اجراهای زنده پروژه شد.

«بر سماع تنبور» با همراهی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری، «سوگواران خموش» به آهنگسازی پژمان طاهری، «جلوه گل» با همراهی داریوش طلایی و جمشید شمیرانی، «از خشت و خاک» با موسیقی صادق چراغی، «رسوای زمانه» به آهنگسازی همایون خرم، «رفتم و بار سفر بستم» با همراهی کامبیز روشن روان، «من عاشق چشمت شدم» به آهنگسازی فردین خلعتبری، «حریق خزان» به آهنگسازی مهیار علیزاده، «روی در آفتاب» با همراهی صادق چراغی، «دخت پری‌وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده، «افسانه چشم‌هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و «فروغ» به آهنگسازی مهیار علیزاده برخی از آثاری هستند که تاکنون به خوانندگی علیرضا قربانی در قالب آلبوم منتشر شده‌اند.

«وطن نامه» با همراهی گروه «سایه مهر»، «عقیق» با تنظیم کارن همایون فر، «چهارراه استانبول» به آهنگسازی سامان صمیمی و علیرضا قربانی، «خانه آبی» به آهنگسازی پیمان خازنی، «لیلا» به آهنگسازی ستار اورکی، «عشق آسان ندارد» به آهنگسازی ستار اورکی، «نیست شو» به آهنگسازی حسام ناصری، «هم گناه» به آهنگسازی علیرضا افکاری، «سرکوب» به آهنگسازی آرش گوران، «َشروع ناگهان» به آهنگسازی علیرضا افکاری، «خیال خوش» به آهنگسازی علیرضا افکاری، «ربابی» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی مشترک با عالیم قاسم اف، «عروج» با همکاری گروه فلسطینی «جبران تریو»، «از آغاز» به آهنگسازی حسام ناصری، تیتراژ پایانی «درخت گردو» و چند پروژه دیگر از جمله آثاری هستند که طی ماه‌های گذشته از علیرضا قربانی پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو