جنرال موتورز در حال کاهش قیمت محبوب‌ترین شاسی بلند‌های خود!

جنرال موتورز در حال کاهش قیمت محبوب‌ترین شاسی بلند‌های خود!


منبع: فوت و فن

141

1400/9/16

11:31


جنرال موتورز در حال کاهش قیمت محبوب‌ترین شاسی بلند‌های خود!

خودرو‌های شاسی بلند کراس اور بی شک پر فروش‌ترین اتومبیل‌ها در بازار خودرو امروز می‌باشند و تاثیر چشمگیری بر ارقام فروش خودرو‌های سدان خانوادگی مرسوم گذاشته‌اند. کمپانی جنرال موتورز نیز علاقه‌ای به عقب افتادن از خودرو سازان رقیب را ندارد. به نقل از وبسایت Cars Direct، این شرکت برای سال ۲۰۱۹ قیمت حداقل شش مدل شاسی بلند خود را کاهش خواهد داد. طبق گزارشات این کاهش قیمت به ارزش ۲٫۳۰۰ دلار بوده و شامل خودرو‌هایی از کمپانی‌های شورولت، بویوک، و GMC خواهد شد. اما علت این تخفیف قیمت‌های فوق العاده چیست؟ در واقع این کاهش قیمت‌ها دلیل بخصوصی ندارند اما باید خاطر نشان کرد که تخفیف قیمت‌ها عمدتاً شامل مدل‌های متوسط شده و تمام محدوده‌ تریم‌ها را پوشش نخواهد داد.

در ابتدا مدل شورولت Equinox 3LT 2019 که یک تریم متوسط است طبق گزارشات یک کاهش قیمت ۱٫۲۰۰ دلاری را دریافت خواهد کرد که شروع قیمت این خودرو را به همراه هزینه‌های تحویل آن به ۳۰٫۴۹۵ دلار می‌رساند. قیمت خرده فروشی پیشنهادی این خودرو برابر با ۳۱٫۶۹۵ دلار بود،‌ اما با این حال باید اضافه کنیم که پکیج Driver Confidence این خودرو که شامل امکاناتی از جمله سیستم هشدار دهنده نقطه کور، سیستم هشدار دهنده انحراف از مسیر، و سنسور‌های پارک می‌شود دیگر به عنوان تجهیزات پیش فرض ارائه نمی‌گردند. اگر تمایل به داشتن این امکانات را دارید باید اقدام به خرید پکیج Confidence and Convenience با قیمت ۱٫۵۴۵ دلار کنید که در کنار تجهیزات ذکر شده به همراه امکانات دیگری از جمله استارت از راه دور، سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای، صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایشی، و چندین قابلیت دیگر عرضه می‌شود.

نکته جالب توجه دیگر درباره مدل Equinox و مشخصاً تفاوت بین ورژن‌های دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل این خودرو،‌ این است که بعضی از تریم‌های ورژن دو دیفرانسیل به صورت پیش فرض به همراه برخی امکانات کمک راننده که نتیجه‌ی یک فاصله قیمت ۳٫۷۰۰ دلاری بین دو این دو ورژن می‌باشد، عرضه می‌شوند. با شروع سال ۲۰۱۹ این امکانات به عنوان آپشن‌های قابل خرید ارائه می‌گردند که این موضوع نتیجه‌ی یک کاهش قیمت ۱٫۷۰۰ دلاری به حساب می‌آید. مدل بزرگتر شورولت تِراوِرس یا به طور مشخص تریم LT Leather این خودرو، در حالیکه قیمت اصلی آن برابر با ۴۲٫۶۹۵ دلار می‌باشد ۳۹٫۹۹۵ دلار قیمت گذاری خواهد شد. با این حال پکیج پریمیوم ۳٫۰۹۵ دلاری این خودرو، اکنون یک آپشن اضافه محسوب خواهد شد. مدل Terrain 2019 کمپانی GMC نیز از یک تخفیف قیمت ۵۰۰ دلاری برای تریم‌های SLT بهره‌‌مند شده است. در این خودرو شاهد تغییراتی در پکیج‌های ارائه شده نیستیم بلکه ورژن‌های مجهز به موتور‌های بنزین سوز و دیزلی کمی ارزان‌تر شده‌اند.

قیمت مدل دیگر کمپانی GMC یعنی Acadia SLT-1 2019 نیز بدون تغییری در پکیج‌های این خودرو، ۵۰۰ دلار کاهش یافته و به ۳۸٫۹۹۵ دلار خواهد رسید. در مورد کمپانی خودرو سازی بویوک نیز هر دو مدل Encore و Enclave این شرکت شامل تخفیف قیمت کمپانی جنرال موتورز می‌شوند که تریم برتر مدل Encore یعنی تریم Premium که گران قیمت‌ترین ورژن این خودرو نیز به حساب می‌آید، دچار یک کاهش قیمت خواهد شد و قیمت آن از ۳۳٫۰۹۵ دلار به ۳۱٫۷۹۵ دلار تغییر پیدا خواهد کرد. قیمت خرده فروشی پیشنهادی تریم Essence مدل Enclave نیز بدون هیچگونه چشم داشتی از ۴۵٫۹۹۵ دلار به ۴۲٫۲۹۵ دلار کاهش یافته است، چرا که شاهد هیچگونه تغییراتی در امکانات ارائه شده در این خودرو نیستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو