فیلم‌های مشابه فیلم Army of Thieves – بخش دوم

فیلم‌های مشابه فیلم Army of Thieves – بخش دوم


منبع: فوت و فن

104

1400/9/16

15:05


فیلم‌های مشابه فیلم Army of Thieves – بخش دوم

فیلم ارتش دزدان (Army of Thieves)، در سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده است و از آن زمان، جزو ده فیلم پر بازدید این سرویس به شمار می‌رود. فیلم ارتش دزدان، پیش‌درآمدی برای ارتش مردگان (Army of the Dead) به شمار می‌رود.

اگر به دنبال دیدن فیلم‌های بیشتری در مورد سرقت هستید در ادامه همراه با ما باشید تا فیلم‌های مشابه با فیلم ارتش دزدان را به شما معرفی کنیم.

فیلم بالاترین نمره (The Perfect Score)

The Perfect Score (2004)

The Perfect Score (2004)

فیلم بالاترین نمره محصول سال ۲۰۰۴ میلادی و به کارگردانی برایان رابینز (Brian Robbins) است. این فیلم، داستان چند دانش‌آموز را بازگو می‌کند که سعی دارند تا جواب‌های امتحان مهمی را سرقت کنند تا بتوانند راه ورودشان به دانشگاه را هموار نمایند. این فیلم با بازی کریس ایوانز (Chris Evans) و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) است. فیلم بالاترین نمره، فیلمی کمدی و سرقتی خوبی است و موفق شده تا به خوبی داستان این گروه تشکیل شده از دانش‌آموز متفاوت و متمایز را به نمایش بگذارد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به برایان گرینبرگ (Brian Greenberg)، داریوس مایلز (Darius Miles)، اریکا کریستنسن (Erika Christensen) و لئوناردو نم (Leonardo Nam) اشاره کرد.

فیلم دزد (Thief)

Thief (1981)

Thief (1981)

فیلم دزد را مایکل مان (Michael Mann) کارگردانی کرده و در سال ۱۹۸۱ میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. این کارگردان، حرفه کارگردانی خود را با این فیلم آغاز کرده است. فیلم دزد، اثری نئو نوآر و هیجانی است. جیمز کان (James Caan) در این فیلم نقش یک گاوصندوق بازکنی به نام فرانک را به تصویر می‌کشد که از زندگی جنایت‌کارانه خود خسته شده است. تیوزدی ولد (Tuesday Weld) نقش معشوقه او به نام جسی را به تصویر می‌کشد. فیلم دزد به خوبی موفق شده تا روش‌ها و نشانه‌های ژانر نئو نوآر را به تصویر بکشد. جیمز کان یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های خود را در این فیلم ارائه داده است.

فیلم نیش (The Sting)

The Sting (1973)

The Sting (1973)

فیلم نیش با نقش‌آفرینی پاول نیومن (Paul Newman) و رابرت ردفورد (Robert Redford) است. این فیلم جنایی و درام محصول سال ۱۹۷۳ میلادی و به کارگردانی جروج روی هیل (George Roy Hill) است. منتقدان فیلم نیش را بسیار مورد ستایش قرار دادند و این فیلم برنده هفت جایزه اسکار شده بود که شامل جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بوده است. پاول نیومن و رابرت ردفورد یک رابطه پویای غیر قابل انکاری با یکدیگر در این فیلم دارند.

فیلم حلقه بلینگ (The Bling Ring)

The Bling Ring (2013)

The Bling Ring (2013)

فیلم حلقه بلینگ محصول سال ۲۰۱۳ میلادی بر اساس داستانی واقعی است. این فیلم توسط سوفیا کاپولا (Sofia Coppola) کارگردانی شده و داستانی گروهی از نوجوان در لس‌آنجلس را بازگو می‌کند که شروع به سرقت از خانه‌های افراد مشهور و سلبریتی می‌کنند. از جمله بازیگرانی که در فیلم حلقه بلینگ حضور دارند می‌توان به اما واتسون (Emma Watson)، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، ایزرائیل بروسارد (Israel Broussard) و کلر جولین (Claire Julien) اشاره کرد. اما واتسون پس از حضور در آخرین فیلم هری پاتر (Harry Potter) در این فیلم حضور پیدا کرده است.

فیلم بیبی راننده (Baby Driver)

Baby Driver (2017)

Baby Driver (2017)

کارگردانی فیلم بیبی راننده را ادگار رایت (Edgar Wright) در دست داشته است. این فیلم که محصول سال ۲۰۱۷ میلادی است، اثری جنایی و اکشن بسیار شیکی است که موسیقی متن بی‌نظیری دارد. در این فیلم، انسل الگورت (Ansel Elgort) نقش یک راننده فرار به نام بیبی را بازی می‌کند. او عاشق خدمتکاری به نام دبرا با بازی لیلی جیمز (Lily James) می‌شود و به دنبال آن است تا از دنیای جنایت کناره‌گیری کند. در فیلم بیبی راننده، صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز با موسیقی جالبی همراه شده‌اند و لحظات قابل توجهی را خلق کرده‌اند.

فیلم اگر از آسمان سنگ ببارد (Hell or High Water)

Hell or High Water (2016)

Hell or High Water (2016)

فیلم اگر از آسمان سنگ ببارد، داستان دو برادر از تگزاس را به تصویر می‌کشد که قصد انتقام از بانکی را دارند که جلوی مزرعه خانوادگی آن‌ها را گرفته است. آن‌ها شروع به انجام چندین فرقه سرقت از شعبه‌های مختلف این بانک می‌کنند. این فیلم با بازی کریس پاین (Chris Pine) و بن فارستر (Ben Forster) و به کارگردانی دیوید مک‌کنزی (David Mackenzie) است. فیلم‌نامه فیلم نیز توسط تایلر شرایدن (Taylor Sheridan) نوشته شده است. این فیلم عناصری از وسترن‌های کلاسیک را با سبک قدیمی تیراندازی ترکیب کرده و در عین حال، جان تازه‌ای به این ژانر داده است.

سه‌گانه اوشن (Oceans)

Oceans Trilogy (2001, 2004, 2007)

Oceans Trilogy (2001, 2004, 2007)

فیلم‌های اوشن توسط استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) ساخته شدند. این فیلم‌ها با نقش‌آفرینی بازیگرانی برجسته همچون جورج کلونی (George Clooney)، برد پیت (Brad Pitt) و مت دیمون (Matt Damon) است. فیلم یازده یار اوشن در سال ۲۰۰۱ اکران شد و دو دنباله آن نیز در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ میلادی روی پرده سینماها اکران شدند. از جمله دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جولیا رابرتز (Julia Roberts)، اندی گارسیا (Andy Garcia)، کیسی افلک (Casey Affleck)، دان چیدل (Don Cheadle) و غیره اشاره کرد.

فیلم منفجرش کن (Set It Off)

Set It Off (1996)

Set It Off (1996)

فیلم منفجرش محصول سال ۱۹۹۶ میلادی است. کارگردانی این اثر را اف گری گری (F. Gary Gray) بر عهده داشته است. این فیلم با بازی کوئین لطیفه (Queen Latifah)، جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith)، ویویسیا ای فاکس (Vivica A. Fox) و کیمبرلی الیسی (Kimberly Elise) است. این فیلم، اثری اکشن، جنایی و هیجانی است که در هر صحنه آن می‌توان هیجان و اضطراب را حس کرد. این فیلم با نقش‌آفرینی درخشانی از سوی بازیگران خود همراه شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو