نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: ضعف مدیریت در عملکرد برخی از وزراتخانه‌ها مشهود است انتصابات افراد خارج از بدنه وزارتخانه‌ها، عدم تغییر برخی مدیران که مشکلات قبلی حاصل عملکرد ضعیف آنان تا کنون بوده است انتصاب افراد کم تجربه در بدنه دولت هیچکدام با برنامه‌های ریاست محترم جمهوری سنخیت ندارد که باید این موارد از سوی وزرا و رؤسای سازمان کشوری با دقت مورد توجه قرار  گیرد.

غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۶ آذرماه )‌گفت: در دو سال اخیر به جهت شیوع ویروس کرونا موضوعات مربوط به دانشجویان و خواسته‌های آنان در زمینه‌های مختلف کمتر توجه شده است. دانشجویان عزیز در صحنه‌های مختلف همیشه پیشگام بوده‌اند و در موفقیت‌های صورت گرفته نقش اساسی داشتند.

عدم تغییر مدیران که مشکلات حاصل عملکرد آنان بوده سنخیتی با برنامه‌های رئیس‌جمهور ندارد

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس اظهار داشت: برنامه‌ریزی جهت حضور ریاست محترم جمهوری در اولین سال تشکیل دولت سیزدهم در جمع دانشجویان جای تقدیر دارد و امیدوارم به خواسته‌های جوانان دانشجو در زمینه‌های مختلف بیشتر توجه شود.

وی افزود: در لایحه بودجه سال 1401 باید به استان‌ها و نقاط کم برخوردار بیشتر توجه شود استان‌هایی مثل استان گلستان که کمتر در آنها سرمایه‌گذاری شده است باید بیشتر مورد توجه دولت باشند.

کوهساری خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت در عملکرد برخی از وزراتخانه‌ها مشهود است انتصابات افراد خارج از بدنه وزارتخانه‌ها، عدم تغییر برخی مدیران که مشکلات قبلی حاصل عملکرد ضعیف آنان تا کنون بوده است انتصاب افراد کم تجربه در بدنه دولت هیچکدام با برنامه‌های ریاست محترم جمهوری سنخیت ندارد که باید این موارد از سوی وزرا و رؤسای سازمان کشوری با دقت مورد توجه قرار  گیرد.

نماینده مردم رامیان  و آزادشهر در مجلس اظهار داشت: علیرغم تذکرات اینجانب متأسفانه وزارت نیرو در خصوص قبض‌های صادره برق در استان گلستان و حوزه انتخابیه بنده کاری انجام نداده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی افزود: اگر مشکلات کم آبی در استان گلستان مرتفع نشود مردم در فصل گرم سال با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

کوهساری خاطرنشان کرد: مشکلات کارگران و کارکنان شهرداری‌های شهرهای کوچک از نظر پرداخت حقوق و مزایا و همچنین بیمه همچنان باقی است.

نماینده مردم رامیان  و آزادشهر در مجلس در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.