باید ها و نباید های مهم در تور استانبول

منبع: فوت و فن

147

1400/9/17

09:43


تور استانبول بدون شک یکی از محبوب ترین تور های خارجی نزد ایرانیان است. از این رو مهم است که نکاتی را در سفر به شهر استانبول رعایت کنید. رعایت کردن باید ها و نباید ها در زمان سفر به استانبول می تواند سفری جذاب، خاطره انگیز و مفرح را برای شما در پی داشته باشد. از این رو در ادامه همراه پرشین هتل باشید تا با مم ترین نکته های سفر به استانبول آشنا شوید.

اولین نکته این است که حتما در زمان رزرو تور استانبول از پرشین هتل، حتما با خود دلار ببرید. زیرا پس از رسیدن به استانبول، باید دلارهای خود را به لیر تبدیل کنید. توجه داشته باشید که واحد پولی ریال در کشور ترکیه ارزشی ندارد. از این رو باید حتما دلار به همراه داشته باشید تا تبدیل به واحد پول ترکیه نمایید.

دومین نکته این است که در انتخاب هتل های استانبول دقت کنید. زیرا با انتخاب صحیح هتل استانبول شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام کرده و در نهایت سفری مقرون به صرفه را تجربه نمایید. به عنوان مثال مقرون به صرفه ترین هتل های استانبول شامل هتل ریدل استانبول، هتل کوئنتو تکسیم استانبول، هتل برج ال استانبول و … می شوند.

سومین نکته؛ موقعیت مکانی هتل های استانبول است که اگر به درستی انتخاب نشود، ممکن است خاطره ای ناخوشایند را برای شما رقم بزند. به عنوان مثال انتخاب هتل های استانبول در کوچه پس کوچه های تاریک بسیار خطرناک است. زیرا افردی هستند که منتظر خفت گیری گردشگران تور استانبول هستند. پس در انتخاب هتل های استانبول هوشیارانه عمل کنید.

هتل های استانبول نزدیک تکسیم، بهترین انتخاب

شاید با خود بگویید که چرا هتل های استانبول نزدیک تکسیم محبوب هستند. دلیل این مسئله هم دسترسی آسان به مکان های اداری، تجاری و تفریحی استانبول است. البته امنیت در خیابان های اطراف میدان تکسیم بیشتر دیده می شود. از این رو گردشگران تور استانبول ترجیح می دهند در زمان رزرو تور استانبول از پرشین هتل، هتل های نزدیک میدان تکسیم را انتخاب کنند.

یکی از بهترین هتل های استانبول نزدیک تکسیم با لول ۵ ستاره، هتل الیت ورلد استانبول است. هتل الیت ورلد استانبول از نظر امکانات، خدمات و تنوع اتاق ها بی نظیر است. از دیگر هتل های عالی استانبول در میدان تکسیم، هتل تایتانیک سیتی تکسیم است. این هتل استانبول با این که ۴ ستاره است ولی امکاناتی عالی را عرضه می کند.

نمایی از استخر هتل مارمارا تکسیم استانبول

نمایی از استخر هتل مارمارا تکسیم استانبول

از دیگر هتل های استانبول نزدیک تکسیم می توان به هل پوینت تکسیم استانبول اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره استانبول از نظر امکانات بسیار عالی بوده و یکی از برترین هتل های استانبول به شمار می رود. هتل مارمارا تکسیم استانبول هم در زمره هتل های ۵ ستاره برتر استانبول محسوب می شود. این هتل هم از نظر امکانات و خدمات عالی می باشد.

استانبول کارت، مهم ترین نکته در سفر استانبول

یکی دیگر از نکاتی که در سفر به استانبول باید به آن توجه کرد، خرید استانبول کارت است. زیرا در شهر استانبول تمامی کارها، با استانبول کارت انجام می شود. بدین گونه که شما می توانید هزینه های ایاب و ذهاب (مترو، تراموا، تاکسی، لنج مسافربری) را با آن پرداخت کنید. حتی برای بازدید از موزه های استانبول نیز می توانید از استانبول کارت استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های استانبول کارت این است که بدون هیچ نگرانی از سرقت می توانید در شهر استانبول تردد کنید. زیرا استانبول کارت همانند کارت عابر بانک بوده و به راحتی در جیب یا کیف های دستی جای می گیرد. توجه داشته باشید که استانبول کارت دارای انواع مختلفی می باشد که بحث جداگانه ای دارد.

استانبول کارت و کارایی آن

استانبول کارت و کارایی آن

رزرو تور استانبول از پرشین هتل چه مزیت هایی دارد؟

هلدینگ پرشین هتل با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه رزرو تور استانبول و هتل استانبول یکی از بهترین سایت ها برای رزرو تور استانبول است. با رزرو تور استانبول از پرشین هتل شما از تخفیف تفریحات استانبول، پشتیبانی ۲۴ ساعته، وجود کارگزاری در شهر استانبول و … برخوردار خواهید شد.

کارشناسان پرشین هتل در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان هستند تا بتوانید به درستی برنامه ریزی سفر خود را انجام دهید. شماره ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ پل ارتباطی شما با کارشناسان پرشین هتل است. آرزوی ما سفری مملو از خاطره همراه با قیمتی مقرون به صرفه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو