ایران سایت، اولین شرکت طراحی سایت ایران

منبع: فوت و فن

98

1400/9/17

09:43


ایران سایت، اولین شرکت طراحی سایت ایران

امروزه، طراحی سایت به موضوع مهمی در میان کسب و کارها تبدیل شده است. در واقع، آمارها نشان می دهند اغلب مشتریان برای پیدا کردن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به فضای اینترنت اعتماد می کنند و این امر پتانسیل مهمی برای جذب مشتری به شمار می رود. با این وجود، اگر شما می خواهید برای راه اندازی سایت به شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید، حتما باید نمونه کار طراحی سایت آن شرکت را در نظر داشته باشد. همچنین، قیمت طراحی سایت از جمله مواردی است که نشان دهنده تخصص آن شرکت است. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه این موضوع امکان پذیر است! در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

در طراحی سایت چه المان هایی مهم هستند؟

قبل از آنکه در مورد شرکت طراحی سایت صحبت کنیم، بهتر است نگاهی به المان های مهم در طراحی سایت داشته باشیم. زمانی که کسب و کاری تصمیم می گیرد تا سایت خود را راه اندازی کند، باید ابتدا ماهیت کاری اش را مشخص کند. به طور مثال، هرگز قالبی که برای طراحی سایت یک لباس فروشی به کار می رود، با قالبی که برای طراحی سایت یک شرکت فروش چمن مصنوعی به کار می رود، یکسان نیست و این امر باید به خوبی در سایت آن شرکت تداعی شود. در واقع، اگر شرکت طراحی سایت معتبر باشد، این امر در نمونه کار طراحی سایت آن شرکت مشخص است و می تواند به شما نشان دهد آیا می توانید به آن شرکت اعتماد داشته باشید یا خیر!

رنگ مهمترین عامل در جذب کاربر است!

شاید برای شما جالب باشد بدانید، اگر رنگ سایت به درستی و طبق اصول روانشناسی انتخاب نشود، هرگز باعث موفقیت کسب و کار نمی شود. به طور مثال، تم رنگی سایت فروش مکمل دارویی باید با تم رنگی سایت فروش عطریجات تفاوت داشته باشد. همچنین، این تم رنگی باید با ماهیت کسب و کار همخوانی داشته باشد، زیرا قرار است به رنگ سازمانی تبدیل شود. شرکت طراحی سایت به این موضوع اهمیت ویژه ای می دهد و رنگ (و ترکیب بندی رنگ ها) را طبق اصول روانشناسی انجام می دهد.

آیا این شرکت از سایت پشتیبانی می کند؟

یکی از مواردی که تمامی افراد در زمان مراجعه به مراکز مختلف برای طراحی سایت باید مد نظر قرار دهند قدرت آن مرکز در پشتیبانی از سایت است. بهتر است بدانید پس از آنکه کار طراحی سایت با موفقیت انجام شد و به اتمام رسید، انجام خدمات دیگر ضروری است. سئو و بهینه سازی سایت از جمله مواردی هستند که منجر به فروش میلیونی می شوند و تمامی صاحبان سایت باید بر روی آن سرمایه گذاری کنند.

همچنین، اگر شرکتی که کار طراحی سایت را انجام می دهد، معتبر باشد، باید آپشن هایی را برای پشتیبانی از سایت در نظر داشته باشد و به صورت پکیج های مختلف به مشتریانش ارائه کند. به همین دلیل افراد با خدماتی که این شرکت ها برای طراحی سایت می توانند انجام دهند، می توانند به این موضوع پی برده اند آن شرکت چقدر در کار خود حرفه ای است!

نمونه کار طراحی سایت چه چیزی را نشان می دهد؟

بهتر است بدانید شما می توانید با مشاهده نمونه کار طراحی سایت در این مورد تصمیم گیری کنید که کدام شرکت طراحی سایت می توانید نیازها و خواسته های شما را در این زمینه برطرف سازد. در واقع، نمونه کار طراحی سایت موارد متعددی را به شما انتقال می دهد که به شرح زیرند:

  • شما با مشاهده نمونه کار طراحی سایت می توانید در مورد ارتباط با کاربر اطلاعات مناسبی به دست پیدا کنید (به طور مثال، آیا گزینه جستجو به خوبی بر روی این سایت به کار رفته است و آیا رنگ آن به طور دقیق و مناسب انتخاب شده است)
  • شما می توانید محتوایی که در سایت به کار رفته است را بررسی کنید و قدرت شرکت طراحی سایت را بسنجید.

در واقع، نمونه کارهایی که یک شرکت به شما ارائه می دهد، نشان دهنده تخصص و تجربه ای است که در زمینه طراحی سایت دارد. به همین دلیل، توصیه ما به شما این است که وقت بگذارید و نمونه کارهای شرکت مورد نظر را به خوبی بررسی کنید و اگر این نمونه ها قانع کننده بودند، با آن شرکت وارد مذاکره شوید.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

یکی از پرتکرار ترین سوالات کسانی که به شرکت طراحی سایت مراجعه می کنند در مورد قیمت طراحی سایت است. بهتر است بدایند قیمت طراحی سایت به المان های مختلفی بستگی دارد. به طور مثال، زبان برنامه نویسی، تولید محتوا و گرافیکی در سایت به کار برده می شوند همگی در قیمت موثر هستند. قیمت پایه معمولا از ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان شروع می شود.

تا اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد شرکت طراحی سایت، نمونه کار طراحی سایت و قیمت طراحی سایت در اختیار شما قرار دهیم. اگر شرکتی معتبر باشد به موارد متعددی از جمله نحوه راه اندازی سایت، گرافیک سایت، محتوا سایت و رنگ قالب سایت اهمیت می دهد و شما می توانید این موضوع را از نمونه کارهای شرکت درک کنید. ایران سایت iransite.com اولین شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در ایران، سابقه طولانی در این زمینه دارد و به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن وارد فضای اینترنت شوید و بدرخشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو