درمان قطعی افراد وابسته به هروئین در کلینیک پیام تندرستی

منبع: فوت و فن

71

1400/9/17

13:30


درمان قطعی افراد وابسته به هروئین در کلینیک پیام تندرستی

درمان قطعی افراد وابسته به هروئین در کلینیک پیام تندرستی به صورت کاملا تخصصی توسط کاشت ایمپلنت نالتروکسان انجام میشود.

هروئین یکی از مخرب‌ترین و خطرناک‌ترین مواد مخدر به شمار ‌می‌آید که متأسفانه افراد زیادی درگیر مصرف آن شده‌اند و زندگی خود و خانواده خود را تحت تأثیر عوارض این ماده قرار داده‌اند. برای درمان افراد وابسته به هروئین، روش های مؤثری وجود دارد که می‌توان به درمان رفتاری و همچنین دارویی اشاره کرد اما باید ذکر کرد که ادغام این دو مورد می‌تواند مؤثرتر واقع شود؛ زیرا بسیاری از افرادی که برای ترک هروئین اقدام می‌کنند دچار افسردگی در مراحل مختلفی می‌شوند.

روش های مختلف برای ترک اعتیاد به هروئین

روش دارویی:

بیشتر مراکز ترک اعتیاد روش دارویی را برای ترک بیماران خود استفاده می‌کنند. استفاده از این روش می‌تواند میل به مصرف هروئین و خطر انتقال بیماری‌های عفونی را کاهش دهد. استفاده از دارو باعث می‌شود تا افرادی که هنگام ترک، عوارض مختلفی همچون خماری، اسهال و استفراغ و همچنین مشکلات روحی و روانی را تحمل می‌کنند، کمترین میزان این مشکلات را تجربه کرده و به‌خوبی بتوانند دوره درمان خود را پشت سر بگذارند. به‌طور کلی پزشکان در قدم اول برای سم‌زدایی بدن بیماران خود اقدام می‌کنند. از روش سم‌زدایی بدن می‌توان به‌عنوان یکی از مؤثرترین روش‌های ترک اعتیاد هروئین یادکرد.

برخی از افراد وابسته به مصرف هروئین روش ترک در خانه را انتخاب می‌کنند که لازم است بدانید که این روش علاوه بر این که به هیچ عنوان موثر نیست، بلکه باعث می‌شود تا علائم و عوارض ترک هروئین به بیشترین مقدار خود برسد و سبب بروز مشکلاتی ازجمله بی‌خوابی و بی‌قراری، مشکلات عصبی و درد استخوان‌ها شود. هروئین یک ماده مخدر بسیار قوی است که وابستگی شدیدی را در مصرف‌کننده ایجاد می‌کند. به همین دلیل احتمال بازگشت بیماران به مصرف هروئین پس از گذر دوره درمان همواره وجود دارد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب که سم زدایی کامل بدن و عدم تمایل به مصرف هروئین است، نیازمند همکاری فراوان فرد مصرف‌کننده و مراجعه به کلینیک معتبر است تا با شرکت در دوره‌های روانشناسی بتوانند میزان افسردگی و بی‌قراری را تا میزان قابل ‌توجه‌ای کاهش دهند.

ترک اعتیاد هروئین با کاشت نالتروکسان

کاشت ایمپلنت نالتروکسان:

در سال‌های اخیر روشی با عنوان کاشت ایمپلنت نالتروکسان در کشورهای پیشرفته دنیا انجام می‌شود که تأثیر بیشتری نسبت به مصرف دارو و روان درمانی خواهد داشت.  برای انجام این روش پزشک قسمتی از شکم شما را جراحی کرده و اقدام به کاشت این ایمپلنت می‌کند و به این گونه عمل می‌کند که به‌تدریج موادی درون شکم شما آزاد می‌شود که به‌طور کلی وسوسه و مشکلاتی که به دلیل عوارض ترک هروئین وجود دارد را از بین می‌برد و فرد می‌تواند به انجام کارهای روزمره خود بدون هیچ‌گونه مشکلی بپردازد.

مدت ماندگاری ایمپلنت نالتروکسان بسته به شدت اعتیاد فرد متفاوت است. در نظر داشته باشید که با استفاده از این روش، برای دریافت نتیجه بهتر لازم است تا دوره‌های روانشناسی را شرکت نمایید تا در  صورت بروز مشکلات بتوانید به‌خوبی آن را مدیریت نمایید. همچنین در این روش، پس از اتمام دوره درمان دیگر وابستگی به مصرف هروئین وجود ندارد.

ترک اعتیاد هروئین با استفاده از روش کاشت ایمپلنت نالتروکسان هنوز به‌طور کامل در کشور ایران به دلیل نیاز به تخصص فراوان مطرح نشده است. اما نیازی نیست در این خصوص نگران باشید؛ زیرا می‌خواهیم به شما مرکز ترک اعتیادی را معرفی کنیم که به‌طور کاملاً تخصصی و با قیمت بسیار مناسب اقدام به کاشت نالتروکسان کرده و از رضایت حداکثری بیماران خود بهره‌مند‌ است. پیام تندرستی، کلینیک ترک اعتیاد در تهران است که شما یا عزیزانتان می‌توانید برای کاشت ایمپلنت نالتروکسان اقدام کرده و به‌طور کلی از شر هروئین و دیگر مواد مخدر مخرب خلاص شوید. شما می‌توانید در این کلینیک کلیه خدمات مورد نیاز ازجمله ارائه خدمات تخصصی روان‌پزشکی، روانشناسی و ترک اعتیاد درمان سرپایی و بستری به‌صورت شبانه‌روزی را با بالاترین کیفیت و بهره مند شدن از خدمات هتلینگ در اختیار داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو