مشکل قطع گاز غرب تهران برطرف شد

منبع: برترین ها

64

1400/9/17

17:08


سخنگوی شرکت گاز استان تهران گفت: تعمیر کامل خط گازی که عصر روز در اثر برخورد بیل مکانیکی در محله شادآباد تهران دچار آتش سوزی شده بود، انجام شد و اکنون گاز تمام مشترکان وصل شده است.

ایسنا: سخنگوی شرکت گاز استان تهران گفت: تعمیر کامل خط گازی که عصر روز در اثر برخورد بیل مکانیکی در محله شادآباد تهران دچار آتش سوزی شده بود، انجام شد و اکنون گاز تمام مشترکان وصل شده است.

امیرحسین جاودان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین گاز در تهران وجود ندارد، اظهار کرد: پس از وقوع آتش سوزی در عصر دیروز در خط گاز، واقع در محله شادآباد تهران، بلافاصله و با حضور و اقدام سریع نیروی های امداد، آتشنشانی استان تهران و مسئولین، مهار شد و با اقدامات انجام شده مشکل قطع گاز نیز برطرف شده است.

وی با بیان اینکه جریان گاز همه مشترکان منطقه ۱۸ شهرداری تهران برقرار و پایدار است، گفت: در حال حاضر با افزایش مصرف در کل تهران روبرو هستیم که اگر هموطنان مدیریت مصرف را در دستور کار قرار دهند هیچ مشکلی برای تامین نخواهیم داشت و زمستان را به راحتی پشت سر خواهیم گذاشت.

سخنگوی شرکت گاز استان تهران با اشاره به مصرف گاز در تهران، اظهار کرد: میزان مصرف نسبت به سال قبل هفت درصد افزایش داشته اما این عدد بالا نیست و پاسخگو میزان مصرف است و هیچ مشکلی برای تامین گاز در تهران نداریم و اکنون نیز جریان گاز پایدار و برقرار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو