اختصاص وام به هنرمندانی که ازدواج کنند یا بچه دار شوند

منبع: ایران آرت

102

1400/9/17

17:42


اعطای وام ویژه ازدواج و نیز بچه دار شدن به هنرمندان رسانه ای شده است.

ایران آرت: سید  مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر که در مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد آذرماه حاضر شده بود، از اعطای وام  های ویژه ازدواج و نیز بچه دار شدن به هنرمندان  خبر داد.

وی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره‌ای کرد و ادامه داد: «مشکلات موجود باعث نمی‌شود تا ما برنامه‌هایی را که داریم، دنبال نکنیم. در همین راستا مبلغی در نظر گرفته شده است که اگر بشود به صورت نقدی در حساب هنر کارت هنرمندان کشور قرار بگیرد؛ هرچند رقمی نیست که اصلا ذکر شود.»

پوراحمدی همچنین خبر مهمی را که شامگاه سه‌شنبه، ۱۶ آذر ماه درباره آن با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به توافق رسیده است، به گوش حضار در جلسه رساند و اعلام کرد «تصمیم گرفتیم برای اینکه خدمتی به بخش خانواده داشته باشیم، هر هنرمند عضو صندوق که ازدواج کرد، ۳۰ میلیون تومان به عنوان وام تقدیمشان کنیم. همچنین هر هنرمندی که صاحب فرزند شود، ۳۰ میلیون تومان وام با تسهیلات ۲ درصد به آن‌ها پرداخت خواهیم کرد.»

به گزارش ایسنا، این خبر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر واکنش طنز برخی هنرمندان پیشکسوت را به همراه داشت و یکی از هنرمندان در مراسم اظهار کرد: «برای بچه باید ۱۰۰ میلیون بدهید.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو