چارلی کاکس

«کوین فایگی» سرانجام تأیید کرد که کاکس برای بازی در نقش «مت مرداک» به «دنیای سینمایی مارول» وارد خواهد شد.

پس از چندین ماه گمانه‌زنی، «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تأیید کرد که «چارلی کاکس» در «دنیای سینمایی مارول» نقش «مت مرداک» یا «دردویل» (Daredevil) را بازی می‌کند. کاکس اولین بار در سریال کنسل‌شده «دردویل» نت‌فلیکس و مارول این نقش را بازی کرده بود.

فایگی به «سینمابلند» می‌گوید: «اگر منتظر بودید که «دردویل» را در پروژه‌های آینده ببینید، بله، چارلی کاکس بازیگری خواهد بود که این نقش را بازی می‌کند. اینکه کجا، چگونه و چه وقت او را می‌بینیم باید منتظر ماند.»

شایعه نقش‌آفرینی کاکس در «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) نیز شنیده شده بود، اما نمایندگان مارول و سونی در این خصوص اظهارنظر نکرده‌اند.

کاکس در ماه آوریل هرگونه مشارکت در «راهی به خانه نیست» را رد کرده و گفته بود: «این شایعات را نشنیده‌ام اما قطعاً با «دردویل» من نخواهد بود. من در آن مشارکتی ندارم. اگر صحت داشته باشد، با من همکاری نخواهد شد. با بازیگر دیگری است.» او بهار سال گذشته نیز به «کامیک‌بوک» گفته بود: «این شایعات را نشنیده‌ام، اما قطعاً با «دردویل» من ارتباطی ندارد. من در آن نقشی ندارم. اگر حقیقت داشته باشد من بازی نمی‌کنم. با بازیگر دیگری است.»

کاکس اضافه می‌کند: «به عنوان هوادار فیلم‌های مارول، خیلی دوست داشتم که شخصیت‌ها اینجا و آنجا حضور کوتاهی دارند، اما سریال ما در نت‌فلیکس پخش می‌شد و ما از نظر حقوقی اجازه‌ی انجام کارهای زیادی را نداشتیم، علتش را نمی‌دانم. اما اینکه جسیکا [جونز] و مت [مرداک] در پس زمینه ظاهر شوند یا مت به عنوان وکیل به «پیتر پارکر» مشاوره بدهد ایده جذابی است.»

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با بازی «تام هالند»، «زندیا»، «ماریسا تومی»، «جیکوب باتالون» و «تونی ریولوری» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. این فیلم بنابر آخرین پیش‌بینی‌ها به دنبال ثبت افتتاحیه جهانی ۲۰۰ میلیون دلاری است.