irspeedy | سرعت را با irspeedy.net تجربه کنید irspeedy apk و irspeedy ios

منبع: فوت و فن

110

1400/9/18

08:50


irspeedy | سرعت را با irspeedy.net تجربه کنید irspeedy apk و irspeedy ios

irspeedy نرم افزار بسیار کاربردی است که می توانید با استفاده از آن سرعت اینترنت خود آنالیز کرده و در نهایت آن را افزایش دهید. این نرم افزار تولید داخل بوده و قابلیت نصب بر روی گوشی های آندروید و ios را دارد. در صورتیکه میخواهید از کیفیت سرعت اینترنت خود آگاهی یابید بهترین نرم افزار تست سرعت می باشد.

Irspeedy APK

آیا سرعت اتصال شما به اندازه ای است که بتوانید بدون هیچ مشکلی در گوشی اندروید خود آنلاین فیلم تماشا کنید؟ این سؤالی است که irspeedy سعی می‌کند به آن پاسخ دهد، زیرا irspeedy برنامه‌ای برای بررسی سرعت اتصال اینترنت ما است .

ساده ترین تست سرعت اندروید

آیا irspeedy apk متفاوت است؟.

irspeedy فضای بسیار کمتری (به سختی ۱ مگابایت) نسبت به سایر برنامه ها اشغال می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید که آیا اتصال WiFi شما قادر به پشتیبانی از پخش قسمت‌های سریال، فیلم یا مستندها با بالاترین کیفیت است یا خیر، در دانلود این APK irspeedy شک نکنید.

قابلیت های Irspeedy APK

  • دانلود، آپلود و پینگ خود را کشف کنید
  • نمودارهای بلادرنگ ثبات اتصال را نشان می دهند
  • نقشه های پوشش مخابراتی موبایل
  • سرعتی که به شما قول داده شده را عیب یابی یا تأیید کنید
  • تست های گذشته را با گزارش دقیق پیگیری کنید
  • به راحتی نتایج خود را به اشتراک بگذارید
  • در ۱۷ زبان موجود است.

تست اینترنت با دقت بالا و قابلیت های دیگر irspeedy

عملکرد اصلی irspeedy  این است که کاربران سرعت اینترنت خود را آزمایش کنند و در عین حال آن را با سرعت های دیگر در فواصل معین مقایسه کنند. توانایی آن برای اندازه گیری سرعت نیز به سرعت انجام می شود، حتی با بسیاری از خدمات جذاب برای بهینه سازی اتصال یا ارائه نتایج دقیق. علاوه بر این، می تواند سرعت وای فای یا داده های تلفن همراه و بسیاری از پارامترهای ارزشمند را برای کاربران اندازه گیری کند.

قابلیت اندازه گیری سرعت اینترنت همچنین به کاربران امکان می دهد از سطح پینگ برخی مکان ها مطلع شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند به بازی‌ها دسترسی داشته باشند و سرعت آن‌ها را آزمایش کنند، اطلاعات مفیدی برای کاربران برای دانستن تأخیر بازی‌های آنلاین خود. نه تنها این، بلکه توانایی اندازه گیری سرعت نیز کاملاً بهینه شده است و به کاربران اکتشافات بیشتری در مورد نحوه عملکرد پینگ و نحوه کاهش آنها برای بهترین تجربه کاربری می دهد.

تست سرعت ویدئو برای خدمات پخش جریانی

نکته راحت در مورد برنامه این است که به کاربران کمک می کند سرعت اینترنت را برای خدمات پخش آنلاین آزمایش کنند. کاربران می توانند هر سرور یا وب سایت مورد نیاز خود را از برنامه انتخاب کنند، پخش جریانی را شروع کنند و بهترین گزینه های ممکن را در اختیار آنها بگذارند. بررسی کیفیت پخش، تجربه جدیدی را برای کاربران فراهم می‌کند تا با خیال راحت هر محتوای باکیفیتی را بدون وقفه تماشا کنند.

Irspeedy ios

نرم افزار تست سرعت irspeedy علاوه بر اندروید برای گوشی های ios نیز قابل نصب و استفاده است. ما سعی کرده ایم این نرم افزار برای استفاده بر روی هر ابزاری آماده کنیم.

برنامه های تست سرعت بهترین راه برای اطمینان از اینکه سرعت Wi-Fi و اینترنت شما برای مدیریت پخش جریانی و بازی مناسب است، هستند. ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) معمولاً بیش از ۱۰۰ دلار برای اتصالات اینترنتی گیگابیتی دریافت می کنند، بنابراین برای مشتریان مهم است که بدانند آیا ارزش پول خود را دریافت می کنند یا خیر.

متأسفانه، همه برنامه های تست سرعت یکسان ساخته نمی شوند. بر اساس نحوه کدگذاری برخی از برنامه‌ها، ممکن است نتایج خود را در یک برنامه کندتر از برنامه دیگر ببینید. نه تنها این، بسیاری از ISPها برنامه‌ها و وب‌سایت‌های تست سرعت سفارشی دارند که معمولاً سعی می‌کنند مصرف‌کنندگان را با طرح‌های سریع‌تر به فروش برسانند، حتی زمانی که مشتریان ممکن است به آنها نیاز نداشته باشند.

Irspeedy به گونه ای طراحی شده که میتواند در هنگام اجرا تمامی این موارد را در نظر بگیرد و تست حاصل متناسب با فاکتورهای متغیر خروجی دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو