سامانه بوستان دانشجویان فنی و حرفه ای | bustan.tvu.ac.ir

سامانه بوستان دانشجویان فنی و حرفه ای | bustan.tvu.ac.ir


منبع: دانش‌چی

171

1400/9/18

18:53


سامانه جدید بوستان سامانه ای برای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای | آدرس سایت bustan.tvu.ac.ir

سامانه بوستان bustan.tvu.ac.ir

سامانه بوستان فنی

این سامانه جاگزین سامانه ناد به منظور تسریع خدمات آموزشی دانشجویان فنی و حرفه ای راه اندازی شده است، در این پورتال دانشجویان می توانند برای پیگیری امور آموزشی (انتخاب رشته – حذف و اضافه – مشاهده کارنامه تحصیلی و نمرات درسی – مجوز های انتخاب واحد)، امور مالی (ترازمالی دانشجو پرداخت شهریه) و پشتیبانی از طریق ارسال تیکت اقدام نمایند.

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای برای ورود به سیستم آموزشی خود فقط امکان استفاده از سامانه جدید بوستان را دارند. جهت ورود به این سامانه بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

ورود به سامانه

ثبت نام در سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه ای

» بعد از ورود به این سامانه نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید در صورت نداشتن کلمه عبور روی نوشته کلمه عبور خود را فراموش کرده ام کلیک کرده کد ملی و شماره موبایل خود را جهت دریافت پسورد جدید وارد میکنید.

» توجه: در صورتی که برای اولین بار وارد این سیستم می‌شوید تاریخ تولد شما به صورت پیش فرض به عنوان رمز عبور در نظر گرفته شده است : به صورت ۱۰رقمی (مثال ۱۳۸۰/۰۲/۱۲)

» بعد از وارد کردن یوزر نیم و پسورد خود وارد سامانه شده و باید کلمه عبور جدید راتعریف کنید.

» در مرحله انتهایی طبق تصویر زیر در قسمت صحت سنجی اطلاعات در صورت صحت اطلاعات خود تمامی تمامی گزینه ها را تیک زده و دکمه ثبت را می زنیم.

ثبت نام در سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه ای

» ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.

 

پشتیبانی سامانه
از طریق واتساپ به شماره : ۰۹۱۰۲۶۹۹۱۰۷

 

  • این پست درجهت پیوند سریع و معرفی سایت جدید فنی حرفه ای دانشجویان ( سامانه بوستان | bustan.tvu.ac.ir ) انتشار یافته تا دسترسی راحتری را برای کاربران فراهم کرده باشد آدرس ورود به این سامانه از تصویر پایین قابل مشاهده است.

bustan.tvu.ac.ir سامانه بوستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو