بگومگو‌های عجیب خواهر قاتل با دو دختر فراری

منبع: برترین ها

85

1400/9/19

09:18


قاتل سریالی و خواهرش با دختران فراری بخاطر لباس و کفش هایشان بگو و مگو کردند.

رکنا: قاتل سریالی و خواهرش با دختران فراری بخاطر لباس و کفش هایشان بگو و مگو کردند.

ساعت 6 عصر دوشنبه 15 آذر ماه ماموران کلانتری 112 ابوسعید در راستای اجرای طرح رعد پلیس با توجه به اینکه اطلاعاتی از پاتوقی مرموز درخیابان خرمشهر محله کمیل به دست آورده بودند عملیات بررسی از این پاتوق را با هماهنگی مقام قضایی به اجرا گذاشتند.

ماموران کلانتری وقتی پای در این پاتوق مرموز گذاشتند با مرد میانسالی که در خانه حضور داشت روبرو شدند و سپس به بازرسی خانه پرداختند که با جسد یک دختر جوان که داخل 21 کیسه زباله بسته بندی شده بود روبرو شدند و در ادامه با یک دختر 20 ساله که داخل کمد دیواری و یک دختر 21 ساله که در اتاق زندانی شده بودند روبرو شدند.

همین کافی بود تا بازپرس وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق پای در صحنه جرم بگذارند.

2 دختر جوان که یکی از آنها 2 سال و نیم و دیگری 8 ماه قبل، پس از فرار از خانه شان به تهران سفر کرده بودند و در چنگال مرد شیطان صفت که امیر نام دارد گرفتار شدند.

2 دختر جوان که از مرد شیطان صفت ترس داشتند ادعا کردند که امیر وقتی متوجه فرار دختر جوان از خانه می شود او را در جلوی خانه گرفته و پس از انتقال به داخل خانه به قتل رسانده و ما را هم تهدید می کرد که اگر به فکر فرار باشیم ما را هم خواهد کشت.

دختران ادعا کردند که در این مدت تنها نان خشک و آب غذای آنها بوده و از ترس جرات اعتراض یا فرار نداشته اند.

اعتراف به قتل از سوی مرد نگهبان

مرد میانسال که نگهبان جسد و 2 دختر فراری بود در همان تحقیقات ابتدایی گفت: برادرم با همدستی خواهرمان دختر جوان را با ضربات به قتل رسانده است.

کارآگاهان که احتمال می دادند امیر برای سرکشی به خانه باز می گردد در کمین وی نشستند و خودروهای پلیس از صحنه جرم دور شد تا اینکه ساعت 8 شب عامل این جنایت به محل جرم بازگشت و تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در عملیاتی غافلگیرانه امیر را قبل از اینکه از ماجرای حضور پلیس و فاش شدن قتل هولناک با خبر شود دستگیر کردند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت و کارآگاهان ساعت 20:30 در عملیاتی دیگر خواهر قاتل را در مخفیگاهش در همان منطقه دستگیر کردند.

اعتراف مرد شیطان صفت

کارآگاهان در تحقیقات میدانی و بازجویی از متهم پی بردند که امیر سال 93 در یک پرونده جنایی به اتهام قتل غیرعمد یک زن بازداشت و به پرداخت دیه محکوم شده است و پس از آزادی به صورت اقساط دیه زن جوان را پرداخت می کند.

امیر در ترمینال جنوب برای مسافرخانه ها و هتل ها، مسافر پیدا می کرده و زمانیکه با دختران فراری روبرو می شود با این بهانه که به دختران مجرد اتاق نمی دهند و با چرب زبانی آنها را برای نیت شوم خود به مخفیگاه خود در خیابان خرمشهر کشانده است.

دختر جوان که به قتل رسیده روز جنایت که 4 ماه قبل بوده تصمیم به فرار گرفته که عامل جنایت با اطلاع از نیت دختر جوان و زمانیکه خواهرش نیز در این پاتوق شیطانی حضور داشته با پیچ گوشتی، دختر جوان را به قتل می رساند و برای اینکه راز این جنایت پنهان بماند جسد را در خانه و داخل کیسه های زباله نگهداری کرده است.

بگو و مگو قاتل سریالی و خواهرش

3 متهم به قتل یک دختر فراری جنوب تهران دستگیر شدند. متهمان 2 مرد و زنی بودند که با یکدیگر خواهر و برادر هستند.

در میان تحقیقات جنایی از متهمان، قاتل و خواهرش بخاطر لباسی که به تن 2 دختر فراری بود با تحقیر و فحاشی به دختران تاختند. خواهر قاتل دختران فراری به 2 دختر فراری اعتراض و فحاشی می کرد که چرا لباس ها او را به تن کرده اند و این در حالی بود که زن جوان در ماجرای فجیع ترین جنایت دستگیر شده بود و به دنبال لباسش بود.

دقایقی بعد وقتی ماموران پلیس 2 متهم را آرام کردند ، قاتل و خواهرش بر سر قتل دختر فراری به شدت مشاجره کردند.

خواهر قاتل با فحش های رکیکی که به برادرش سر می داد خطاب به ماموران پلیس می گفت برادرم قاتل است من هیچ کاری در این جنایت انجام نداده ام.

ماموران پلیس با مشاوره های خود متهمان را آرام کردند و برای تحقیقات جنایی و بازجویی ها آنهارا آماده کردند.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس ویژه قتل متهمان و دختران فراری برای تحقیقات بیشتر به اداره 10 پلیس آگاهی قرار دادند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو