بهترین سریال‌ها در مورد مواد مخدر همانند سریال Narcos – بخش اول

بهترین سریال‌ها در مورد مواد مخدر همانند سریال Narcos – بخش اول


منبع: فوت و فن

112

1400/9/20

00:27


بهترین سریال‌ها در مورد مواد مخدر همانند سریال Narcos – بخش اول

افراد نسبت به اینکه دنیای مواد مخدر چطوری است، بسیار کنجکاو هستند و از همین رو، سریال‌های جذاب در این رابطه طرفداران بسیار زیادی بدست می‌آورند. سریال نارکس (Narcos) ثابت کرد که یک سریال بر اساس مافیای مواد مخدر می‌تواند به موفقیت بسیاری دست پیدا کند.

سریال نارکس در سه فصل خود دارای داستان جذاب بوده و نقش‌آفرینی بازیگران در آن واقعا خارق‌العاده بوده است. در سال ۲۰۱۸ میلادی، یک نسخه فرعی از این سریال ساخته شد. این سریال جدید تحت عنوان سریال “نارکس: مکزیک” بوده است. سریال نارکس: مکزیک به تازگی فصل سوم خود را عرضه کرده است. این فصل، آخرین فصل از این سریال بوده است. در این مطلب قرار است به معرفی بهترین سریال‌های در مورد مواد مخدر همانند سریال نارکس بپردازیم.

سریال قدرت (Power)

Power (2014–2020)

Power (2014–۲۰۲۰)

سریال قدرت به سرعت به محوبیت زیادی دست پیدا کرد و همانند سریال نارکس، ثابت نمود که سریال‌های مرتبط به مافیای مواد مخدر، از جمله سریال‌هایی هستند که مخاطبان بسیار زیادی در میان مردم دارند. این سریال از سال ۲۰۱۴ میلادی تا سال ۲۰۲۰ پخش می‌شده است. این سریال دارای داستان گیری است و دروغ‌ها و فریب‌هایی را نشان می‌دهد که روسای مافیای مواد مخدر برای مخفی نگه داشتن هویت خود بیان می‌کنند.

سریال قدرت روی یک ارباب مواد مخدر به نام جیمز سنت پاتریک تمرکز دارد. این سریال داستان او را دنبال می‌کند که سعی دارد تا از زندگی در دنیای جرم و جنایت خلاص شود. با وجود اینکه او در دنیای جرم و جنایت بسیار موفق بوده است اما سعی دارد تا به عنوان یک مالک باشگاه شبانه، یک زندگی قانونی برای خودش شکل دهد. اما اوضاع آن طور که باید، پیش نمی‌رود و این کار به سادگی قابل انجام نیست.

سریال نارکس: مکزیک (Narcos Mexico)

Narcos Mexico (2018–2021)

Narcos Mexico (2018–۲۰۲۱)

مطمئنا کسانی که از دیدن سریال نارکس لذت بردند، پس حتما از تماشای نسخه فرعی آن تحت عنوان نارکس: مکزیک بسیار به هیجان در خواهند آمد. این سریال در بسیاری از جهات، مشابه سریال اصلی است. برخی از قوی‌ترین کاراکترهای اصلی سریال نارکس: مکزیک همانند کاراکترهای سریال اصلی دلهره‌آور و خوفناک هستند. این سریال به بررسی رشد امپراتوری مواد مخدر در مکزیک می‌پردازد که یک درام سیاسی با لحظاتی پر از تنش است که شما را به یاد سریال اصلی نارکس خواهند انداخت. درون مایه و سبک مشابه بین این دو سریال باعث شده تا طرفداران سریال نارکس واقعا از دیدن این سریال نیز به همان اندازه لذت ببرند. با وجود تشابه‌های بسیار، تفاوت‌های کافی میان این دو سریال وجود دارند که باعث می‌شود تا از یکدیگر متمایز شوند.

سریال اربابان مواد مخدر (Drug Lords)

Drug Lords (2018– )

Drug Lords (2018– )

سریال اربابان مواد مخدر یک سریال مستند است و آن را با بسیاری از دیگر سریال‌های مرتبط با مواد مخدر، متفاوت کرده است. این سریال بر اساس واقعیت ساخته شده است و حقایق آن بیش از حد نمایشی نشده است. با این حال، در این سریال، علاوه بر بحث‌های آموزشی، صحنه‌های سرگرم‌کننده بسیاری وجود دارند. هر قسمت از سریال، به داستان یک ارباب مواد مخدر مشهور متفاوت می‌پردازد. مطمئنا طرفداران سریال نارکس از این سریال لذت خواهند برد چراکه یکی از قسمت‌های ابتدایی سریال اربابان مواد مخدر در مورد پابلو اسکوبار است.

سریال ال چاپو (El Chapo)

El Chapo (2017–2018)

El Chapo (2017–۲۰۱۸)

سریال ال چاپو داستان واکین گوزمن ملقب به ال چاپو را دنبال می‎کند. زندگی او در این سریال محصول سرویس آنلاین نتفلیکس به نمایش در آمده است. این سریال، یک اثر جذاب و گیرای دیگر است که ارتباط برقرار کردن با آن بسیار راحت است و علت آن این است که داستان آن بر اساس شخصیتی حقیقی است. داستان سریال به رشد ال چاپو در درون دنیای جرم و جنایت می‌پردازد و در نهایت، او موفق می‌شود تا خودش به یک ارباب تبدیل شود. او رهبر یکی از کارتل‌های اصلی بوده است و سریال ال چاپو به اینکه چطور او به قدرت رسیده، پرداخته است.

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

Peaky Blinders (2013– )

Peaky Blinders (2013– )

یکی دیگر از سریال‌هایی که از زندگی واقعی افراد حقیقی الهام گرفته شده است، سریال پیکی بلایندرز است. مطمئنا طرفداران سریال نارکس از تماشای سریال پیکی بلایندرز بسیار لذت خواهند برد. سریال پیکی بلایندرز، داستان خانواده شلبی را دنبال می‌کند که از طریق کارهای مختلف، امپراتوری خود را شکل داده‌اند و در زمینه‌هایی همچون مواد مخدر، الکل یا قمار فعالیت داشته‌اند. سریال پیکی بلایندرز واقعا گیرا و جذاب است. تامی شلبی سعی کرده تا این خانواده را به سمت رفاه سوق دهد اما آن‌ها باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند. از همین رو، در سریال پیکی بلایندرز، شخصیت‌های شرور جالب توجهی وجود دارند. گاهی اوقات، خانواده شلبی برای مقابله با آن‌ها باید از خشونت استفاده کند و همین، جذابیت سریال را دو چندان کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو