سرانجام قابلیت «لغو ارسال» به امکانات اصلی جیمیل اضافه شد

منبع: فوت و فن

73

1400/9/20

09:09


سرانجام قابلیت «لغو ارسال» به امکانات اصلی جیمیل اضافه شد

قابلیت Undo Send به مدت ۶ سال است که جزو قابلیتهای آزمایشی جیمیل است که برای فعال سازی آن کاربران باید به labs مراجعه می‌کردند. بخش labs  جیمیل مربوط به امکانات و کارایی‌هایی است که به صورت آزمایشی توسط تیم جیمیل یا دیگر کارکنان گوگل طراحی شده‌اند و برای آزمون نهایی در اختیار کاربران عادی قرار می‌گیرند. البته همیشه این قابلیتها به امکان دائمی و اصلی جیمیل تبدیل نمی‌شوند و به سرعت راهی دیار نیستی می‌شوند. اما قابلیت «لغو‌ ارسال» سالها در این برزخ باقی مانده بود.
 
این امکان به شما اجازه می‌دهد پس از زدن دکمه «ارسال» یا Send، در صورت پشیمانی از این کار، طی یک مدت زمان کوتاه چند تا چند ده ثانیه‌ای، فرصت داشته باشید تا جلوی ارسال ایمیل را بگیرید.  حتما برای شما هم زیاد پیش آمده که پس از ارسال تازه متوجه شده‌اید که کلماتی را اشتباه تایپ کرده‌اید یا اینکه موضوعی را کم و زیاد نوشته‌اید؛ خب، این یک امکان نجات دهنده در چنین مواقعی است.
 
البته این قابلیت از مارس ۲۰۰۹ تا کنون در محله labs جیمیل به زندگی برزخیش ادامه می‌داد. جایی که مخصوص آزمون قابلیتهای تازه جیمیل است.
 
اکنون این قابلیت به صورت دائمی جزو امکانات اصلی این سرویس ایمیل است که در بخش تنظیمات جیمیل در تب General قابل دسترسی است.

 
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو