تجربه حیرت‌انگیز زندگی در واقعیت مجازی

تجربه حیرت‌انگیز زندگی در واقعیت مجازی


منبع: فوت و فن

136

1400/9/20

09:22


تجربه حیرت‌انگیز زندگی در واقعیت مجازی

این روزها یکی از لذت‌بخش‌ترین سرگرمی‌ها فرار از دنیای بی‌رحم و نچسب واقعی است؛ انتخابی که با واقعیت مجازی جان می‌گیرد و این فناوری نوظهور با جلوه‌های وسوسه‌انگیزش جذاب‌تر از سرگرمی‌های دنیای واقعی می‌شود.

در ادامه، می‌توانید گوشه‌ای از جاذبه دنیای مجازی برای مردم را مشاهده کنید.

(شرح تصویر بالا) دندانپزشکی در حال استفاده از هدست واقعیت مجازی تصاویر دندان بیماری که با اشعه ایکس گرفته شده را به همراه اطلاعات جزیی دیگر نشان می‌دهد.

چند نفر از کارمندان در حال استفاده از یک برنامه سرگرم‌کننده با عنوان Trap Climbing در VR Zone Shinjuku که بزرگترین کلاس تسهیلات سرگرمی در ژاپن است.

کودکان در حال استفاده از عینک‌های Vive VR برند اچ تی سی و انجام بازی‌های واقعیت مجازی در اولین پارک واقعیت مجازی Viveland در تایپی تایوان

مردی در حال امتحان کردن محتوای واقعیت مجازی در نمایشگاه Content Tokyo در توکیوی ژاپن

عابری در حال تماشای بازیکن Hado Kart در توکیوی ژاپن. در Hado Kart، بازیکنان نمایشگرهای واقعیت مجازی به روی سر می‌گذارند و حسگرهایی را روی بازوهایشان می‌بندند که امواج نور ساطع می‌کند. بازکنان باید به سمت همدیگر توپ‌های انرژی را پرتاب کنند و در محیطی مجازی با هم به رقابت بپردازند.

بازدیدکنندگان سعی می‌کنند در نمایشگاه Animated Wonderworlds که در موزه طراحی زوریخ آلمان برگزار شده است کایت Birdly را به پرواز درآورند. این کایت تماماً با حرکات بدن کاربر کنترل می‌شود.

مردم در حال استفاده از دستگاه‌های واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ در زمان معرفی رسمی تلفن‌های هوشمند Samsung S7 و S7 edge در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ بارسلون اسپانیا

مشتریان تفنگ‌های اسباب‌بازی در دست گرفته و هدست‌های واقعیت مجازی روی سرشان گذاشته‌اند و در ژیانگ یانگ چین در یک اتاق بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی در حال بازی هستند.

مردم در حال تست کردن عینک‌های واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ بارسلون اسپانیا

مردی در حال تست کردن عینک‌های واقعیت مجازی Zeiss VR One در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ بارسلون اسپانیا

مردی در حال تست کردن هدست واقعیت مجازی Oculus و تجربه بازی تیراندازی در سیستم واقعیت مجازی Virtuix Omni در نمایشگاه CES لاس‌وگاس ۲۰۱۵ . با پوشیدن کفش‌هایی که مجهز به حسگرهای خاصی هستند فرد می‌تواند در بازی به شکل واقعی بدود.

بازدیدکننده‌ای در حال امتحان کردن عینک‌های واقعیت مجازی Vive VR در نمایشگاه سالانه کامپیوتر Computex سال ۲۰۱۶ در تایپی تایوان

مردم در حال استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی و نشستن در خودروی هوشمند fortwo cabrio قبل از همایش سالانه سهامداران دایملر در برلین آلمان

کارمندی در یک کابین خودرو مجهز به هدست واقعیت مجازی ساخت Segula Technologies در هشتاد و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در ژنو

نمای برجسته از کابین هواپیما بعد از برداشتن هدست واقعیت مجازی Vrvana در تورنتو

شرکت‌کنندگان در حال امتحان کردن هدست واقعیت مجازی Project Morpheus سونی در نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک ۲۰۱۴ در لس آنجلس که به E3 مشهور است.

پابلو هولکر در حال امتحان کردن یک سیستم واقعیت مجازی ساخت Neurable در نمایشگاه SIGGRAPH 2017 در لس آنجلس؛ این هدست به کاربر امکان کنترل شدن با افکار فرد را می‌دهد زیرا هدست EEG در محیط واقعیت مجازی قادر است افکار را به حرکت ترجمه کند.

مردی در حال راهنمایی دادن به زنی که در ۲۵ امین نمایشگاه Euskal Encounter یک هدست واقعیت مجازی زده است. در این رخداد ۴ روزه در باراکالدوی اسپانیا واقع در مرکز نمایشگاه بیلبائو بیش از ۵ هزار کامپیوتر از طریق اینترنت پرسرعت به هم متصل می‌شوند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو