قابلیت جدید اپلیکیشن مومنتز فیس‌بوک

منبع: فوت و فن

126

1400/9/20

09:35


قابلیت جدید اپلیکیشن مومنتز فیس‌بوک

اپلیکیشن مومنتز (Moments) فیس‌بوک که مختص به‌اشتراک‌گذاری عکس است، در ماه ژوئن ارائه شد. حالا این اپلیکیشن یک قابلیت جدید ویدئویی دارد. به‌روزرسانی جدید مومنتز باعث می‌شود این اپلیکیشن با استفاده از ۶ عکس‌ یا بیشتر یک مونتاژ ویدئویی به همراه آهنگ بسازد.

این اپلیکیشن قصد دارد تمام عکس‌هایی که روی گوشی شما وجود دارند؛ اما جذابیت خود را از دست داده‌اند، نجات دهد. مومنتز با استفاده از فناوری تشخیص چهره، تگ‌هایی را پیشنهاد می‌کند و به شما اجازه می‌دهد عکس‌های منتخب خود را با عکس‌های دوستان فیس‌بوکی خود هماهنگ کنید.

زمانی که به مومنتز اجازه دسترسی به عکس‌های روی گوشی خود را بدهید، چند ثانیه طول می‌کشد تا دوستان شما را شناسایی و تگ‌ها را به شما پیشنهاد دهد. شما می‌توانید گروهی از عکس‌هایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، ایجاد کرده و هر کسی را که دوست دارید برای به‌اشتراک‌گذاری انتخاب کنید. سپس مومنتز یک کولاژ با عکس‌های منتخب ایجاد کرده و یک آهنگ پس‌زمینه روی آن می‌گذارد.

شما می‌توانید از طریق تعویض عکس‌هایی که می‌خواهید در این ویدئو باشند، ویدئو را ویرایش کنید یا آهنگ پس‌زمینه را تغییر دهید. با این حال، ویرایش ویدئو در همین حد است. ظاهراً نمی‌توانید تغییرات دیگری مانند اضافه کردن فیلتر یا ویرایش عکس از داخل اپلیکیشن را انجام دهید. یک قابلیت دیگر که جایش در این اپلیکیشن خالی است، گزینه‌های مختلف برای به‌اشتراک‌گذاری است.
پس از اعمال تغییرات موردنظر خود، می‌توانید دوستان خود را تگ کنید و ویدئو را روی فیس‌بوک با آن‌ها به اشتراک بگذارید. علاوه بر قابلیت ویدئویی جدید، مومنتز چند به‌روزرسانی کوچک نیز دریافت کرده است. شما می‌توانید مومنتز مختص خود را از اول بسازید، روند آپلود عکس‌ها را ببینید و از این اپلیکیشن به ۳۴ زبان مختلف استفاده کنید. نسخه جدید مومنتز در اپ‌استور و گوگل‌پلی ارائه شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو