بهترین سریال‌ها در مورد مواد مخدر همانند سریال Narcos – بخش دوم

بهترین سریال‌ها در مورد مواد مخدر همانند سریال Narcos – بخش دوم


منبع: فوت و فن

132

1400/9/20

15:12


بهترین سریال‌ها در مورد مواد مخدر همانند سریال Narcos – بخش دوم

افراد نسبت به اینکه دنیای مواد مخدر چطوری است، بسیار کنجکاو هستند و از همین رو، سریال‌های جذاب در این رابطه طرفداران بسیار زیادی بدست می‌آورند. سریال نارکس (Narcos) ثابت کرد که یک سریال بر اساس مافیای مواد مخدر می‌تواند به موفقیت بسیاری دست پیدا کند.

سریال نارکس در سه فصل خود دارای داستان جذاب بوده و نقش‌آفرینی بازیگران در آن واقعا خارق‌العاده بوده است. در سال ۲۰۱۸ میلادی، یک نسخه فرعی از این سریال ساخته شد. این سریال جدید تحت عنوان سریال “نارکس: مکزیک” بوده است. سریال نارکس: مکزیک به تازگی فصل سوم خود را عرضه کرده است. این فصل، آخرین فصل از این سریال بوده است. در این مطلب قرار است به معرفی بهترین سریال‌های در مورد مواد مخدر همانند سریال نارکس بپردازیم.

سریال پسر برتر (Top Boy)

Top Boy (2011– )

Top Boy (2011– )

سریال پسر برتر در ابتدا برای دو فصل پخش شده بود اما بعدا در سال ۲۰۱۹ میلادی بار دیگر احیا شد. این سریال، در مورد گروه‌های گنگستری مواد مخدر است که در شهر لندن با یکدیگر رقابت می‌کنند. این سریال همانند دیگر سریال‌های این ژانر، دارای زرق و برق نیست. در عوض، سریال گیرا و صادقانه است که حسی از واقع‌گرایانه بودن را ارائه می‌کند.

دو فصل ابتدایی سریال پسر برتر تحت عنوان Top Boy: Summerhouse منتشر شده و فصل سوم آن فقط با عنوان پسر برتر شناخته می‌شود. این سریال، سرشار از خشونت، احساسات و درام است که اهمیت داشتن قدرت و برتر بودن در درون دنیای مواد مخدر را نشان می‌دهد. این سریال مطمئنا سریالی است که طرفداران سریال نارکس از آن لذت خواهند برد.

سریال علف (Weeds)

Weeds (2005–2012)

Weeds (2005–۲۰۱۲)

سریال علف، با دیگر سریال‌های جنایی بسیار متفاوت است و به همین دلیل، این سریال بسیار محبوب شده است. این سریال داستان یک بیوه را بازگو می‌کند که همانند یک شهروند معمولی به نظر می‌رسد. او برای بدست آوردن پول برای تامین مخارج خانواده‌اش، شروع به فروش ماریجوآنا می‌کند و همین، او را به درون دنیای مواد مخدر می‌کشاند.

این سریال، اثری کمدی تلخ است و دارای لحظات سرگرم‌کننده بسیاری است. علاوه بر این، جذابیت خاصی دارد و تفاوت آن نسبت به دیگر سریال‌ها جنایی سبب شده تا بیشتر سرگرم‌کننده باشد. این سریال در مورد شخصی است که سعی دارد تا امپراتوری مواد مخدر خودش را بسازد. سریال علف ترکیب بسیر خوبی از ژانرها است که به موفقیت آن بسیار کمک کرده است.

سریال اوزارک (Ozark)

Ozark (2017– )

Ozark (2017– )

سریال اوزارک ثابت کرده که از زمان پخش اولین فصل خود، یک سریال فوق‌العاده محبوب است. بخش اعظمی از این سریال را پویایی‌های درون خانواده تشکیل داده است. این سریال رویکرد متفاوتی نسبت به دنیای مواد مخدر دارد. سریال اوزارک روی بخش مالی مسئله تمرکز داشته است و نشان داده که پولشویی باعث شده تا این جرم ناشناخته باقی بماند.

با گذشت زمان بیشتر، خانواده بایرد بیشتر در درون دنیای جرم و جنایت غرق می‌شوند. سریال اوزارک با نقش‌آفرینی فوق‌العاده‌ای از سوی بازیگران خود است و در بسیاری از موارد، جیسون بیتمن (Jason Bateman) یک نقش‎آفرینی ماندگار را ارائه داده است. این سریال در هر قسمت خود از آغاز تا پایان، هیجان‌انگیز است و همیشه توجه مخاطبان را به خود جذب می‌کند.

سریال ملکه جنوب (Queen Of The South)

Queen Of The South (2016–2021)

Queen Of The South (2016–۲۰۲۱)

در سریال ملکه جنوب، داستان تریسا دنبال می‌شود. اکثر مردم زمانی که شوهرشان توسط یک رهبر کارتل کشته می‌شوند، سعی می‌کنند تا جای ممکن از آن‌ها دور شوند اما تریسا این کار را نکرده است. او تصمیم می‌گیرد تا در جهتی کاملا مخالف حرکت کند. او به ایالات متحده آمریکا می‌آید تا خودش تبدیل به یک رئیس مافیای مواد مخدر شود.

او می‌خواهد تا قدرت و کنترل بیشتری بدست بیاورد و انتقام مرگ شوهرش را بگیرد. سریال ملکه جنوب دارای پیچش جالب توجهی در این ژانر است و نشان دادن تلاش تریسا برای بدست آوردن قدرت در درون دنیای مواد مخدر، کمک کرده تا داستان سریال قانع‎‌کننده و جذاب باشد.

سریال بریکینگ بد (Breaking Bad)

Breaking Bad (2008–2013)

Breaking Bad (2008–۲۰۱۳)

یکی از برترین و تحسین‌شده‌ترین سریال‌ها در مورد مواد مخدر و مافیای آن، سریال بریکینگ بد است. این سریال، واقعا از لحاظ بررسی دنیای مواد مخدر، خلق ضدقهرمان‌ها و داشتن کاراکترهای قانع‌کننده واقعا برجسته است.

این سریال عمدتا روی شخصیت والتر وایت و جسی پینکمن تمرکز دارد که به دنبال آن هستند تا مواد شیشه تولید کنند و به فروش برسانند. با این حال، آن‌ها در درون دنیای مواد مخدر رشد می‌کنند و به سرعت، به مشکلات متعددی را روسای مواد مخدر برخورد می‌کنند. سریال بریکینگ بد، اغلب اوقات به عنوان یکی از برترین سریال‌های تاریخ شناخته می‌شود. سریال بریکینگ بد در زمان پخش خود به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرده بود. این سریال از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ میلادی پخش می‌شده است. با وجود گذشت زمان زیادی از پایان این سریال، از بریکینگ بد به عنوان برترین سریال‌ها در این ژانر یاد می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو