خرید اقساطی گوشی | موتور سیکلت اقساطی | یخچال اقساطی

منبع: روزیاتو

67

1400/9/20

15:45


خرید اقساطی گوشی | موتور سیکلت اقساطی | یخچال اقساطی

خرید اقساطی گوشی | موتور سیکلت اقساطی | یخچال اقساطی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خریداران و فروشندگانی که خرید و فروش اقساطی را به عنوان بخشی از برنامه های مالی خود در نظر گرفته اند، در حقیقت روشی هوشمندانه را برای خرید و فروش برگزیده اند. از مزایای اصلی خرید و فروش اقساطی برای فروشندگان، می توان به افزایش فروش سریع و آسان ، رسیدن به درآمد و سود بالاتر و … اشاره کرد. شما فکر می کنید خرید اقساطی گوشی، خرید موتور سیکلت اقساطی، خرید یخچال اقساطی و به طور کلی خرید هر نوع کالا یا خدمات برای خریداران چه مزایایی به همراه دارد؟ لطفا با ما همراه باشید، ما مطالب مهمی را در این زمینه مطرح خواهیم کرد.

مزیت های خرید اقساطی برای خریداران

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در مسائل مالی و اقتصادی خود بسیار آینده نگر  و محافظه کار می باشید، پس خرید اقساطی برای شما یکی از بهترین گزینه های ممکن است و از این طریق شما می توانید بسیار دقیق و برنامه ریزی شده خرید کنید؛ خرید اقساطی برای این دسته از خریداران مزیت های بیشتری به همراه دارد که دو مورد از مهم ترین مزیت های آن عبارتست از :

  • خرید آنی در زمان نیاز
  • عدم نیاز به پرداخت بخش قابل توجهی از پس انداز برای خرید

خریداران و فروشندگانی که خرید و فروش اقساطی را به عنوان بخشی از برنامه های مالی خود در نظر گرفته اند، در حقیقت روشی هوشمندانه

به این ترتیب لازم نیست برای در اختیار داشتن هر نوع کالا یا استفاده از هر نوع خدمات ابتدا هزینه ی آن را به طور کامل تهیه کنید و زمان را از دست بدهید، بلکه هر زمان اراده کنید آن کالا را در اختیار خواهید داشت و از هرگونه خدمات مورد نیاز خود بهره مند خواهید شد.

اما روش های مختلفی برای خرید اقساطی وجود دارد. شما کدام روش را ترجیح می دهید؟ آیا با خرید از طریق کارت اعتباری موافق هستید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید اقساطی گوشی با کارت اعتباری

خوشبختانه در سال های اخیر کارت های اعتباری در کشور ما مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است؛ همچنین بانک ها، موسسات مالی و شرکت های زیادی هستند که صادر کننده انواع کارت های اعتباری می باشند. به همین دلیل انتخاب یک شرکت یا موسسه مناسب برای دریافت کارت اعتباری قدری مشکل شده است. شما برای خرید اقساطی گوشی با کارت اعتباری کدام بانک یا شرکت را انتخاب می کنید؟ اصلا آیا می دانید چه فاکتورهایی در این زمینه اهمیت پیدا می کند؟

خرید موتور سیکلت اقساطی

یکی از وسایل حمل و نقل شهری که افراد زیادی با هر بودجه ای می توانند آن را تهیه کرده و از آن استفاده کنند؛ موتورسیکلت است. موتورسیکلت با توجه به برند و کاربری آن قیمت های متفاوتی دارد.

نکته مهم آن است که شما به چه هدفی آن را انتخاب می کنید؟ آیا می خواهید پیک موتوری شوید؟ در مسابقات موتورسواری شرکت کنید؟ به علت شلوغی و ترافیک ترجیح می دهید به جای استفاده از خودرو شخصی؛ از موتور سیکلت استفاده کنید؟ با هر هدفی که مد نظرتان است؛ می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید.

اما اگر قیمت بالای موتور سیکلت ها باعث می شود که از خرید موتور دلخواه خود صرفنظر کنید؛ ما به شما خرید موتور سیکلت اقساطی را پیشنهاد می کنیم. تنها لازم است با توجه به هدف خود؛ خرید کنید و هزینه آن را به جای پرداخت نقدی، به صورت اقساطی بپردازید.

اینگونه علاوه بر اینکه خیلی سریع تر خرید خود را انجام داده اید و به کالای مورد نیازتان دسترسی پیدا کرده اید؛ از نظر مالی نیز فشاری به شما وارد نمی شود و می توانید با پرداخت کارمزدی منطقی هزینه را طی چند ماه پرداخت کنید.

خریداران و فروشندگانی که خرید و فروش اقساطی را به عنوان بخشی از برنامه های مالی خود در نظر گرفته اند، در حقیقت روشی هوشمندانه

در بخش بعدی ما به شما یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات خرید اقساطی و صادر کننده کارت اعتباری را معرفی خواهیم کرد و با ذکر ویژگی های آن، شما را با فاکتورهای مهم برای انتخاب یک شرکت مطمئن صادر کننده کارت اعتباری آشنا خواهیم کرد.

قسطا ، پیشرو در صنعت لندتک

قبل از اینکه قسطا را به شما معرفی کنیم، باید بگوئیم که شما می توانید خرید اقساطی هر نوع کالا از جمله خرید اقساطی گوشی، موتور سیکلت اقساطی، یخچال اقساطی و … را از طریق قسطا انجام دهید. همچنین می توانید از هر نوع خدمات در سراسر کشور به صورت اقساطی استفاده کنید.

قسطا یکی از فعالان صنعت لندتک در ایران است و به متقاضیان دریافت وام و تسهیلات، با شرایطی بسیار مطلوب امتیازدهی می کند، بدون نیاز به ضامن. در واقع شما از طریق قسطا می توانید وام الکترونیکی بدون ضامن دریافت کنید و این امتیاز در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مهم ترین ویژگی ها و مزایای قسطا

در این بخش از مقاله ما به مواردی اشاره کرده ایم که در انتخاب یک شرکت صادر کننده کارت اعتباری بسیار مهم هستند و خوشبختانه قسطا از این ویژگی ها برخوردار است.

  • اعطای امتیاز بدون ضامن : قسطا از طریق سیستم اعتبارسنجی، اعتبار کاربران را بررسی کرده و در صورت تائید، برای آن ها امتیاز در نظر می گیرد.
  • نرخ سود بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت، حداقل میزان ممکن می باشد.
  • شرایط پرداخت اقساط ماهیانه در قسطا بسیار انعطاف پذیر، مطلوب و متناسب با شرایط متقاضیان است.
  • با قسطا کارت شما می توانید از هر فروشگاه فیزیکی در سراسر کشور خرید کنید و محدود به خرید از فروشگاه های خاص نمی باشید.
  • برای دریافت قسطا کارت در هیچ کدام از مراحل، نیاز به مراجعه حضوری نیست و تمامی مراحل ثبت سفارش تا دریافت کارت اعتباری به صورت آنلاین قابل انجام است.

کلام پایانی

به ذکر توضیحاتی در مورد مزیت های خرید اقساطی برای خریداران و فروشندگان به همراه راهنمایی های لازم برای خرید اقساطی گوشی، موتور سیکلت اقساطی، یخچال اقساطی و … از طریق قسطا پرداختیم.

خرید اقساطی گوشی، موتورسیکلت اقساطی، یخچال اقساطی و سایر لوازم خانگی به واسطه ی قسطا برای شما عزیزان به راحتی امکان پذیر است؛ کافیست به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما می توانید کلیه ی شرایط مربوط به دریافت قسطا کارت را در سایت قسطا مشاهده کنید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو