تصویرِ میلیاردر ژاپنی از فضا

منبع: برترین ها

82

1400/9/20

17:19


"یوساکو مائه‌زاوا"(Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی که هفته گذشته سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفت، تصاویری از ایستگاه فضایی بین‌المللی ارسال کرده است.

ایسنا: "یوساکو مائه‌زاوا"(Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی که هفته گذشته سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفت، تصاویری از ایستگاه فضایی بین‌المللی ارسال کرده است.

 "یوساکو مائه‌زاوا"(Yusaku Maezawa) میلیاردر ژاپنی هفته گذشته به همراه "یوزو هیرانو"(Yozo Hirano)، تهیه کننده فیلم و "الکساندر میسورکین"(Alexander Misurkin) فضانورد روسی سوار بر موشک سایوز روسیه به فضا رفتند.

این میلیاردر ژاپنی چهارشنبه هفته گذشته برای یک سفر ۱۲ روزه به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) رفت و اظهار کرده قصد دارد در این مدت ۱۰۰ کار از جمله بازی بدمینتون را در فضا انجام دهد.

ایندین اکسپرس درباره این فرد نوشت: "یوساکو مائه‌زاوا" ۴۶ساله، بنیانگذار شرکت خرده فروشی آنلاین Zozo است. "یوساکو مائه‌زاوا" همچنین آرزو دارد در سال ۲۰۲۳ با همکاری شرکت اسپیس ایکس سفری به ماه نیز داشته باشد. در سال ۲۰۱۸، ایلان ماسک اعلام کرد که شرکت اسپیس ایکس او را به عنوان اولین مشتری خصوصی خود به ماه خواهد فرستاد. او قصد دارد هشت نفر را برای ماموریت سال ۲۰۲۳ همراه خود به ماه ببرد.

حال او پس از رسیدن به فضا تصویر زیر را در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرد.

او با انتشار تصویر فوق نوشت: سلام از فضا

تصویرِ میلیاردر ژاپنی از فضا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو