با وجود اهمیت خوراک و کیفیت آن در سبک زندگی، بسیاری از ما از آن غافل شده‌ایم. بیش از هر عامل دیگر، تراکم کارها و خستگی ناشی از انجام همزمان چندین کار، ما را از توجه به خورا‌ک‌مان باز داشته است.

شاید شما نیز از افرادی هستید که این مسئله باعث نگرانی‌تان نسبت به سطح سلامت و بهره‌وری‌تان شده است. در این صورت، خدمات سرویس آنلاین غذا از اسنپ بهترین راه‌حل خواهد بود.

سفارش شبانه روزی غذا از نزدیک‌ترین رستوران‌ها، امکان بهره‌مندی از غذای مورد علاقه‌تان در اغلب اوقات را فراهم کرده است. اما چگونه می‌توان از این قابلیت استفاده کرد و دسترسی آن به چه صورت است؟

اسنپ اپلیکیشنی برای همه نیازهای روزانه

نام اسنپ بیش از هر چیز یادآور درخواست آنلاین تاکسی است. اپلیکیشنی با لوگوی سبز رنگ که احتمالاً روی تلفن همراه بسیاری از ما نصب شده است. اما درخواست تاکسی همۀ چیزی نیست که در این نرم‌افزار نهادینه شده است. با ورود به سوپراپ اسنپ، شاهد آیکون‌های متنوعی هستیم.

از درخواست تاکسی تا کرایۀ وانت، اسباب‌کشی، خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما، پروازهای داخلی و خارجی، مشاورۀ پزشکی، پیک موتوری و بسیاری قابلیت‌های دیگر در این سوپراپلیکیشن معتبر ایرانی وجود دارند. برای تهیۀ غذا از نزدیک‌ترین رستوران‌ها به محل کار یا سکونت، کافیست روی آیکون غذا در این برنامه کلیک کنید.

سفارش آنلاین و شبانه روزی غذا با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، همواره برای تأمین غذای همشهریان حاضر است. مزیت این امر در تعیین موقعیت جغرافیایی و یافتن نزدیک‌ترین رستوران‌ها، کافه‌ها و غذاخوری‌هاست. بدین ترتیب می‌توان اطمینان داشت که غذایی تازه، داغ و لذیذ را در محل دریافت خواهید کرد.

این قابلیت وجود دارد که غذای مورد علاقه یا رستورانی خاص را انتخاب کنید. بدین ترتیب با فهرستی از عناوین سفارشی روبرو خواهید شد. این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید روند انتخاب و سفارش غذا را در سریع‌ترین زمان ممکن طی کنید. تمام مراحل ثبت سفارش و پرداخت به صورت اینترنتی صورت می‌گیرند. عملیات تحویل غذا به پیک تا دریافت آن نیز همراه با ارائۀ جزئیات دقیق از موقعیت آن است. 

سفارش آنلاین و شبانه روزی غذا؛ موجبات خیالی آسوده!

سفارش آنلاین غذا شبانه روزی و ۲۴ ساعته از اسنپ، سوپراپلیکیشن اسنپ رستوران‌های طرف قرارداد خود را با دقت کامل و در نظر داشتن استانداردهای سختگیرانه انتخاب می‌کند. کیفیت غذا، وضعیت بهداشتی رستوران و خدمۀ آن، سرویس حمل‌ونقل و پیک، اعتبارسنجی و بسیاری موارد دیگر به عنوان فاکتورهای همکاری اسنپ در نظر گرفته شده‌اند. بدین ترتیب خیال‌مان راحت است که همشهریان، غذایی با کیفیت و عالی را از بهترین رستوران‌های مجاور خود دریافت می‌کنند.

سیستم پرداخت وجه با همکاری بانک‌ها و سامانه‌های پرداخت صورت می‌گیرند. تمام اطلاعات کاربران محفوظ بوده و سوابق سفارشات به عنوان منبعی برای ارائۀ خدمات بهتر به مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشتریان می‌توانند با افزودن رستوران‌ها به فهرست مورد علاقۀ خود، از انواع تخفیف‌های آن‌ها اطلاع یابند.

همچنین قابلیت فیلتر کردن رستوران‌ها بر اساس سلایق یا دسته‌بندی غذایی نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید همواره غذایی مطلوب و باکیفیت را از رستوران‌ها، کافه‌ها و سالن‌های غذاخوری مورد علاقه‌تان دریافت کنید، اسنپ بهترین گزینه است. تیم پشتیانی 24 ساعتۀ اسنپ در کنار مشتریان است. رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مشتریان عزیز، اولویت اصلی تیم اسنپ است. 

خرید آنلاین غذا بدون هزینۀ اضافه

خرید غذا از اسنپ مشمول هیچ هزینۀ مازادی نخواهد بود. همۀ مبلغی که برای خرید غذا از رستوران‌های مورد علاقۀ خود می‌پردازید به همان قیمت همیشگی هستند. تنها با این تفاوت که دیگر نیازی به بیرون رفتن از محل سکونت یا کار خود ندارید. تنها با چند کلیک، سفارش خود را انجام دهید و تازگی غذای محبوب خود را در سریع‌ترین زمان بچشید. حتی می‌توانید از انواع امتیازات، تخفیف‌ها و جوایز اسنپ کلاب نیز به منظور پرداخت هزینۀ کمتر بهره‌مند شوید. 

نکتۀ دیگر این است که مشتریان می‌توانند هزینۀ غذا را به صورت حضوری، اعتباری و آنلاین پرداخت نمایند. به این ترتیب دیگر جای نگرانی برای اختلالات شبکۀ بانکی نیز وجود ندارد. می‌توانید غذای خود را درب منزل تحویل گرفته و مبلغ آن را به رانندۀ پیک تحویل دهید. همچنین که امکان سفارش انواع غذا، شیرینی، نان، بستنی، محصولات پروتئینی، کیک، شیرینی و انواع نوشیدنی وجود دارد. 

انواع غذاهای ایرانی، لبنانی، ترکی، ایتالیایی و هندی در منوی رستوران‌های مختلف یافت می‌شوند. دسته‌بندی مورد پسند خود را انجام داده، رستوران مورد علاقه‌تان را یافته و غذای محبوب خود را سفارش دهید. فست فود یا غذای خانگی، پیتزا یا غذای سنتی، سالاد یا استیک فرقی نمی‌کند. با اپلیکیشن سفارش غذا اسنپ دست‌تان برای همۀ این موارد باز است. انتخاب آزاد با شما و خدمت صادقانه از ماست.