سخنان توهین آمیز حسن عباسی درباره مردم چین و آمریکا + ویدئو

منبع: روزیاتو

119

1400/9/21

13:05


سخنان توهین آمیز حسن عباسی درباره مردم چین و آمریکا + ویدئو

سخنان توهین آمیز حسن عباسی درباره مردم چین و آمریکا + ویدئو

حسن عباسی ، تئوریسین اصولگرا که با اظهارنظرهای جنجالی خود شناخته می شود، این بار به مردم برخی کشورها از جمله آمریکا، اروپا و چین حمله کرده است.

او در بخشی از سخنان عجیب حسن خود در جمع دانشجویان گفته است: «خدایا تو به جز مردم ایران چه کسی را داری؟ ۳۰۰ میلیون آمریکایی عوضی را داری؟ خدایا ۴۰۰ میلیون اروپایی عوضی را داری؟ ۱ میلیارد چینی خفاش خور را داری؟ خدایا تو به جز مردم ایران که عبودیتت را پذیرفته باشند چه کسی را داری؟»

این صحبت های حسن عباسی بازتاب زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشته است.

وبسایت خبری عصر ایران در واکنش به اظهارات جنجالی عباسی نوشت:

حسن عباسی که هر از گاهی با سخنان عجیب و غریب و نسجیده اش، جنجالی می شود این بار خطاب به خدا گفت که آیا جز مردم ایران کسی را داری؟!

در فیلمی که اخیراً از وی منتشر شده است، چنین می گوید: »«خدایا این مردم غیر از تو هیچکس رو ندارن، تکیه‌شون نه به آمریکاست، نه به اروپا، نه به چین، نه به روسیه، نه به ژاپن و نه به هیچکس دیگه، اینها فقط تو رو دارن، فقط شعارشون اینه که الله اکبر،تو فقط مقام کبریایی، شعارشون اینه که ” لا اله” نیست هیچ الهه‌ای الا تو، خدا اینا غیر از تو کسی رو ندارن، ببینم تو هم غیر از اینها کسی رو داری؟ خدایا تو غیر از مردم ایران کی رو داری؟ ۳۳۰ میلیون آمریکایی عوضی رو داری؟ خدایا تو ۴۰۰ میلیون اروپایی عوضی رو داری؟ خدایا تو یک میلیارد چینی خفاش خور رو داری؟ کی رو داری که عبودیت تو رو پذیرفته باشن؟ اینها غیر از تو کسی رو ندارن، تو هم غیر از اینها کسی رو نداری.»

البته معلوم نیست خدای حسن عباسی کیست که جز مردم ایران کسی ندارد و الا خدایی که ما می شناسیم، خدای همه جهانیان است و همه جهانیان نیز مخلوق اویند و او، غنی و بی نیاز از همگان است.

این که حسن عباسی تصور می کند جز مردم ایران کسی عبودیت خدا را نپذیرفته است، نشان از فقر شناختی او نسبت به جهانی است که میلیاردها موحد و خدا پرست را در قالب ادیان مختلف در خود جای داده است.

سخنان حسن عباسی به قدری پست و حاوی توهین به خدا و خلق خداست که واقعاً ارزش ندارد بیش از این بدان بپردازیم جز این که به درگاه الهی تضرع کنیم: “پروردگارا! به تو پناه می آوریم از این تفکرات خطرناکی که در جامعه ما وجود دارد؛ خودت بر ما رحم کن که واقعاً جز تو کسی را نداریم.”

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو