ویدئو پرژکتور اندرویدی و مزایای آن

منبع: فوت و فن

108

1400/9/21

13:07


ویدئو پرژکتور اندرویدی و مزایای آن

ویدئو پرژکتور ها از وسیله های بسیار کاربردی است که در بخش های آموزشی، خانگی ، محیط های کاری و… از آن استفاده می شود. ویدئو پرژکتور از دستگاه هایی است که برای به اشتراک گذاری اطلاعات و تصویر و ویدئو و سایر فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد. ویدئو پرژکتور ها می توانند اطلاعات ورودی را از دستگاه هایی مانند دوربین، کامپیوتر، تلویزیون، ویدئو ، انواع پلیر ها و… دریافت کرده و این اطلاعات را به صورت بزرگنمایی شده بر روی پرده یا حتی دیوار به نمایش درآورند.

در گذشته ویدئو پرژکتور ها کمتر مورد استفاده قرار می گرفتند و در مدل های بسیار کمی به تولید می رسیدند که با توجه به قیمت بالای آن ها ، تنها در بخش های آموزشی و سالن ها به چشم می خوردند اما امروزه این دستگاه در انواع متنوعی ازجمله ویدئو پروژکتور اندرویدی، ویدئو پرژکتورجیبی، مینی ویدئو پرژکتور و… به تولید رسیده است که کاربرد آسانی داشته و دارای امکانات بسیار خوبی نیز می باشد. امروزه ویدئو پرژکتور ها قیمت بسیار مناسبی دارند و افراد زیادی برای برگزاری همایش ها ، جلسات کاری و آموزشی و یا حتی در خانه برای مشاهده فیلم و تصاویر و… از آن بهره می برند.

ویدئو پروژکتور نی زا

خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان

فروشگاه نیزار کالا یکی از مراکز فروش انواع ویدئو پرژکتور ها از جمله ویدئو پروژکتور اندرویدی می باشد که این دستگاه را با بهترین قیمت عرضه می کند و علاقه مندان به خرید می توانند ویدئو پرژکتور مورد نظر خود را به راحتی و به صوت اینترنتی خریداری نمایند. برای خرید از مراکز اینترنتی ، نیاز به اعتماد به فروشنده بوده و مراکز معتبری همچون نیزار کالا در طی سال ها فعالیت صادقانه ی خود ، مورد اطمینان برای مشتریان قرار گرفته اند و محصولات باکیفیت را با خدمات دهی عالی به آن ها عرضه کرده اند. محصولات نیزار کالا به دلیل عرضه ی مستقیم بسیار ارزان تر از سایر فروشگاه ها و به قیمت تولیدی است.

انواع ویدئو پروژکتور ها

ویدئو پرژکتور ها دارای انواع بسیار زیادی هستند که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از :

  • ویدئو پرژکتور جیبی یا پیکو
  • ویدئو پرژکتور خانگی
  • ویدئو پرژکتور چند رسانه ای

ویدئو پرژکتور جیبی یا پیکو : ویدئو پروژکتور های جیبی از انواع ویدئو پروژکتور های پر فروش است که دارای تکنولوژی جدید بوده و با توجه به نام آن ، در اندازه های کوچک و جیبی هستند که حمل آن به مکان های مختلف ، به راحتی امکان پذیر است. برخی از انواع این دستگاه در نوع ویدئو پروژکتور اندرویدی بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد. ویدئو پروژکتور اندرویدی جیبی برای افرادی که می خواهند آن را به کلاس ها و جلسات ببرند ، بسیار مناسب است بنابراین اگر وزن و حجم این دستگاه برایتان اهمیت دارد ، می توانید ویدئو پروژکتور جیبی را تهیه کنید.

ویدئو پروژکتور خانگی : ویدئو پروژکتور خانگی از انواع رایج این دستگاه به شمار می رود که در منازل برای پخش تصاویر، ویدئو و بازی ها و… استفاده می شود که امروزه افراد زیادی ویدئو پروژکتور خانگی را مورد استفاده قرار می دهند. این نوع از ویدئو پروژکتور ها دارای کنتراست بالایی بوده وکیفیت تصاویر در آن نیز مطلوب است و شما برای ایجاد هیجان بالا در منازل و برای دوره همی ها و مشاهده تصاویر و… از آن بهره ببرید.

ویدئو پروژکتور چند رسانه ای: ویدئو پروژکتور چند رسانه ای از انواع دیگر ویدئو پروژکتور های بسیار پر کاربرد است که با استفاده از آن می توان فایل های مختلف را مشاهده کرد و در واقع برای تمامی فایل های ورودی از آن استفاده می شود که از کامل ترین انواع این دستگاه به شمار می رود. برای مشاهده انواع کلیپ های ویدئویی، تصویر، ویدئو و اسلاید و فایل های مختلف می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی به صورت اینترنتی

فروشگاه نیزار کالا از ارائه دهندگان انواع دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشد که این دستگاه را در انواع بسیار جدید و کاربردی به شما ارائه می کند. با مراجعه به سایت نیزار کالا ، می توانید انواع ویدئو پروژکتور ها از جمله ویدئو پروژکتور اندرویدی را در بالاترین سطح کیفی خریداری نمیاید. نیزار کالا در جهت خدمات دهی بهتر و آسان تر به مشتریانش ، فروشگاه اینترنتی را در نظر گرفته است و می تواند محصولاتش را به سراسر کشور اسال نماید. اگر شما قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید بی شک این مجموعه بهترین گزینه و قابل اعتماد ترین فروشگاه خواهد بود.

 ویدئو پروژکتور نی زا

موارد مهم در خرید ویدئو پروژکتور

در خرید انواع ویدئو پرژکتور از جمله ویدئو پروژکتور اندرویدی باید به موارد زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید این دستگاه را در نوع مناسب با کاربرد مورد نظرتان تهیه کنید که در ادامه به ۵ تا از مهم ترین آن ها می پردازیم:

  1. شدت روشنایی

شدت روشنایی از موارد مهم در خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی می باشد که در خرید باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. شدت روشنایی هر چه بالاتر باشد، بهتر است. این میزان که با انسی لومن Ansi lumens  سنجیده می شود که هر چه بیشتر باشد ، می توان از آن در محیط های روشن تر نیز استفاده کرد.

  1. رزولوشن تصویر

رزولوشن تصویر از دیگر موارد مهم در خرید است که حائز اهمیت بوده و به صورت XGA ،HD  یا WX و  FULL HD در نظر گرفته شده است و در واقع هرچه رزولوشن تصویر بالاتر باشد، تصویر ایجاد شده دارای کیفیت و اندازه ی بالاتری می باشد.

  1. کنتراست یا شفافیت تصویر

کنتراست تصاویر در خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی باید حتما در نظر گرفته شود زیرا هر چه مقدار کنتراست بالاتر باشد تفاوت بین روشن ترین نقطه تا تیره ترین نقطه در تصاویر بیشتر بوده و در نتیجه تصاویر واضح تر خواهد بود.

  1. نسبت طول و عرض تصویر

این نسبت به صورت دو مقدار بوده که ۴:۳  و ۱۶:۹ می باشد که سایز اول برای تلویزیون های قدیمی بوده و به صورت مربع می باشد و اما میزان دوم برای حالت کشیده و مستطیل شکل می باشد.

  1. اتصالات ویدئوپروژکتور

اتصالات ویدئو پروژکتور ها بسیار مهم است، که به طور کلی تمامی انواع  ویدئو پروژکتور ها از جمله ویدئو پروژکتور اندرویدی دارای پورت HDMI  می باشد و این پورت برای کامپیوتر ها و ویدئو ها بسیار کربردی بوده و بسیار مهم است این پورت وجود داشته باشد اما در برخی از انواع ویدئو پروژکتور ها از اتصال بیسیم استفاده می شود. همچنین VGA  یا همان آنالوگ در برخی از انواع دیگر این وسیله در نظر گرفته شده است.

 ویدئو پروژکتور نی زا

فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی در کیفیت بالا

 فروشگاه نیزار کالا انواع ویدئو پروژکتور از جمله ویدئو پروژکتور اندرویدی را در کیفیت های بسیار عالی به فروش می رساند. محصولات این مجموعه ی معتبر و خوشنام شامل انواع ویدئو پروژکتور ها از جمله ویدئو پروژکتور اندرویدی ، ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور مینی و سایر انواع می باشد که با توجه به تنوع کالا ها در نیزار کالا ، شما با مراجعه به سایت این مرکز می توانید مدل دلخواه را به راحتی بیابید و آن را خریداری نمایید. انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی از محصولات بسیار پر طرفدار نیزار کالا بوده و با قمیت بسیار مناسب به شما ارائه داده می شود که دارای تمامی امکانات لازم بوده و در قیمت های متنوع برای شما در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید.

https://nizakala.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو