واکنش به فیلم درگیری ماموران و راننده کامیون

منبع: برترین ها

131

1400/9/21

17:22


به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری میان دو مامور پلیس راهور و راننده یک کامیون که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

ایسنا: به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری میان دو مامور پلیس راهور و راننده یک کامیون که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

سرهنگ عین‌اله جهانی در این‌خصوص گفت:‌ ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از درگیری میان دو مامور پلیس با راننده یک کامیون منتشر شد که متعلق به حدود دو ماه پیش است.

واکنش به فیلم درگیری ماموران و راننده کامیون

وی در توضیح چرایی وقوع این ماجرا گفت:‌ برابر مستندات ما حدود دو ماه پیش و حوالی ساعت 16:30 بعد از ظهر راننده یک دستگاه کامیون بنز نارنجی رنگ در حال حرکت به مقصد تهران بود که در اتوبان ساوه همدان مرتکب تخلف شده و ماموران وی را مشاهده کردند. در پی این تخلف نیز ماموران پلیس راه به کامیون فرمان ایست دادند که راننده توجهی به آن نکرده و به مسیر خود ادامه داد.

جهانی افزود:‌در ادامه ماموران موضوع را به گشت پلیس راه، اطلاع داده و گشتی پلیس راه نیز وارد عمل شد که این‌بار کامیون متوقف شده اما راننده به درخواست ماموران مبنی بر ارائه کارت شناسایی وگواهینامه و ... توجهی نکرده و حتی زمانی که سرباز پلیس راه برای برداشتن شماره پلاک خودرو به قسمت جلوی کامیون رفت، راننده شروع به حرکت کرد و احتمال تصادف کامیون با سرباز وجود داشت.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه دو مامور پلیس در حال صحبت با راننده کامیون بر روی رکاب در کابین کامیون بودند، گفت:‌ در همین حین ناگهان راننده شروع به حرکت کرده و چندین کیلومتر دو مامور پلیس راهور را در آن وضعیت نامناسب با خود حمل کرد. در نهایت نیز راننده متوقف شده اما این‌بار با چاقو اقدام به تهدید ماموران کرده و با یک شی نیز به سر سرباز پلیس راه ضربه‌ای را وارد کرد.

وی با بیان اینکه سرانجام در پی این اقدامات و انجام تخلفات متعدد رانندگی و جرائمی نظیر چاقو کشی و تهدید و ... راننده این کامیون بازداشت شده و به دادسرا رفت، گفت:‌ این فرد از سوی دستگاه قضایی محکوم نیز شده و به دنبال اخذ رضایت از مامور پلیس راهنمایی و رانندگی بود که مامور ما اعلام کرده قصد رضایت ندارد. پس از این موارد نیز ناگهان این ویدیو که مربوط به دو ماه پیش است در فضای مجازی منتشر شد.

جهانی درباره فیلمبرداری از این صحنه نیز اظهارکرد:‌ به نظر می‌رسد فرد فیلمبردار با راننده متخلف کامیون دارای آشناییت بوده وگرنه چطور در ویدیو منتشر شده و قبل از رسیدن به کامیون اعلام می‌کند که داخل کامیون زن و بچه راننده حضور دارند؟‌ این فرد چطور از فاصله چند صد متری قبل از کامیون داخل کابین را دیده و نفرات داخل آن را تشخیص داده است؟‌

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا متاسفانه با پخش این ویدیو شهروندان تنها بخش‌هایی از آن را دیده و از قبل و بعد از آن بی اطلاع بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو