با منتشر شدن لیست پر درآمدترین بازیگران جهان، هالیوود کم کم باید به جار و جنجالی که بالیوود به راه انداخته توجه کند!

منبع: فوت و فن

146

1400/9/22

07:58


با منتشر شدن لیست پر درآمدترین بازیگران جهان، هالیوود کم کم باید به جار و جنجالی که بالیوود به راه انداخته توجه کند!

پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۱۵ معرفی شدند

آمیتا باچان و سلمان خان با درآمدی در حدود ۳۳.۵ میلیون دلار در سال گذشته با هم به صورت مشترک در مکان هفتم جای گرفته‌اند. آکشای کومار دیگر بازیگر هندی نیز با درآمد ۳۲.۵ میلیون دلار در رتبه نهم قرار گرفته است.

رابرت داونی جونیور باری دیگر با درآمدی در حدود ۸۰ میلیون دلار در سال گذشته -که آن را مدیون مجموعه فیلم‌های آیرون من است-در رتبه اول پر درآمدترین بازیگران سال قرار گرفته و در کمال تعجب جکی چان با درآمدی ۵۰ میلیون دلاری در رتبه دوم و پشت سر او قرار گرفته است. ستارگان بالیوودی چون شاهرخ خان و رانبیر کاپور هم در لیست فوربز جای گرفته‌اند.

ستارگان بالیوودی سال‌هاست که درآمدی بیش از آنچه بیشتر مردم هند تنها می‌توانند  آن را در خواب ببینند داشته‌اند، اما این برای اولین بار است که قدرت درآمدزایی این بازیگران آن‌ها را وارد لیست فوربز می‌کند.

آمیتا باچان ۷۲ ساله که «بزرگ‌ترین ستاره سینمای جهان» هم خوانده می‌شود، به تازگی در فیلمی به نام «شامیتاب» هم بازی کرده است؛ این فیلم در مورد بازیگر جوانیست که موفقیت خود را با «قرض گرفتن» صدای یک دائم الخمر بدست می‌آورد.

سلمان خان، با وجود جار و جنجالی که به پا کرد و در ماه مارس به تحمل ۵ سال حبس در زندان محکوم شد، در رقابتی نزدیک با آمیتا باچان و در کنار او قرار گرفته است و موفقیت تجاری فیلم‌هایی چون جای هو، لای باری و کیک عامل آن هستند.

در آمد ۳۴ ستاره‌ای که در لیست مجله فوربز قرار گرفته‌اند، بدون احتساب کسر مالیات و از ماه ژوئن ۲۰۱۴ تا ژوئن ۲۰۱۵، بر روی هم به مبلغی معادل ۹۴۱ میلیون دلار می‌‌رسد. لیست دیگری از پردرآمدترین بازیگران زن هم چندی دیگر منتشر می‌شود.


 
با هم نگاهی به لیست ۱۰ بازیگر پردرآمد سال ۲۰۱۵ می‌اندازیم:
۱. رابرت داونی جونیور
۲. جکی چان
۳. وین دیزل
۴. بردلی کوپر
۵. آدام سندلر
۶. تام کروز
۷. آمیتا باچان
۸. سلمان خان
۹. آکشای کومار
۱۰. مارک والبرگ
 
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو