زیبایی این جزیره در کنار امکانات رفاهی و مراکز تفریحی، آن را به یک مقصد ایده آل برای بسیاری از افراد تبدیل کرده است.

از جمله امکانات این جزیره می‌توان به مراکز خرید، رستوران‌های مجلل، تفریحات ورزشی و آبی اشاره کرد.

یکی از امکانات منحصر به فرد این جزیره امکان اجاره کردن ماشین، موتور، قایق و لیموزین است.

در ادامه می‌خواهیم بیشتر در مورد شرایط و نحوه اجاره قایق در کیش و سایر وسایل نقلیه صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش یکی از امکانات محبوب در این جزیره به شمار می‌رود. در طی فرایند اجاره خودرو شما یک قرار داد رسمی با شرکت رنت خودرو منعقد می‌کنید. در این قرارداد شما برای مدت مشخصی خودرو را اجاره می‌کنید و سپس به شرکت باز می‌گردانید. رنت خودرو در تمامی شهرهای ایران امکان‌پذیر است اما از آنجایی که کیش منطقه آزاد محسوب می‌شود و واردات ماشین‌های لوکس و خارجی به این منطقه آزاد است و هزینه تاکسی چندان به صرفه نیست؛ بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که برای مدتی ماشین اجاره کنند. همچنین رانندگی کردن با خودروی مورد علاقه یکی از لذت‌های بزرگ در جزیره کیش محسوب می‌شود.

اگر برای سفر خود قصد اجاره ماشین در کیش را دارید می‌توانید از طریق سایت کیش اسپید اقدام کنید. جهت اجاره ماشین در کیش شما باید مدارک خود شامل کارت شناسایی، گواهی نامه و یک فقره چک ضمانت معادل ارزش ماشین را ارائه دهید. سپس باید تعداد روزهای درخواستی را اعلام فرمایید. در نهایت کیش اسپید خودرو مورد نظر شما را در زمان و مکان تعیین شده به شما تحویل می‌دهد. این سایت از تنوع بسیار بالایی در اجاره خودرو برخوردار است و انواع مختلف خودروها همچون اسپرت، شاسی بلند و خودروهای اقتصادی را عرضه می‌کند.

دقت فرمایید که در صورت وارد شدن هرگونه خسارت به ماشین اجاره شده، فرد ملزم به پرداخت مبلغ خسارت است. همچنین مقداری از وجه پرداخت شده جهت ضمانت در حساب باقی می‌ماند و سپس بعد از ۲۵ روز و در صورت عدم خلافی به حساب شخص باز می‌گردد.

اجاره قایق در کیش

شما می‌توانید یک تجربه منحصر به فرد را با اجاره قایق در کیش تفریحی بر روی آب های خلیج فارس تجربه کنید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات کیش اسپید از قایق سواری و سپری کردن اوقاتی بسیار دلنشین بهره‌مند شوید. این شرکت امکان اجاره کردن انواع مختلف قایق‌ها را برای مشتریان فراهم کرده است. از جمله این قایق‌ها می‌توان به تور دریایی vip ماهیگیری، تور ویژه دریایی همراه با تیم تشریفات و تور کامل دریایی همراه با قایق stingray اشاره کرد.

  

اجاره قایق

هر یک از این تورها خدمات و تفریحات ویژه و هیجان انگیزی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال در صورت رزرو تور ماهیگیری مربیان حرفه‌ای نحوه ماهیگیری را به شما آموزش خواهند داد. همچنین قایق stingray با خدماتی همچون شنا، فری دایو، ماهیگیری و پذیرایی همراه است. رزور یک قایق در جزیره کیش می‌تواند تجربه‌ای جدید و خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. شما با اجاره قایق در کیش می‌توانید تولدها و سورپرایزهای خود را در یات¬های تفریحی برگزار کنید. این قایق‌ها از تمام امکانات رفاهی همچون اتاق خواب مستر، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون و ... برخوردار هستند.

قبل از شروع تور تفریحی جهت امنیت مسافران با قایق شرایط آب و هوایی کاملا سنجیده می‌شود. همچنین  قایق‌ها توسط کاپیتان هدایت می‌شوند و در نتیجه هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

اجاره لیموزین در کیش

اگر می‌خواهید یک ترانسفر لوکس و تشریفاتی را در سفر خود تجربه کنید، کیش اسپید می‌تواند شما را در این راه همراهی کند. اجاره لیموزین در کیش می‌تواند جهت گشت در جزیره، تشریفات رسمی، مناسبت‌های خاص همچون سورپرایز تولد مورد استفاده قرار بگیرد. این خودرو ظرفیت 8 نفر را دارد و در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد خدماتی همچون پذیرایی و عکاسی نیز ارائه می‌شود. 

یکی از امکانات جذابی که اجاره لیموزین فراهم می‌کند، ترانسفر تشریفاتی از فرودگاه است. این ترانسفر با راننده شخصی و با لباس رسمی انجام می‌شود. تمامی وسایل شما بدون کوچک‌ترین زحمتی توسط ترانسفر لیموزین به محل اقامت انتقال داده می‌شود. گشت و گذار با لیموزین در جزیره نیز تجربه دلپذیر دیگری است که کیش اسپید می‌تواند برای شما فراهم کند. زمان پیشنهادی برای این کار 2 الی 3 ساعت است و شامل جاذبه‌های گردشگری متنوعی در جزیره کیش است. جهت اجاره لیموزین در کیش می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و مراحل رزرو آن را به راحتی انجام دهید.

اجاره موتور در کیش

یکی دیگر از تفریحاتی که طرفداران بسیاری دارد اجاره موتور در کیش است. جزیره زیبای کیش با برخورداری از مسیر دوچرخه و موتور اختصاصی، امکان موتور سواری و دوچرخه به صورت کاملا امن را فراهم کرده است. اجاره موتور برقی در کیش می‌تواند تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز برای مسافران باشد.

اجاره موتور

 از جمله مزیت‌های این موتورها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این وسیله‌های نقلیه برقی هستند و در نتیجه باعث آلودگی هوا و آلودگی صوتی نمی‌شوند. همچنین شتاب زیادی ندارند و در نتیجه رانندگی با این موتورها کم خطر است. همچنین در صورتی که تجربه قبلی از موتور سواری ندارید می‌توانید نوع سه چرخه آن را امتحان کنید که نسبت به انواع دیگر بسیار ساده‌تر است. در کل رانندگی با این نوع موتورها بسیار آسان است زیرا کنترل آنها تنها نیاز به گاز و ترمز دارد. البته قبل از تحویل موتور به گردشگران عزیز مربیان مجموعه کیش اسپید آموزش‌های لازم را به آنها ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است که اجاره موتور در کیش شرایط خاصی دارد. از جمله این شرایط باید به داشتن حداقل 15 سال سن، پوشیدن کلاه ایمنی، ارائه کارت شناسایی معتبر و رانندگی در مسیرهای مخصوص اشاره کرد. موتور سواری برای خانم‌ها هیچ گونه منعی ندارد و بانوان نیز می‌توانند از این تجربه بهره‌مند شوند. در صورت تمایل به اجاره موتور در کیش می‌توانید به سایت کیش اسپید مراجعه فرمایید. در کیش اسیپد شما می‌توانید در بین موتورهای متنوع با توجه به بودجه و سلیقه خود یک مدل را انتخاب کنید.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی تفریحات مختلفی که می‌تواند لحظات زیبا و به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان بیاورد پرداختیم. این تفریحات شامل اجاره خودرو، لیموزین، قایق و موتور بود. استفاده از هر کدام از وسایل نقلیه لذت منحصر به فردی دارد. در صورتی که در سفر خود به کیش قصد اجاره هر یک از این وسایل نقلیه را دارید می‌توانید به سایت کیش اسپید مراجعه فرمایید. در صورت تمایل می‌توانید با شماره‌های درج شده در این سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این مجموعه شما را در این امر بهتر راهنمایی کنند.