بهترین هتل های ۵ ستاره کیش را بشناسید

منبع: فوت و فن

139

1400/9/22

11:16


معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش. رزرو هتل‌های نزدیک ساحل یا در نزدیکی مراکز خرید و یا جاذبه‌های گردشگری این جزیره شگفت انگیر با ارزان ترین قیمت در فلای تودی.

جزیره شگفت‌انگیز کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید که با جاذبه‌های دیدنی و سواحل بی‌نظیرش سالانه میزبان گردشگران زیادی است. هنگام برنامه ریزی برای سفر به کیش، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها انتخاب هتل مناسب با بودجه و سلیقه‌تان بین انواع هتل های کیش است. از آنجایی که جزیره کیش دارای هتل‌های مدرن و متنوع زیادی است انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین هتل از میان آن‌ها کار راحتی نیست. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش را برایتان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

هتل ترنج کیش

یکی از خاص‌ترین هتل های ایران با طراحی بسیار منحصربه فرد هتل ترنج کیش است که بر روی آب‌های خلیج فارس در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ترنج که اولین هتل دریایی ایران نیز به حساب می‌آید شباهت زیادی به هتل‌های مالدیو دارد. این هتل دارای سوییت‌هایی با کف شیشه‌ای است که روی خلیج فارس قرار دارند و آنها را با اسکله‌های چوبی به هم متصل کرده‌اند. اگر از بالا به این هتل نگاه کنید، متوجه می‌شوید که سوییت‌های چوبی در کنار هم، شبیه یک ترنج شده‌اند و دلیل نامگذاری هتل نیز به همین علت است.

هتل ترنج

هتل ویدا کیش

یکی از هتل های نوساز و لوکس کیش هتل ویدا است. این هتل مجلل فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. این هتل با قرارگیری در نزدیکی مراکز تجاری و گردشگری دسترسی بسیار آسانی به مراکز خرید کیش دارد. مسافران با رزرو هتل ویدا می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به سواحل نیلگون خلیج فارس برسانند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش بسیار کوتاه است. گردشگران با خرید بلیط کیش و سفر به این جزیره رویایی می‌توانند تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند.

 هتل داریوش کیش

یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ های جزیره کیش هتل بزرگ داریوش بوده که معماری آن الهام گرفته از تخت جمشید است و از دور چشم هر مسافری را به خود خیره می‌کند. آغاز به کار این هتل به سال ۱۳۸۳ بازمی‌گردد و برای ارتقای کیفی خدمات در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید کیش و ساحل زیبای خلیج فارس دارد و میهمانان هتل تنها با چند قدم پیاده روی می‌توانند خود را به دریا برسانند.

هتل داریوش

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش، هتل مارینا پارک به حساب می‌آید که با معماری خاص و متفاوتی که دارد سالانه میزبان گردشگران زیادی است. محوطه‌ی سرسبز هتل با انواع گیاهان تزئینی طبیعی و آبنماهای زیبا حس و حال وصف نشدنی به هتل بخشیده است.

هتل مارینا پارک در یکی از بهترین نقاط کیش واقع شده است و نمای بسیار زیبایی به ساحل مرجانی و بی‌نظیر دریای خلیج فارس دارد. ساختمان هتل با طراحی منحصربه‌فرد، همراه با تجهیزات بسیار با کیفیتی که دارد نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. کادر آموزش دیده و خوش برخورد این مجموعه در تلاشند تا خاطره‌ای فراموش نشدنی برای میهمانان خود رقم بزنند.

هتل شایان کیش

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش هتل شایان است که از سال ۱۳۵۴ از گردشگران کیش میزبانی می‌کند. با وجود قدیمی بودن هتل، بازسازی ساختمان آن در سال ۱۳۹۸ باعث شده تا از نظر کیفی همانند روز اول باشد. علاوه بر دکوراسیون عالی و تمیزی اتاق‌ها، نزدیکی به دریا و امکانات رفاهی مطلوب آن، هتل شایان کیش دسترسی خوبی به مراکز خرید جزیره برای مهمانانش فراهم می‌کند. با کمی پیاده‌روی از این هتل، می‌توانید به مراکز خرید زیتون پانیذ برسید. این هتل در بهترین منطقه جزیره و در مجاورت اسکله قدیمی قرار گرفته است.

هتل شایان کیش

آرامیس پلاس کیش

یکی از نوسازترین و شیک‌ترین هتل های پنج ستاره کیش هتل آرامیس پلاس است که سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با امکانات و خدمات بی‌نظیری که به میهمانان خود ارائه می‌دهد توانسته است رضایت میهمانان خود را به خوبی جلب کند.

این هتل در میدان پردیس واقع شده است و دسترسی بسیار آسانی به مراکز خرید پردیس یک و دو دارد. فاصله هتل آرامیس پلاس تا دریای خلیج فارس حدود ۱.۳ کیلومتر بوده و گردشگران می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به ساحل برسانند. کادر آموزش دیده و مجرب این مجموعه آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران این جزیره دوست‌داشتی هستند.

رزرو هتل کیش با بهترین قیمت

برای رزرو هتل در کیش انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست؛ می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک ساحل را انتخاب کنید و یا در نزدیکی مراکز خرید یا جاذبه‌های دیگر جزیره اقامت داشته باشید. از مجتمع‌های اقامتی گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره را می‌توانید در کیش رزرو کنید. برخی از هتل‌های این جزیره دارای امکانات ویژه‌ای همچون ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات اختصاصی و … نیز هستند و یا پیشنهادهای ویژه‌ای مانند گشت رایگان جزیره و تخفیف‌های چشمگیر برای استفاده از تفریحات کیش را ارائه می‌دهند.

برای انتخاب مطمئن هتل خود کافیست در سایت فلای تودی، به قسمت سرچ هتل‌ بروید و بعد از انتخاب مقصد کیش و تاریخ سفر مورد نظر کلید جستجو را فشار دهید تا لیست کاملی از هتل های کیش به همراه امکانات و اطلاعات تکمیلی به ترتیب قیمت برایتان به نمایش در‌آید؛ در نهایت با مقایسه هتل‌ها بهترین انتخاب برای محل اقامت در سفر خود داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو